مدافع چپ پرسپولیس امیدوار است روند بردهای این تیم ادامه پیدا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شجاع خلیل‌زاده می‌گوید تمام بازیکنان تراکتور از حسین پورحمیدی حمایت خواهند کرد تا او با روحیه‌ای بالا به مسابقات برگردد.
پرسپولیس برای کسب جام در لیگ برتر و درخشش در لیگ قهرمانان، به وضوح نیاز به جذب مهاجم جدید دارد.
کارشناس فوتبال ایران جنگ قهرمانی را مشروط به نداشتن اشتباهات فردی و تیمی از جانب مدعیان جام دانست.
سپاهان برای بازگشت به صدر جدول به سه امتیاز خانگی برابر ملوان نیاز دارد.
تراکتور برای اینکه شانس کسب سهمیه آسیایی را زنده نگه دارد نیاز به هر سه امتیاز بازی امروز مقابل پیکان دارد.
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل اسپانیول گفت تیمش دو بازی بزرگ در پیش دارد و به خصوص به سه امتیاز دیدار مقابل بارسلونا نیاز مبرم دارد.
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال می تواند تاثیر بسزایی در سرنوشت تیم های مدعی قهرمانی داشته باشد. جایی که پرسپولیس و استقلال برای ماندن در کنار سپاهان به سه امتیاز دیدارهای خود نیاز دارند.
چند صحنه بحث برانگیز در دو هفته اخیر سبب شد پرسپولیس به شدت نسبت به داوری معترض باشد اما سرخ‌ها برای بازگشت به صدر نیاز به پیروزی دارند.
رئال مادرید در دیداری که به سه امتیازش نیاز حیاتی داشت، در نهایت با یک گل بازنده شد تا بارسا در صورت پیروزی در بازی امشب برابر سویا فاصله را به هشت امتیاز افزایش دهد.
تیم های آرمان گهر و چادر ملو که در نیمه پایین جدول قرار دارند، با وجود نیاز به کسب سه امتیاز جدال با هم، به تساوی بدون گل رضایت دادند.
سرمربی تیم کاراته بیمه تعاون گفت: سه امتیاز مهمی در دیدار حساس برابر دانشگاه آزاد کسب کردیم و این می‌تواند در انتهای فصل ما را به قهرمانی برساند.
استقلال در روزی که سخت به هجده قدم نفت می رسید، روی حادثه و پنالتی سه امتیاز حیاتی کسب کرد.
تیم ملی فوتبال ایران، سنگین‌ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد.
تیم ملی فوتبال ایران سنگین ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد
خوشه طلایی ساوه در خانه با تلاش بسیار زیاد در نیمه دوم سه امتیاز خانگی را به دست آورد.
صنعت نفت آبادان درحالی میزبان پیکان است که برای فرار از قعر جدول به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارد.
کارشناس فوتبال ایران از اهمیت سه امتیاز بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان خبر داد و اظهار داشت: تیمی که ریتم مناسب پیدا کرده است به پیروزی های متوالی نیاز دارد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه اعتراضات تیم‌ها نسبت به داوری زیاد شده است گفت: رئیس فدراسیون فوتبال باید در این خصوص ورود کرده و مشکلات را برطرف کند.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، می‌گوید تیمش مقابل ویکتوریا پلژن کار ساده‌ای در پیش ندارد ولی برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رود.
پیروزی شاگردان فرهاد مجیدی مقابل تیمی رقم خورد که سرمربی‌اش کاشف مهدی طارمی در فوتبال پرتغال محسوب می‌شود.
تراکتور در دیدار خانگی که سه امتیاز آن را نیاز داشت به نتیجه مساوی بسنده کرد تا هوادارانش ناامیدانه ورزشگاه را ترک کنند.
سجاد بازگیر که در هفته دوم دروازه استقلال را باز کرده بود، موفق شد این کار را در دیدار با نساجی نیز تکرار کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تغییرات زیادی نسبت به سال گذشته داشتیم و برای هماهنگی بهتر نیاز به بازی‌های بیشتری داریم و فقط به کسب سه امتیاز در اراک فکر می‌کنیم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی‌ها خریدهای خوبی در این فصل انجام داده اند، گفت: استقلال با جذب بازیکنان مورد نیاز نقاط ضعفش را برطرف کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ