دو بازیکن خارجی استقلال با دریافت بخشی از مطالبات خود از نظر ذهنی شرایط بهتری پیدا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیکان در نخستین بازی فصل امتیاز ارزشمندی در خانه نساجی به دست آورد.
کسی چه می‌داند شاید اگر عبدالله ویسی رضا اسدی را در لیست مازاد خود قرار نداده بود، ستاره حالا سرنوشت دیگری داشت.
با بدرقه‌ی جمعیتی چند هزار نفره، محمدرضا عجمی‌پور، بازیکن جوان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به خاک سپرده شد.
تمرینات تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با حضور همه بازیکنان تیم اصفهانی در اصفهان آغاز شد.
شهیندخت مولاوردی در مراسم نکوداشت زهرا شجاعی گفت: تلاش برای آهسته و پیوسته رفتن از اولین درس‌هایی است که این سال‌ها از معلم و استادم سرکار خانم شجاعی که در ادامه و در طول مسئولیتم چون مشاوری امین در کنارم بودند، آموختم و در عشق او، چون او شدم! حرکت با سرعت مطمئنه، آرام و تدریجی و صبورانه، هرچند به قول شاعر بعضا «صبوری طرفه خاکی بر سرم کرد»! و اگرچه بر این باورم که ما آخرین نسلی هستیم که صبوری پیشه می‌کنیم و نسل‌های بعد از ما به صبوری و قناعت ما نیستند.
رنگ سبز یکی از آرامش بخش‌ترین رنگ‌ها در دنیاست و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی موجب ایجاد محیطی مثبت، منظم، آرام و تسکین دهنده می‌شود. سبز رنگ غالب در طبیعت است و احساس خوشایند بازدید از مناظر طبیعی و گیاهان زیبا را برای بینندگان تداعی می‌کند.
در شرایط ایران امروز، مهم‌ترین سیگنال‌ها می‌بایست در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی صورت گیرد. جامعه باید در فرآیند زندگی اجتماعی خود بیش از گذشته احساس آرامش داشته باشد. در روز‌های اخیر، چندین اتفاق پی‌درپی باعث ایجاد موجی از بی‌اعتمادی و ناامنی روانی در جامعه - به خصوص در میان روشنفکران و کنش‌گران اجتماعی فرهنگی- شده است. نگاه کنید به اقداماتی که اخیرا در خصوص خانه اندیشمندان علوم انسانی صورت گرفت و در جامعه علمی بازتاب بسیار گسترده‌ای داشت.
جنبشی که با نام «زن، زندگی، آزادی» شناخته می‌شود، پاسخی به مجموعه‌ای از حقوق و خواسته‌های محقق نشده جامعه ایران است که البته در کل جامعه و در پاسخ به برخی مسائل اقتصادی و اجتماعی مطرح شده است. درباره این جنبش (که البته برخی دانشمندان این حوزه معتقدند که نام آن را نمی‌توان جنبش گذاشت) اگرچه ابتدا خواسته‌ها به پوشش و گشت ارشاد مربوط می‌شد، اما آرام آرام بقیه خواسته‌ها و انتظارات هم مطرح شد.
ضربه‌ای که به سرش خورده بود بی‌تأثیر نبود، اما فکر می‌کنم غم و غصه خیلی او را ضعیف کرده بود. بعد از طلاقش پسرش را دیر به دیر می‌دید و همیشه دلتنگ او بود. حتی یک بار به من گفت می‌خواهم خودکشی کنم! من او را نصیحت کردم و دلداری‌اش دادم تا آرام شود.
ارتش سودان اعلام کرد که نیروهای پشتیبانی سریع به خانه افسران ارتش یورش برده و اعضای خانواده‌ آنها را بازداشت کردند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا خانه انتظامی را آباد کنیم و امنیت و آرامش را به مردم تقدیم کنیم.
صحبت که می‌رسد به روز حادثه صدایش کمی لرزان می‌شود: «روز قبل از پیدا شدن جسد خواهرم بود که شوهرش با داماد دیگر خانواده‌مان تماس گرفته و گفته بود از خانه بیرون آمده و در گردنه لواسان است. بعد گفته بود دیگر این زندگی فایده‌ای ندارد و می‌خواهد خودکشی کند. دامادمان سعی کرده بود او را آرام کند و می‌خواست با او حرف بزند. گفته بود گوشی را به مهین تاج بده. اما همان موقع تلفن را قطع کرده و دیگر نه خودش پاسخ تلفن ما را داد و نه خواهرم.»
صبح امروز افشین خانی از معاونت ارزی بانک مرکزی برکنار شد و جای خود را به آرام داد.
صبح امروز افشین خانی از معاونت ارزی بانک مرکزی برکنار شد و جای خود را به آرام داد.
هری کین، مهاجم تیم ملی انگلیس، پس از حمله به خانه رحیم استرلینگ در لندن، حامی هم تیمی هایش بوده است.
اقیانوس آرام وسیع است، اما درکی فزاینده‌ای در کانبرا وجود دارد مبنی بر آن که درگیری بر سر تایوان بسیار نزدیک به خانه خواهد بود.
معمولا متخصصان تغذیه ۱۰ دقیقه پیاده روی سبک را بعد از غذا توصیه می‌کنند. کافی است برای مدتی در اطراف قدم بزنید. این کار باعث کم شدن فشار می‌شود و همچنین روند هضم را تسریع می‌کند. می‌توانید به آرامی در داخل خانه یا بیرون در فضای باز قدم بزنید تا ناراحتی خود را از بین ببرید.
زن ۲۷ سال گفت: وقتی فربد از منزل بیرون رفت من به طور پنهانی پیامکی را برای همسرم فرستادم که به همراه دوستانش در کنار مجتمع مسکونی داخل خودرو نشسته بودند سپس به آرامی در واحد آپارتمانی را بازگذاشتم در این هنگام بود که بهمن به همراه هم دستانش در حالی که نقاب به چهره داشتند با چاقو و قمه به خانه هجوم آوردند و دست و پا‌های من و مهتاب را بستند. آن‌ها حتی ۲ کودک جاری ام را نیز در اتاق زندانی کردند و سپس همه طلا‌های او و گردنبند مرا ربودند.
آرسنال در هفته اول لیگ اروپا برای انجام یک بازی خارج از خانه به سوئیس رفت و موفق شد اف‌سی زوریخ را با نتیجه 2-1 شکست دهد.
ترامپ افزود که دستیاران وی با وزارت دادگستری آمریکا تماس گرفته‌اند و پیشنهاد همکاری ترامپ با این وزارت خانه را مطرح کرده اند.
اجزای به کار رفته در طراحی چیدمان خانه و نیز جزئیات آن‌ها از قبیل رنگ، جنس و ابعاد در کنار نحوه قرارگیری آن‌ها علاوه بر آرامش جسمی و راحتی فیزیکی، تاثیر به سزایی در آسایش روانی ما دارند.
گانتس طی سخنانی گفت: دستور دادم تا آمادگی عملیاتی در همه بخش‌ها ادامه یابد و بر لزوم بهره گیری از دستاورد‌های عملیات نظامی اخیر علیه غزه، برای استقرار ثبات و آرامش تلاش شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرقت برای رسیدن به آرزوها/ پلیس در تعقیب مرد اسیدپاش/ ترمز تانکر حامل سوخت قاچاق کشیده شد/ دردسر مخالفت با ازدواج دختر ۱۶ ساله/ فشای راز زوج جوان با کنجکاوی زن همسایه/ جزئیات صدور حکم اعدام برای «کیوان امام‌وردی»/ برادرکشی پای بساط مشروب خواری!/ اجاره آدمکش برای انتقام از شریک
خبری از نقش آفرینی مخالفان ماجدی در هیات رئیسه نیست بلکه او و افراد معتمدش همه امور را در دست دارند و منتقدان خانه نشین هستند اما آقای سرپرست حتی قدرت آرام کردن فضای پیرامون تیم ملی را نیز ندارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ