آرسنال در هفته اول لیگ اروپا برای انجام یک بازی خارج از خانه به سوئیس رفت و موفق شد اف‌سی زوریخ را با نتیجه 2-1 شکست دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهر‌های برتر امسال عبارتند از سیدنی، توکیو، سئول و زوریخ، اما بار دیگر، رتبه اول به لندن رسیده است. لندن پایتخت انگلیس، خانه برخی از معتبرترین موسسات دانشگاهی جهان، از جمله کالج سلطنتی لندن و کالج دانشگاهی لندن است.
یک تیم تحقیقاتی بین رشته‌ای از بوخوم، دویسبرگ و زوریخ رویکرد جدیدی را برای ساخت حسگرهای نوری مدولار ایجاد کرده‌اند که قادر به تشخیص ویروس‌ها و باکتری‌ها هستند.
بازیکن چاقوکش و زوری در تیم لیگ برتری کیست؟
شهاب زاهدی مهاجم تیم زوریا لوهانسک اوکراین بار دیگر از قانون فیفا استفاده کرد و به پرسپولیس پیوست.
مذاکره شهاب زاهدی مهاجم تیم زوریا لوهانسک اوکراین با پرسپولیس در رسانه‌های اوکراین بازتاب گسترده‌ای داشته است اما هنوز مشخص نیست پرسپولیس باید به زوریا حق فسخ قرارداد بپردازد یا نه.
بل «Belle» یک ماهی ربات است که برای جمع‌آوری نمونه‌های دی‌ان‌ای «DNA» از زیر آب برای تحقیقات دریایی طراحی شده است. این ربات می‌تواند از زیر آب فیلمبرداری کند و نمونه‌هایی را با هدف اینکه کدام موجودات در یک محیط معین زندگی می‌کنند، جمع‌آوری کند. این ربات را که دانشجویان مهندسی مکانیک در ETH زوریخ طراحی کردند، مانند یک ماهی رفتار می‌کند و سایر موجودات دریایی نیز آن را به عنوان ماهی پذیرفته می‌پذیرند. این ربات حدود یک متر طول دارد و برای ماموریتش از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا به‌طور مستقل موقعیت خود را در حین گرفتن نمونه‌های ایزوله دی‌ان‌ای و ویدیو با وضوح بالا هدایت کند. «بل» با استفاده از یک باله سیلیکونی با دو حفره که آب را به صورت چرخه‌ای پمپاژ می‌کند، خود را به حرکت در می‌آورد.
قوانین مربوط به سهمیه‌های بازیکنان در لیست تیم‌ها اگرچه باشگاه‌ها را به سمت جوانگرایی سوق می‌دهد اما باعث خروج تعداد زیادی بازیکن از ایران خواهد شد.
باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین که شانس حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را دارد، به دنبال بازگرداندن مهاجم ایرانی خود و برنامه ریزی برای فصل بعد است.
در جریان بازی تیم فوتبال زوریخ با بازل سوئیس ، بازیکن بازل در اقدامی خشونت‌آمیز در دقیقه ۹۰+۱۲ با سر به سینه بازیکن زوریخ ضربه زد و اخراج شد.
بازبینی صحنه برخورد ژاکا با بازیکن زوریخ توسط داور در نهایت با اتخاذ تصمیمی جالب همراه شد.
آیت الله مسعودی خمینی: اسلام زوری نیست و امکان ندارد. اگر زور باشد، شخص در جای دیگر کار خود را انجام می‌دهد. زور فقط در مبارزه با آمریکا باید باشد.
حداد عادل گفت: در اداراتی که بنده کار می‌کنم ۷۰ درصد کارمند‌ها خانم هستند، حداقل. یک عقب ماندگی تاریخی وجود دارد که به سرعت جبران نمی‌شود. دو تا وزیر زن قبل از انقلاب چه می‌کردند؟ الان هم دو نفر در هیئت دولت هستند که خانم هستند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
سردار آزمون که در نیمه دوم دیدار دوستانه برابر زوریخ به میدان رفت، موفق به گلزنی شد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که این تیم بازی برابر زوریخ را برای خودش دشوار کرده است.
دبیرکل فدراسیون فوتبال پس از پایان سفر به زوریخ و دیدار با مسئولان فیفا راهی اتریش شد.
حسن کامرانی فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال که برای دیدار با مدیران فیفا راهی زوریخ شده بود راهی اتریش شده است.
کامرانی فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال که به زوریخ سفر کرده هم چنان در نشست با مدیران مختلف فیفا پیگیر مسئولیت هایی است که از سوی فدراسیون فوتبال به او تکلیف شده است.
دبیرکل فدراسیون فوتبال به دعوت مسئولان فیفا صبح امروز تهران را به مقصد زوریخ ترک کرد.
برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، مدعی شد این باشگاه بازیکنی را به زور نگه نمی دارد.
سرقت فرش های دستباف برای انتقام از صاحبکار
از تمدید زوری بایرن با ستاره فراری تا خریدهای چلسی
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ایرانی در زوریخ با اعلام بهترین‌های این دوره از سوی هیات داوران به پایان رسید و منشور طلایی افتخاری خود را به آیدا پناهنده که مهمان این دوره از جشنواره نیز بود، اهدا کرد. این منشور به دلیل توجه ویژه پناهنده به مساله حقوق اجتماعی زنان در فیلم‌هایش به او اهدا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ