رئیس سازمان مدیریت بحران تهران گفت: با آغاز بکار تیم‌های ارزیابی ایمنی ساختمان‌های مهم و بلندمرتبه تهران ۵۲۲ ساختمان بازدیدشان انجام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راهور فراجا از مرز مهران و جاده‌های منتهی به مهران بازدید و موضوعات مربوط به زیر ساخت‌های استان های مرزی و ترافیک را بررسی کرد.
معاون اول رئیس جمهور با حضور در آزادراه تهران–شمال از مسیر رفت و مراحل ساخت، پیشرفت و تکمیل مسیر برگشت منطقه ۲ این آزادراه بازدید کرد و روند احداث منطقه ۳ آزادراه را مورد بررسی قرار داد.
در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به ونزوئلا، دکتر سید ابراهیم رئیسی، به منظور بررسی ظرفیت‌های موجود در ونزوئلا جهت عرضه کالا‌های تولید ایران، در فروشگاه ایرانی «مگاسیس» حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این فروشگاه با مدیران آن گفتگو کرد.
رئیس جمهور در دومین روز سفر به ونزوئلا، به منظور بررسی ظرفیت‌های ونزوئلا برای حضور تولیدکنندگان و عرضه کالاهای تولید ایران، از فروشگاه ایرانی «مگاسیس» بازدید کرد.
به گفته مقامات آمریکایی و صهیونیستی مک‌گورک در تاریخ ۸ مه از مسقط بازدید کرده و همچنین سفری به اسرائیل داشته است تا گفت‌وگویی با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونسیتی داشته باشد.
رییس‌جمهور که در هفتمین روز از برگزاری نمایشگاه به مصلی امام خمینی (ره) رفته است، از غرفه انتشارات مختلف بازدید کرد و در گفتگو با غرفه‌داران، جدیدترین کتاب‌های انتشارات‌شان را مورد بررسی و تورق قرار داد.
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به همراه مدیران ستادی از واحد کشیک محاکم تهران بازدید کردند.
وزیر کشور به همراه رئیس سازمان مدیریت بحران با بازدید از بازار تهران، وضعیت ایمنی این مکان را مورد بررسی قرار داد.
اهواز - رئیس جمهور به منظور بررسی آخرین وضعیت منابع آبی استان خوزستان از رصدخانه آب و انرژی سازمان آب و برق خوزستان بازدید کرد.
مدیرعامل ایران خودرو برای بررسی روند اجرایی و نتایج طرح امدادنوروزی از مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو بازدید کرد.
شهردار پایتخت سحرگاه امروز با حضور در مناطق مختلف شهر، از نزدیک روند خدمات رسانی و مشکلات احتمالی را بررسی و دستورات لازم به منظور به بهبود خدمات دهی به شهروندان را صادر کرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مسئولان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تهران هستند و از دیروز در حال بازدید و بررسی هستند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مسئولان آژانس از روز گذشته در تهران حضور دارند و در حال بازدید و بررسی هستند.
سرپرست بانک ملی ایران در بازدید از صرافی ملی و شعبه مستقل فردوسی روند مبادلات ارز را در واحدهای بانک با قیمت های مصوب بانک مرکزی مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران: ساختمان‌های پرخطر که باید یک‌ بار در سال بازدید شوند، ساختمان‌های میان خطر هر سه سال یکبار و ساختمان خیلی کم‌خطر که در طول ۱۰ سال باید یکبار مورد بررسی قرار گیرند.
مهدی حیدری در جریان بازدید از میدان نفتی آذر و بررسی پیشرفت‌های پروژه در تأسیسات واحد فرآورش مرکزی، تأسیسات سرچاهی از تحویل آن به شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در آینده نزدیک خبر داد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن و هیات همراه ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت سایپا و مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا در نشستی با مدیرعامل و مدیران ارشد این گروه خودروساز به بررسی ایجاد شرایط بهتر در تعامل و همکاری دو طرف و رفع موارد مربوط به تفاهم نامه فی مابین با هدف اجرای بهتر آن پرداخت.
مدیرعامل گروه مپنا به همراه جمعی از مدیران این گروه صنعتی ضمن حضور در شرکت زامیاد و بازدید از خطوط تولید و محصولات جدید این شرکت در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل زامیاد شرایط افزایش تعامل و همکاری در حوزه تولید خودرو برقی را بررسی و تفاهم نامه همکاری فی ما بین زامیاد و گروه مپنا به امضا رسید.
غریب آبادی در بازدید از زندان‌های تهران، وضعیت بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.
زاهدان- وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدید از پایانه مرزی میلک، مشکلات و مسائل آن را مورد بررسی قرار داد.
در بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره از شعبه اهواز، ظرفیت های ویژه استان خوزستان مورد ارزیابی قرار گرفت.
شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به بازدید از محله اسدی در ناحیه یک و بررسی مشکلات و نیازهای این محله، از تصویب برخی مصوبات این بازدید و ابلاغ آن به حوزه‌های مربوطه خبر داد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر به منظور بررسی وضعیت محل استقرار تیم‌های امدادرسان به زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی شلمچه و چذابه بازدید کرد.
بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی از بخش‌های مختلف استادیوم یک صد هزار نفری آزادی بازدید و وضعیت ایمنی این ورزشگاه را مورد بررسی قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ