داماد حسن روحانی گفت: با دستور رهبر معظم انقلاب و پیگیری های دفتر رهبری مکانی در نزدیکی منزل آقای روحانی به عنوان دفتر از سوی دولت به ایشان اختصاص داده شد. این در حالی است که اقای رئیسی مخالف این کار بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضاییه جهت تنویر افکار عمومی، در رابطه با موضوع تشکیل پرونده برای رئیس جمهور سابق به نقل از سخنگوی قوه قضاییه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضاییه جهت تنویر افکار عمومی، در رابطه با موضوع تشکیل پرونده برای رئیس جمهور سابق به نقل از سخنگوی قوه قضاییه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
رئیس دفتر دولت دوازدهم می‌گوید: در حال حاضر فضای انتخابات فضای داغی نیست کما اینکه در میان مردم بحث جدی درباره انتخابات وجود ندارد چرا که در حال حاضر مشکلات اقتصادی و مسائل معیشتی ذهن آنها را درگیر کرده است.
محمود واعظی، رئیس دفتر دولت دوازدهم، در واکنش به برخی زمزمه‌ها مبنی بر اینکه ممکن است روحانی و لاریجانی برای انتخابات مجلس دوازدهم لیست بدهند، گفت: خیر، از طرف روحانی و لاریجانی هیچ بحثی در مورد ارائه لیست برای انتخابات مجلس دوازدهم مطرح نشده و مطلبی نشنیدم.
مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دفتر حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری سابق با حضور جمعی از سیاسیون برگزار شد.
مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دفتر حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری سابق با حضور جمعی از سیاسیون برگزار شد.
رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت همشیره دکتر سیدعباس صالحی نماینده ولی‌فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات و صبیه عالم وارسته مرحوم آیت‌الله میرزا حسن صالحی را به خانواده محترم و بستگان معزز تسلیت گفت.
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند
در پی اظهارات رئیس دفتر رئیس جمهور سابق، درباره سیاست‌های جدید ارزی بانک مرکزی و آثار تورمی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، بانک مرکزی توضیحاتی در این باره ارائه کرد.
ابطحی گفت: قاضی مرتضوی از من وصیت‌نامه و امضا برای اعدام گرفت و من را برای اعدام آماده کردند! یقین پیدا کردم که من را اعدام می‌کنند و این بازی روانی نیست. حین جابجایی من سرم ضربه خورد و ناگهان کسی گفت مراقب این‌ها باشید و فردا که آزاد شوند از کاه کوه می‌سازند و فهمیدم اعدام یک فریب بود.
رئیس دفتر روحانی در دولت دوازدهم گفت: اگر یکی از اعضای دولت و وزرا در زندان بودند قطعا من در جریان قرار می گرفتم اما هیچ کس در زندان نیست.
رئیس دفتر روحانی در گفت و گویی از وویس لو رفته ظریف می گوید و همچنان با خنده، اظهار بی اطلاعی می کند از اینکه این وویس توسط چه کسی و چگونه به بیرون درز پیدا کرده است!
به گفته یک منبع آگاه عیسی کلانتری، رئیس سازمان محیط‌زیست در دولت روحانی در حال حاضر در دفتر شخصی خود حضور دارد و به امور روزمره مشغول است.
به گفته یک منبع آگاه عیسی کلانتری، رئیس سازمان محیط‌زیست در دولت روحانی در حال حاضر در دفتر شخصی خود حضور دارد و به امور روزمره مشغول است.
رئیس دفتر حسن روحانی در دولت دوازدهم شایعه بازداشت مدیران دولت روحانی را تکذیب کرد.
رئیس دفتر رئیس دولت دوازدهم گفت: یک دفعه آقای روحانی گفت من هر دفعه در منزل با خانم صحبت می کردم و موضوعی بود و میگفتم که حاج قاسم می خواهد فردا به سفر برود بلا استثناء خانم من برای ایشان صدقه کنار می گذاشت.
یک وکیل دادگستری در مصاحبه با یکی از روزنامه‌ها ادعا کرد که حمید قره حسنلو یکی از متهمان اغتشاشات شهر کرج نقشی در حادثه نداشته و در روز ۱۲ آبان ماه و در جریان شهادت سید روح الله عجمیان، به یک روحانی مجروح نیز کمک کرده است.
حسین مرعشی گفت: تقریبا معلوم بود در انتخابات ۱۴۰۰ معلوم بود که قرار نیست انتخابات حداکثری برگزار شود، بلکه یک انتخابات حداقلی در دستور کار بود. چرا اجازه ندادید آقای دکتر روحانی برجام را تمام کند و بعد دولت را تحویل آقای رئیسی دهد؟ می شد تا آخر دوره به آقای روحانی انواع تهمت ها و افتراها را زد، ولی منافع توافق با غرب را داشته باشید. چرا اینکار را نکردید؟
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در دولت روحانی نوشت: باورکنید اگر دوباره در چاه فصل هفتم منشور افتادیم، دیگر نخواهیم توانست از آن خارج شویم.
رئیس دفتر حسن روحانی در دولت دوازدهم، درباره اعتراضات اخیر در کشور گفت: جنس اعتراضات آبان ۹۸ با اعتراضات امروز متفاوت است؛ در آبان ۹۸ خشونت به این شدت وجود نداشت.
تصاویری دیده نشده از تحویل دفتر رییس‌جمهوری توسط روحانی به رییسی و شوخی روحانی با آیت‌الله رییسی را ببینید.
افشین محمدی رییس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان طی پیامی فرا رسيدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را تبريك و تهنيت گفت.
رئیس دفتر روحانی اعلام کرد: امروز ارز به ۳۲ هزار تومان رسیده است. ما ارز را ۲۴ هزار تومان به این دولت تحویل دادیم. هر چقدر بگوییم که نمی‌خواهیم وضعیت کشور را به تحریم گره بزنیم، وقتی قیمت ارز بالا برود، خود به خود گره خواهد خورد.
عضو هیات رییسه مجلس گفت: بخشی از گرانی معلول میزان نقدینگی است که دولت حسن روحانی وارد سیستم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ