منابع اردنی از جان باختن پنج نفر در جریان آتش سوزی که در جنوب اردن رخ داد، خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، شدت تصادف به حدی بوده که از ۵ سرنشین خودرو آریو ۲ نفر در دم فوت شده و ۳ نفر دیگر بشدت مجروح و همچنین سه سرنشین سواری کوییک شامل یک زن و شوهر و کودک شان نیز بدلیل شدت جراحات در دم جانباخته بودند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: چهار کارگر شاغل در کارگاه جمع آوری ضایعات در روستای گچی که یکی پس از دیگری برای نجات جان همکاران خود وارد چاه حاوی گاز‌های سمی شدند، دچار گازگرفتگی شده و جان باختند.
آتش‌سوزی مشکوک در رستورانی در شهر مرزی در شمال مکزیک، دست کم ۱۱ نفر را به کام مرگ کشاند.
آتش‌سوزی مشکوک در رستورانی در شهر مرزی در شمال مکزیک، دست کم ۱۱ نفر را به کام مرگ کشاند.
انفجار گاز باعث سوختکی زن جوان و ۲ فرزندش شد و در نهایت هر ۳ نفر جان باختند.
عباس عابدی سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: آتش سوزی یک باب ساختمان پنج طبقه و چند دستگاه خودرو در بامداد یکشنبه در فولادشهر سبب جان باختن یک نفر و مصدوم شدن ۲۶ نفر شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از آتش سوزی در کارگاه مبل سازی خبر داد و گفت: در این حادثه ۴ نفر جان باختند.
در حادثه آتش سوزی در هتلی در مکه، دست کم ۸ زائر عمره از پاکستان جان باختند و ۶ نفر دیگر دچار سوختگی شدند.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از جان باختن سه نفر بر اثر حادثه آتش سوزی در یک منزل مسکونی در اهواز خبر داد.
در پی وقوع آتش‌سوزی در کارخانه‌ای در در شرق چین که هنوز علت آن مشخص نشده، شماری جان باختند.
اهواز - بر اثر دو حادثه گاز گرفتگی و غرق شدگی در شهرستان های لالی و اندیکا استان خوزستان سه نفر جان باختند.
در یک حادثه فرونشست زمین در یکی از معابد هندوها در ایالت مادیا پرادش دستکم ۳۵ نفر جان باختند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از جان باختن ۶ نفر بر اثر تصادفات جاده ای از ابتدای طرح نوروزی تاکنون خبر داد و گفت: در طول طرح نوروزی ۲۸۰۰ پلیس در استان آماده باش هستند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: انفجار در یک ساختمان واقع در زمین کشاورزی در شهر ری موجب جان باختن پنج نفر و مصدومیت هفت نفر شد.
مشهد ـ مدیر منطقه سوم آتش نشانی مشهد گفت: انفجار شدید دیگ بخار یک خشک‌شویی در مشهد منجر به کشته شدن یک کودک و مجروح شدن چند نفر شد.
بر اثر سقوط اتوبوس حامل بازیکنان فوتبال از روی پل در برزیل چهار نفر جان باختند.
یک حمله تروریستی در ایذه منجر به جانباختن چهار نفر از شهروندان شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی از راه‌اندازی سامانه‌ای به‌منظور پاسخگویی به سئوالات شهروندان در حوزه خطرات گاز مونوکسیدکربن خبر داد و گفت: ۳۰ نفر در اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن جان باختند.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: بر اثر وقوع یک سانحه رانندگی و آتش گرفتن خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور گناباد به قاین دو نفر جان باختند.
رئیس پلیس راهور استان هرمزگان گفت: یک دستگاه خودرو سواری لکسوس با راننده و سه سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص تعادل خود را از دست داده و در محل واژگون شده که بلافاصله منجر به آتش سوزی شدید خودرو شد. متأسّفانه بر اثر این سانحه راننده مرد خودرو بهمراه دو سرنشین که یک نفر مرد و یک نفر زن بودند بعلت شدت سوختگی در دم جان باختند
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز از جان باختن چهار نفر بر اثر انفجار کارخانه اکسیژن در اهواز خبر داد.
شیراز - رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: ۳ نفر از اعضای یک خانواده در شیراز به دلیل عدم توجه به مباحث ایمنی و راه اندازی پکیج بدون دودکش جان خود را از دست دادند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت:بر اثر تصادفات شب گذشته در تهران ۴ نفر فوت و ۲ نفر مصدوم شدند.
بر اساس تحقیق منتشر شده در مجله «نیچر فود» در جنگ هسته‌ای احتمالی میان آمریکا و روسیه بیش از ۵ میلیارد نفر جان خواهند باخت، زیرا دود و خاکستر ناشی از سوختن شهر‌ها وارد اتمسفر می‌شوند و جلوی نور خورشید را می‌گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ