رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: بر اثر وقوع یک سانحه رانندگی و آتش گرفتن خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور گناباد به قاین دو نفر جان باختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار ورزقان در خصوص برخی شایعه‌ها درمورد توطئه و سوءقصد به جان عباسزاده و خانواده وی، گفت: در این خصوص فعلا نظری نداریم و منتظر بررسی و اعلام جزئیات حادثه از سوی مراجع ذیصلاح و عوامل امنیتی و انتظامی هستیم.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک گاراژ و تعمیرگاه خودرو در شرق تهران خبر داد.
در پی حریق گسترده در شهرک صنعتی شهرستان دورود، محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا و رئیس ستاد مدیریت بحران از اعزام همه امکانات خودرویی و اطفای حریق از شهرستان ازنا به شهرستان دورود خبر داد.
در پی آتش سوزی بزرگ در یک کشتی باری در دریای شمال در سواحل هلند یک نفر کشته و چندین نفر زخمی شدند.
خودروی رییس هیئت فوتبال شهرستان ساوه در استان مرکزی به آتش کشیده شد.
راننده عجیب و غریب که با زدن فندک در باک خودرو باعث آتش سوزی شد. منبع: چندثانیه
عباس عابدی سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: آتش سوزی یک باب ساختمان پنج طبقه و چند دستگاه خودرو در بامداد یکشنبه در فولادشهر سبب جان باختن یک نفر و مصدوم شدن ۲۶ نفر شد.
قبلا در حمله زاپروژیا کلیپی توسط روس ها منتشر شد که در آن هدف قرارگرفتن ادوات اوکراینی مشاهده می‌شد، اما به دلیل نبود پهپاد نظارتی، ما نمی‌توانستیم نتیجه پس از برخورد این نوع کوادکوپتر ها به ادوات زرهی را مشاهده کنیم. کلیپ بالا که متعلق به یک هفته گذشته می باشد، انهدام ادوات زرهی و توپخانه ای مختلف روسیه توسط کوادکوپتر های انتحاری مجهز به RPG اوکراین را نشان میدهد، از آنجایی که این کوادکوپتر ها پرتابه RPG را از زاویه بالا به هدف خود می‌کوبند، بدین شکل در اکثر مواقع نفوذ مناسب در زره داشته و باعث آتش سوزی یا در نهایت اَمورک شدن خودروی زرهی مذکور می‌شوند.
فیلم آتش سوزی یک خودروی سمند در پمپ بنزینی در ماهشهر خوزستان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
معاون دادستان تهران با اشاره به حریق گسترده انبار لوازم یدکی خودرو در جنوب تهران گفت: به‌خاطر بی‌توجهی به اخطارها هزینه آتش‌سوزی و خسارات به عهده مالک ساختمان است.
معاون دادستان تهران با اشاره به حریق گسترده انبار لوازم یدکی خودرو در جنوب تهران گفت: به‌خاطر بی‌توجهی به اخطارها هزینۀ آتش‌سوزی و خسارات به عهده مالک ساختمان است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک انبار لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت در جنوب تهران خبر داد.
4 سرباز مرکز آموزش 07کازرون ارتش که پس از پایان دوره آموزشی قصد داشتند به خانه بازگردند به پیشنهاد یکی از کارکنان پایور مرکز آموزش 07 (کادر) سوار بر خودروی شخصی این فرد شده اما متاسفانه به دلیل واژگونی خودرو و آتش سوزی آن در محور جایزان ـ رامهرمز در دم جان خود را از دست دادند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از حریق یک خودروی پراید در اثر حوادث چهارشنبه سوری در محله عبدل‌آباد خبر داد.
مسعود ستایشی روز سه‌شنبه در آخرین نشست خبری در سال ۱۴۰۱ ضمن گرامیداشت اعیاد ماه مبارک شعبان و پاسداشت روز شهید به ارائه گزارشی از روند تحقق شعار سال در دستگاه قضایی پرداخت و اظهارداشت: امسال همه ظرفیت‌های قوه قضاییه بسیج شد تا با استفاده از توانایی‌های موجود، موانع برسر راه تولید برطرف و در راستای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری با کمک فناوری‌های دانش بنیان اقدامات مقتضی در راستای تحقق شعار «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» انجام شود.
آخرین آمار کرونا در ایران/ سرقت از گاراژ‌ها برای رد مال دختران/ آتش سوزی مرگبار در مرکز نگهداری معلولان ذهنی/ کلاهبرداری به بهانه پیش‌فروش اینترنتی خودرو/ صاحبخانه بدجنس!/ بعد از کشتن همسرم خودکشی کردم/ فوق لیسانس در بازار جاعلان ۷۰۰ هزار تومان!/ نجات معجزه آسای شوهر از سوءقصد‌های سریالی همسر
قاتل مرده بعد از ۲۹ سال دستگیر شد/ آتش سوزی مرگبار با ته سیگار در کرج/ شلیک به کارمند دانشگاه علامه/ بررسی فرضیه قتل در پرونده مرگ دختر ۱۴ ساله/ کلاهبرداری با فروش قطعات خودرو در فضای مجازی/ تأیید حکم قصاص قاتل مرد موتور سوار/ قاتل نامرئی از آبگرمکن بیرون آمد!/ اخاذی ۲۰ میلیاردی ۲ دکوراتور از پزشک جراح
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۱ دقیقه بامداد امروز جمعه یک مورد آتش سوزی انبار مواد شیمیایی در شهرستان پردیس، شهرک صنعتی خرمدشت به آتش نشانی تهران اطلاع داده شد. وی ادامه داد: با وجود اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران بود؛ اما ۲ ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و خودرو حامل کف به محل اعزام شدند.
ایرنا به نقل از یک منبع آگاه: چند جوان آشوبگر ضمن سنگ پرانی به سمت نیروهای انتظامی و خودروهای آنان، همچنین اقدام به پرتاپ مواد آتش زا کردند که بطور تصادفی به خودرو طلبه ای که در محل پارک شده بود، اصابت کرد و دچار آتش سوزی شد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر جزئیاتی از آتش‌سوزی در کارگاه تولید روغن خودرو در مبارکه ارائه داد.
شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۱۰ گروه امدادی و آتش نشانی از شهر‌های مبارکه، بهارستان و اصفهان برای کنترل آتش سوزی به شرکت تولید روغن موتور خودرو در شهرک صنعتی مبارکه اعزام شده اند. به دلیل وسعت حجم آتش سوزی تعداد زیادی خودروی سنگین اطفای حریق به این کارخانه اعزام شدند.
رئیس پلیس راهور استان هرمزگان گفت: یک دستگاه خودرو سواری لکسوس با راننده و سه سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص تعادل خود را از دست داده و در محل واژگون شده که بلافاصله منجر به آتش سوزی شدید خودرو شد. متأسّفانه بر اثر این سانحه راننده مرد خودرو بهمراه دو سرنشین که یک نفر مرد و یک نفر زن بودند بعلت شدت سوختگی در دم جان باختند
رئیس سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه ۵ آتش نشان با ۲ خودرو اطفا به سرعت به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: اتصالی در سیستم سیم کشی برق از ناحیه تهویه سرویس بهداشتی باعث بروز این حادثه شده بود.
تصادف زنجیره‌ای شدید یک تریلی با چند خودرو در روسیه باعث آتش سوزی شدید شد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ