مراکز مشاوره ژنتیک یکی از مهم‌ترین مراکز برای کنترل و اجرای غربالگری پیش از اقدام برای بارداری و زایمان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ هرگونه تماس یا پیامک مبنی بر درخواست ارسال اطلاعات شخصی و مالی بیمه‌شدگان و بازنشستگان، مورد تأیید این سازمان نیست.
بحران آب در تمام منابع آب زیرزمینی کشور گسترده شده و اطلاعات مرکز پژوهش‌های مجلس نشان می‌دهد که از میان مجموع ۶۰۹ دشت مطالعاتی کشور که شماری از آن‌ها دچار فرونشست زمین شده‌اند، ۴۲۰ دشت به عنوان ممنوعه و ممنوعه بحرانی قلمداد می‌شود؛ این عدد در مقایسه با آمار سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است؛ برای مثال تعداد دشت‌های ممنوعه برابر ۳۱۷ دشت در سال ۱۳۹۲ بوده است. سهم تهران هم از این وضعیت کم نیست.
فیشینگ پیامکی یکی از انواع کلاهبرداری پیامکی است که کلاهبردار به اطلاعات شخصی و مهم شما دست پیدا می‌کند. این اطلاعات می‌تواند رمز بانکی شما باشد، به همین دلیل توصیه می‌شود تا به لینک‌های ناشناس در پیامک اعتماد نکنید.
مشاور امنیت ملی آمریکا در تماس تلفنی تندی با مقام امنیتی رژیم صهیونیستی از افشاگری تل‌آویو درباره محتوای مذاکرات غیرمستقیم میان واشنگتن و تهران، ابراز نگرانی کرد.
کلاهبرداران با جمع‌آوری اطلاعات منتشر شده افراد از فضای مجازی و تماس با آن‌ها و ارائه برخی از اطلاعات هویتی به راحتی شهروندان را فریب داده و حساب بانکی آن‌ها را خالی می‌کنند.
عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران از برقراری امکان فوق العاده تماس تصویری و صوتی، با کیفیت ویژه برای حجاج سرزمین وحی در سال 1402 در پیام‌رسان «بله» خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فیبر نوری در تمام مسیر تا داخل منزل جایگزین کابل مسی می‌شود.
رئیس مرکز آمار اطلاعات قوه قضاییه گفت: تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم تا با بهره گیری از فناوری‌های نوین اتقان آرای قضایی صورت گیرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رایزنی با وزارت صمت و امور خارجه برای فعال سازی تماس تصویری خبر داد و گفت: امکان ارتباط روی اپراتورها فراهم شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از امکان ارسال پیام متنی و فایل بین پیام سان های ایرانی خبر داد و گفت: در فاز جدید قابلیت تماس صوتی و تصویری بین پیام رسان ها ممکن می شود.
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که بالن چینی از مراکز نظامی حساس آمریکا با وجود تمام اقدامات واشنگتن برای ممانعت از فعالیت این بالن، اطلاعات لازم را جمع آوری کرده است.
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که بالن چینی از مراکز نظامی حساس آمریکا با وجود تمام اقدامات واشنگتن برای ممانعت از فعالیت این بالن، اطلاعات لازم را جمع آوری کرده است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام افزایش ۶ درصدی تردد در جاده‌های برون شهری در شبانه‌روز گذشته، ترافیک تمام جاده‌های شمالی به جز محور فیروزکوه را سنگین اعلام‌کرد که بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۶۰۵ ترددشمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۶.۳ درصد افزایش ثبت شده است.
بلینکن در پاسخ به سوالی درباره ادعای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر کشف اورانیوم غنی‌شده تا ۸۴ درصد در ایران، اظهار داشت: «ما با آژانس تماس می‌گیریم تا اطلاعات تکمیلی در مورد آنچه درباره غنی‌سازی اورانیوم در ایران گزارش شده را به دست آوریم».
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: در حال پیگیری راه اندازی تماس تصویری بدون نیاز به نصب نرم افزار هستیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فعال شدن تماس تصویری از طریق تلفن همراه بدون نیاز به نصب نرم افزار در آینده خبر داد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با تاکید بر اینکه شرکت‌های دانش بنیان دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوانی هستند گفت: با تمام توان از شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌کنیم.
معاون مسافری شرکت راه آهن گفت: اطلاعات لازم درباره حرکت قطارها در سایت راه آهن گذاشته خواهد شد و همچنین مردم از طریق تماس با ۵۱۴۹-۰۲۱ می توانند از وضعیت حرکت قطارها اطلاعات لازم را کسب کنند.
اطلاعات تماس پایگاه های دایمی غربالگری بینایی استان ها در سراسر کشور منتشر شد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.
مدیرکل اداره پایش و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای سازمان فناوری اطلاعات جزئیات عملکرد سامانه ۱۶۴۹ را در حمایت از کسب و کارهای اینترنتی تشریح کرد.
مراسم رونمایی از مرکز تماس ۱۶۴۹ در حمایت از کسب و کارهای دیجیتال، امروز در محل سازمان فناوری اطلاعات برگزار شد.
امیر رئیسیان، وکیل مطلع از پرونده شروین حاجی‌پور، در توییتی با اشاره به استوری خواهر او در مورد آخرین وضعیت این خواننده نوشت: ‌‎شروین حاجی‌پور با قرار بازداشتی که دادسرای ساری صادر کرده در بازداشتگاه اداره اطلاعات ساری است و دیروز (شنبه) از همانجا با خانواده تماس کوتاهی گرفته است.
سردار نیلفروشان گفت: در عملیات موشکی اربیل تمام اسناد و مدارک ارتباطی و اطلاعاتی ما نشان می‌دهد، مرکز راهبردی صهیونیستی‌ها که در آن مبادرت به جاسوسی و هدایت ضدانقلاب و جمع آوری اطلاعات از نوار مرزی غربی کشور می‌کرد را مورد اصابت قرار دادیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ