در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی درباره اداره صحن مجلس در دوره فعلی و مجلس قبل مطالبی از سوی دو تن از نمایندگان مطرح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این نماینده مجلس تاکید کرد: کلمه ترک فعل که این روزها از این مجلس شروع شده است نباید باعث تضعیف دستگاه اجرایی کشور شود؛ در این زمینه از رئیس قوه قضائیه تقاضا دارم، دادستان‌ها و قضات را به این مهم توجه دهند.
منابع عبری نتایج نظرسنجی جدیدی را منتشر کرده‌اند که از پیشتازی گانتز بر نتانیاهو در تازه‌ترین نظرسنجی‌ها خبر می‌دهد.
مهاجری درباره قالیباف گفت: او به‌دنبال یک بازی دوگانه است؛ اول اینکه بتواند رئیس مجلس شود و دوم اینکه، از صندلی ریاست مجلس برای رسیدن به کرسی ریاست‌جمهوری ۱۴۰۴ استفاده کند. به همین دلیل، جریان جبهه پایداری، با یک پارادوکس مواجه است، از یک طرف اگر به نفع آقای قالیباف کار کند، عملاً آقای رئیسی را برای انتخابات ۱۴۰۴ ضعیف می‌کند و اگر بخواهد آقای قالیباف را تضعیف کند، به این معنا است که مجبور است به اصولگرایان سنتی و اصولگرایان معتدل میدان بیشتری دهد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در واکنش به تغییر محل نشست ایران و عربستان به دلیل عکس سردار سلیمانی گفت: اگر از روی مدیریت باشد و بخواهد به تدریج جایگاه سردار سلیمانی را برای آن‌ها تفهیم کند، مشکلی ندارد. وزیر امورخارجه هم نمی‌خواستند مصلحت را نادیده بگیرند. مصلحتی که موجب تضعیف شود درست نیست ولی اگر موجب مدیریت جایگاه باشد بلامانع است.
نماینده مردم بستان‌آباد تاکید کرد: این بدعت خطرناکی در مجلس است و فردا به هر بهانه‌ای در مجلس می‌گویند فلانی صحبت نکند، فلانی ممنوع النطق است یعنی این گونه پیش برود در مجلس بعد و ۲ مجلس بعد مشاهده می‌کنیم ۵۰ نفر ممنوع‌النطق هستند و فقط می‌نشینند چای می‌خورند و این به نظر می‌آید در راستای همان حرکتی است که مجلس را تضعیف می‌کند.
«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در تشریح سیاست واشنگتن در قبال چین به نمایندگان مجلس سنا هشدار داد که کاهش بودجه نظامی باعث تضعیف توانایی واشنگتن در رقابت با چین می‌شود.
در این نامه آمده است: به استحضار می‌رساند روز گذشته خبر نادرستی مبنی بر واگذاری خودرو به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت منتشر شد. چنین اتهام فسادی در شأن دولت مردمی و مجلس انقلابی نیست؛ با توجه به صدمه چنین اظهاراتی به اعتماد عمومی و تضعیف سرمایه اجتماعی کشور، خواهشمند است دستور فرمایید این موضوع در اسرع وقت بررسی و اقدامات قانونی جهت تعقیب قضایی خطاکاران انجام شود.
ما مردم شهربابک ضمن حمایت از دولت رئیسی از سخنان پیش از دستور نماینده شهربابک برائت جسته و هرگونه تضعیف دولت انقلابی را همسویی با بدخواهان دانسته و از ایشان انتظار داریم تقوای سیاسی را رعایت نموده و در جهت جبران، اقدامات لازم را به انجام برساند.
نماینده تهران در مجلس می‌گوید: ما وقتی به دنبال باحجابی در جامعه می‌رویم به این خاطر نیست که یک فرد کم‌حجاب و بی‌حجاب را پیدا کنیم و به او به صورت شخصی، تذکر دهیم. ما می‌خواهیم به او بگوییم بی‌حجابی شما، آثار ثانویه هم در جامعه دارد که آثار ثانویه باعث تضعیف عمومی جامعه می‌شود و این موضوع برای کیان نظام هم خطرناک است.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به معنای مقابله با تمام آزادگان جهان است و همه می دانند نام سپاه در مقابله با تروریسم می درخشد.
نشست «جایگاه مالیات در تقویت پول ملی و مهار تورم» با حضور جمعی از اساتید و صاحبنظران و فعالان این حوزه در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
کرباسچی در پاسخ به این سوال که اظهاراتی از این نوع باعث تضعیف جایگاه نمایندگی صرف نظر از آنکه چه شخصیت‌های در داخل پارلمان هستند نمی‌شود، گفت: این دیگر جزو بحث‌های روشن است. اینکه چه کسی می‌خواهد نماینده مجلس باشد و مردم به او اعتماد کنند، از چه موضعی حرف بزند؛ این موارد معلوم است و توضیح نمی‌خواهد. کسی که نماینده است باید به شکلی حرف بزند که موکلین او به او اجازه حضور در مجلس داده‌اند.
عضو فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از اظهارات برخی سلبریتی‌ها علیه تیم ملی فوتبال، گفت: هیچ کسی حق ندارد اقتدار تیم ملی فوتبال را تضعیف کند و نباید ورزش و سیاست با یکدیگر آمیخته شود.
نماینده مردم ساوه در مجلس گفت: جمهوری اسلامی عصاره مجاهدت اولیا و ثمره خون شهیدان و زمینه‌ساز حکومت منجی عالم بشریت است؛ تقویت و حفظ این نظام از اوجب واجبات و تضعیف آن گناهی نابخشودنی است.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: مردم مطالباتی دارند اما همین مردم مطالبه گر اجازه سوءاستفاده و انحراف خواسته های خود و تضعیف نیروهای امنیتی و نظامی کشور را نخواهند داد.
گودرزی خاطرنشان کرد: اگر ایرادی در کار وجود دارد باید اصلاح شود اما نباید آن را به همه تعمیم داد. معدل عملکرد فراجا نمره خوبی دارد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: هیچکس حق ندارد بازوی امنیت کشور را به بهانه‌های مختلف تضعیف کند، باید مراقب باشیم به بهانه‌های واهی، بازوان اقتدار خود را تضعیف نکنیم.
این رکن استوار با طرح شبهات مغرضانه و دامن زدن به برخی جوسازی‌های بی پایه، تضعیف نمی­‌گردد. خبرگان رهبری به عنوان معتمدان ملت بر حسب وظیفه ذاتی، قانونی و شرعی خود شبهه پراکنی‌ها را بی معنا دانسته و اعلام می‌دارد، سابقه این مجلس وزین، حاکی از توجه به شایسته گزینی و انتخاب اصلح بوده است.
این رکن استوار با طرح شبهات مغرضانه و دامن زدن به برخی جوسازی‌های بی پایه، تضعیف نمی­‌گردد. خبرگان رهبری به عنوان معتمدان ملت بر حسب وظیفه ذاتی، قانونی و شرعی خود شبهه پراکنی‌ها را بی معنا دانسته و اعلام می‌دارد، سابقه این مجلس وزین، حاکی از توجه به شایسته گزینی و انتخاب اصلح بوده است.
این رکن استوار با طرح شبهات مغرضانه و دامن زدن به برخی جوسازی های بی پایه و اساس، تضعیف نمی­‌گردد. خبرگان رهبری به عنوان معتمدان ملت بر حسب وظیفه ذاتی، قانونی و شرعی خود شبهه پراکنی ها را بی معنا دانسته و اعلام می دارد سابقه این مجلس وزین حاکی از توجه به شایسته گزینی و انتخاب اصلح بوده است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام اوان به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد اوان در روزهای آینده بورس است.
همکاری جامعه مدرسین حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بانک رفاه کارگران در راستای ترویج بانکداری اسلامی
جالب است که من همین حرف را در نطق میان‌دستور مجلس هشتم پس ‌از حوادث سال ۸۸ گفتم و توسط رئیس وقت قوه قضاییه علیه من به اتهام تضعیف قوه قضائیه و توهین به قضات اعلام جرم شد!
روند کنونی که در کشور بر علیه کانون وکلای دادگستری مستقل شکل‌گرفته است، روند تضعیف این نهاد و مآلاً نقض استقلال آن است. بدون‌شک تضعیف نهاد وکالت مستقل، موجب تضعیف قوه محترم قضاییه در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ