نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: مردم مطالباتی دارند اما همین مردم مطالبه گر اجازه سوءاستفاده و انحراف خواسته های خود و تضعیف نیروهای امنیتی و نظامی کشور را نخواهند داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر بهداشت صربستان به دولت و مردم اوکراین توصیه کرد تا مانع استفاده ارتش این کشور از گلوله‌های حاوی اورانیوم ضعیف‌شده در خاک اوکراین شوند.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: ما یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم و موضع مردم ایران نسبت به جزایر سه‌گانه اینگونه است که حتی اجازه صحبت کردن درباره آنها را به احدی نمی‌دهیم.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
مهدی طائب، رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: امام راحل با شجاعت در مقابل حکومت طاغوت و استکبار جهانی، توانست معادلات قدرت را در دنیا تغییر دهند.
زاهدان- رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت های فراوان گردشگری و اقتصادی در سواحل مکران، توسعه سیستان و بلوچستان را در اولویت برنامه های دولت عنوان کرد.
اتهام ۱۱ نفر از متهمان این پرونده، تیراندازی منتهی به قتل و جرح است و برای ۱۵ نفر باقیمانده به اتهام سوء استفاده از موقعیت شغلی، تیراندازی بر خلاف مقررات، لغو دستور و ترک فعل‌هایی که اتفاق افتاد کیفرخواست صادر شده است.
کرج- رئیس قوه قضائیه گفت: به مردم قول می‌دهیم که در بحث حجاب اجازه کم‌کاری را نمی‌دهیم.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: مردم در ۲۲ بهمن یک بار دیگر بصیرت خود را به جهانیان نشان می‌دهند و به آنان ثابت می‌کنند اجازه دخالت در امور داخلی کشور را به احدی نمی‌دهند.
کرباسچی در پاسخ به این سوال که اظهاراتی از این نوع باعث تضعیف جایگاه نمایندگی صرف نظر از آنکه چه شخصیت‌های در داخل پارلمان هستند نمی‌شود، گفت: این دیگر جزو بحث‌های روشن است. اینکه چه کسی می‌خواهد نماینده مجلس باشد و مردم به او اعتماد کنند، از چه موضعی حرف بزند؛ این موارد معلوم است و توضیح نمی‌خواهد. کسی که نماینده است باید به شکلی حرف بزند که موکلین او به او اجازه حضور در مجلس داده‌اند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس نوشت: جزایر مام میهن که جای خود دارد، حتی اجازه نگاه چپ به ماهی‌های «خلیج فارس» را به خرچنگ‌های چنگال شکسته نمی‌دهیم.
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: از دستگاه قضا به دلیل رأفت اسلامی نسبت به معترضان تشکر می‌کنیم، چرا که معترضان فرزندان ملت هستند و نباید اجازه دهیم به آغوش دشمن پناه ببرند.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، در بازدید میدانی و صحبت با کسبه و بازاریان، گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد که به کسب و کار مردم خلل وارد شود.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، در بازدید میدانی و صحبت با کسبه و بازاریان، گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد که به کسب و کار مردم خلل وارد شود.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه ۲۲۷ نفر تذکراتی دادند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه 227 نفر تذکراتی دادند.
جهرمی با بیان اینکه دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید، گفت: دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید و حرف آن ها را نشنید و با آنها امنیتی برخورد کرد و صدای آنها را خفه کرد. دولت قبل اجازه نداد صدای مردم شنیده شود و همین مسئله باعث شده تا حجم زیادی از اعتراض تجمیع شود و حالت انفجار به خودش بگیرد.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا امنیت را ضامن تداوم پیشرفت‌های راهبردی کشور و آسایش مردم دانست و گفت: نیروهای مسلح و پلیس اجازه خدشه‌دار شدن امنیت مردم را نمی‌دهند.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا امنیت را ضامن تداوم پیشرفت‌های راهبردی کشور و آسایش مردم دانست و گفت: نیروهای مسلح و پلیس اجازه خدشه‌دار شدن امنیت مردم را نمی‌دهند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نظام سلطه، ضدانقلاب و عوامل آن آگاه باشند که مردم اجازه نمی‌دهند جای جلاد و شهید عوض شود و حضور میلیونی مردم در میدان باری دیگر آتش حرامیان را خاکستر کرد.
ورامین- فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان این که امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: اجازه نمی دهیم، معاندین و فتنه گران داخلی و خارجی با آشوب گری کشور را به سمت ناامنی پیش ببرند.
مردم ایران اجازه سلطه دشمنان بر این کشور را نمی‌دهند
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به اعتراضات و اغتشاشات اخیر در ایران هم گفت: «اعتراضاتی وجود دارند و مردم مطالبشان را به شکل مسالمت‌آمیز مطرح می‌کنند. اما الان اکثر کسانی که در خیابان‌ها هستند توسط کانال‌های سازمان‌یافته هدایت و رهبری می‌شوند.»
رئیس دستگاه قضا بر برخورد قاطعانه و بدون مماشات با عناصر اصلی و حرفه‌ای اغتشاشات تاکید کرد و گفت: قوه قضاییه در کنار سایر دستگاه‌ها از جمله نیرو‌های فراجا به هیچ وجه اجازه نخواهد داد، روند زندگی روزمره مردم و شهروندان بازیچه دست عناصر اغتشاشگر و آشوب‌طلب شود.
رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: از روزی که لباس نظامی مقدس را بر تن کردیم اجازه نخواهیم داد مردم دچار چالش شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ