بامداد دوشنبه هواپیمای شرکت پگاسوس، یکی از بزرگترین سرمربیان تاریخ لیگ برتر ایران را با خود به تبریز آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال جای بازیکن مربی می‌خرد؛ هاشم هم آمد!
سیدضیاء مرتضوی درباره یادداشت سید محمد خاتمی نوشت: با تأسف و تأثر، به جای استقبال از این اقدام دین‌مدارانه و خیرخواهانه که می‌تواند کمکی به برون‌رفت از معضل کنونی به شمار رود، یا حتی به جای نقد منصفانه آن، شاهدیم که از سوی برخی رسانه‌ها، رفتاری هتاکانه و فرسنگ‌ها دور از اخلاق و شرع و انسانیت پیش گرفته می‌شود.
استقلال پول ساپینتو و سیلوا را جای طلب بازیکنان داد!
استقلال جای کاپیتان ایران، کاپیتان امید عراق را خرید!
آبادانی‌ها قصد داشتند از پدیده جدید لیگ برتر در دیدار با استقلال رونمایی کنند.
برونو فرناندز و میسون مونت هر برای تصاحب پست شماره 10 منچستریونایتد در فصل آینده تلاش می‌کنند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این باشگاه ضعیفترین عملکرد را در نقل و انتقالات لیگ برتر داشته است، گفت: شاید اگر من جای جواد نکونام بودم، استعفا می‌کردم.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
اگر واقعاً نگاه آقای ازغدی به مرگ و زندگی همان است که در گفتارش آمده است، چرا به جای ترغیب بچه‌های مردم به شرمساری از زنده بودن، شخص خودش پیشگام پذیرش مرگ نمی‌شود؟ ممکن است بگوید، چون بساط ترور در کشور جمع شده دیگر برای استقبال از مرگ کاری از وی ساخته نیست. این، ولی بهانه است. او اگر همین امروز راهی لبنان شود و با سلاحی در دست از خط مرزی به سوی سربازان اسرائیلی شلیک کند، بدون تردید با مرگ مورد نظر خود روبرو خواهد شد
مشاور مقام معظم رهبری گفت: صدام در آغاز جنگ با شعار «امروز بصره فردا اهواز» به ایران حمله کرد، اما عشایر عرب خوزستان توهم او را به کابوس تبدیل کردند و به جای گل، از سربازانش با گلوله استقبال کردند.
آبی های تهران بعد از شکست تلخ دربی برای مصاف با پارس جنوبی جم آماده می شوند.
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، روز چهارشنبه در جریان استقبال از یون سوک یول، رئیس‌جمهوری کره جنوبی که نخستین سفر دولتی مقام ارشد این کشور به آمریکا پس از ۱۲ سال است، به جای حرکت کنار همتای کره‌ای، با محافظش قدم زد و یول سعی کرد به تدریج خود را به آن‌ها نزدیک کند.
کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، از قهرمانی باشگاه سابق خود، منچستریونایتد در لیگ اروپا استقبال می‌کند.
چین از "ابراهیم رئیسی" رئیس جمهور ایران در جریان سفر اخیر او به پکن استقبال مودبانه‌ای به عمل آورد. با این وجود، اولویت‌های استراتژیک چین جای دیگری می‌باشد و پکن ایران را در اولویت استراتژیک خود قرار نداده است.
چه کسی جای محبی در استقلال فیکس می‌شود؟
اولین و تنها گلزن خارجی استقلال در تاریخ دربی های پایتخت، در بازی امروز حضور ندارد.
میلیچ از استقلال شکایت نکرده: جای فیش جعلی پول بدهید!
دیدار برزیل و صربستان پرتماشاگرترین دیدار جام جهانی قطر تا این جای کار بود.
سرمربی استقلال خوزستان از انگیزه بازیکنان تیمش برای دستیابی به پیروزی مقابل صدرنشین لیگ خبر داد.
سرمربی استقلال خوزستان از انگیزه بازیکنان تیمش برای دستیابی به پیروزی مقابل صدرنشین لیگ خبر داد.
مهدی قائدی جای تمرین استقلال به استخر رفت
هفته اول لیگ برتر فوتبال زنان درحالی برگزار شد که سه تیم سپاهان، ملوان و پیکان در این لیگ حضور دارند اما خبری از دو تیم پُرهوادار پرسپولیس و استقلال نیست!
هفته اول لیگ برتر فوتبال زنان درحالی برگزار شد که سه تیم سپاهان، ملوان و پیکان در این لیگ حضور دارند اما خبری از دو تیم پُرهوادار پرسپولیس و استقلال نیست!
سرمربی نساجی با همان ادبیات خاص خود، به استقبال جدال با ملوان رفته و از هواداران قائمشهری خواست با حمایت ویژه‌شان در راستای اهداف این تیم برای موفقیت کمک کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ