اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امین قاسمی‌نژاد ستاره هوادار مقابل شمس آذر بود و یک گل زیبا به ثمر رساند.
سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: محور کاری ما در ابتدا تذکر لسانی است و آمار‌های به‌دست‌آمده نشان می‌دهد بیش از ۵۰ درصد از افراد بدحجاب به‌درستی متوجه قبح این موضوع نیستند، اما وقتی این مسئله برای آن‌ها تبیین می‌شود، عذرخواهی کرده و رعایت می‌کنند.
بین بنزین‌فروش‌ها همه قسمی پیدا می‌شود؛ کارگر نانوایی که مزد ماهانه ۳ میلیون تومانی کفاف خرج خانواده‌اش را نمی‌داد، قبولی فوق دیپلم عمران دانشگاه آزاد که یک ترم هم درس خواند ولی سیر کردن شکم ۸ نفر، مهم‌تر از مدرک دانشگاه بود، دستفروشی که کنار سیگار و فندک و شلنگ، بنزین هم می‌فروخت، سوخت‌بر دست شسته از گازوییل‌کشی وقتی از بقایای بدن رفیق جان‌باخته‌اش در آتش سوخت‌کشی، فقط یک کیسه پلاستیکی کوچک باقی ماند..
مهراب قاسم خانی نوشت: پیشنهادم اینه که یه دفترچه راهنما از کسایی و چیزایی که میتونیم نقدشون کنیم، همراه با جملاتی که میتونیم استفاده کنیم منتشر بشه که بتونیم هر وقت نقدی داشتیم به عنوان رفرنس ازش استفاده کنیم که به چیزی متهم نشیم.
برخی هستند که معتقدند عوامل اصلی ترور صیادشیرازی دستگیر نشده‌اند؛ سال ۱۴۰۰، روزنامه جام‌جم متعلق به صدا و سیما، با فردی به نام «حسین قاسمی» با عنوان «تحلیلگر و کارشناس مسائل امنیتی» گفت‌وگویی می‌کند که در خلال آن، او مدعی می‌شود که خبر دستگیری عوامل ترور شهید صیادشیرازی «پوچ بوده و هیچ وقت عوامل ترور دستگیر نشده‌اند.» البته که این ادعا از سوی وزارت اطلاعات واکنشی به همراه نداشت.
ماجرای ساخت آن هم شنیدنی است. ۹ دهه پیش وقتی که در محله امامزاده قاسم(ع) خبری از آپارتمان، برج و خیابان‌کشی‌های امروزی نبود، جمعی از کشاورزان و اهالی قدیمی محله این اتاقک را برای انجام فرایض دینی بنا کردند.
معاون ابومهدی از لحظه شهادت حاج قاسم روایتی تعریف کرد و گفت: در میان پیکر شهدا هر چه گشتم اثری از حاج قاسم نبود. کمی دورتر دست حاجی را وقتی دیدم دنیا روی سرم خراب شد بچه‌های عراقی منتظر بودن بگویم این دست حاج قاسم نیست. ترسیدم حتی به دست حاجی تعرض کنند و گفتم این تکه‌ای از قرآن است و آنرا برداشتم به داخل ماشین خودم بردم.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
نرذجس سلیمانی: حاج قاسم از لحظه لحظه وقت خود در راستای تعالی روح و ارتقاء سطح آگاهی و دانش با خواندن قرآن و وصیت نامه شهدا، کتاب و فیلم بهره می برد. حتی برای کمک به نویسندگان و کارگردانان به پشت صحنه فیلم‌ها می‌رفت تا تجربه‌های خود در میدان جنگ را در اختیار آنها قرار دهد تا مردم با دیدن آن فیلم و سریال‌ها بتوانند بیشتر با واقعیت روبرو شوند.
«حمیدرضا فراهانی» پژوهشگر دفاع مقدس و راوی شهید سلیمانی در عملیات والفجر ۸ بود که دوشادوش او در روز‌ها و ساعات عملیات همراه بود. فراهانی معتقد است که قاسم سلیمانی، از دخالت دادن مسائل سیاسی در لشکر تحت امرش پرهیز می‌کرد ولی در عین حال در جریان امور بود.
وقتی حاج قاسم با موتور و روی پوشیده هنگام عملیات آزادسازی بین نیروهای مقاومت دیده شد!
سردار چهارباغی گفت: حاج قاسم در یک مقطعی دید باید کمک بگیرد؛ لذا رفت و با پوتین صحبت کرد و به او گفت ما هم در سوریه منافع داریم، اما منافع شما، ابرقدرتی شماست. اگر امریکایی‌ها سوریه را بگیرند و یک رئیس جمهور امریکایی بر سر کار بگذارند شما دیگر ابرقدرت نیستید. پوتین هم وقتی فکر و مشورت کرد، دید حاج قاسم راست می‌گوید. او برای حفظ اقتدار خودش در جهان آمد. البته به گمان من تا الان هم خوب آمده و کمک کرده است.
طلال عتریسی گفت: وقتی آمریکایی ها و دیگر تحلیلگران و محققان از کاهش نفوذ آمریکا و کاهش اعتبار آن در جهان و منطقه صحبت می کنند، باید یادی از شهید قاسم سلیمانی کنند.
با همه حواشی که به خاطر ویزا ندادن آمریکایی ها حول محور اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران ایجاد شد، تیم کشورمان سرآخر راهی آمریکا شد. با چند تغیر، از تغیر وزن کامران قاسم پور گرفته تا حضور نداشتن حسن یزدانی.
امیررضا واعظ‌آشتیانی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اگر بحث شایسته‌سالاری را داریم، باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که مدیری توانا و کارآمد که بتواند حرکت جدیدی انجام شود، روی کار بیاید. روزی که آقای رستم قاسمی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شد، ایشان استنباط داشت که به سمت وزارت نفت می‌رود. از همان روز اول معلوم بود ایشان نمی‌تواند در این وزارت‌خانه موفق باشد و حالا فقط امیدواریم اتفاق رستم قاسمی تکرار نشود و فردی انتخاب شود که توانایی ایجاد تغییر را داشته باشد و دوباره چند وقت بعد به‌دنبال ترمیم عملکرد او نباشند.
چند روزی است که سینمایش ۴۱۰ در برج میلاد روی صحنه است. صحنه‌ای که در محوطه برج درست کرده‌اند. خبرنگار مجله از حال و هوای این نمایش روایت کرده است.
چند روزی است که سینمایش ۴۱۰ در برج میلاد روی صحنه است. صحنه‌ای که در محوطه برج درست کرده‌اند. خبرنگار مجله از حال و هوای این نمایش روایت کرده است.
سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: تفاوت پلیس ایران با پلیس در کشور‌های دیگر این است که هیچ وقت فراجا بر مردم نیست و با مردم است.
عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: مجلس یازدهم به ویژه اعضای فراکسیون زنان خود را شریک غم از دست دادن مهسا می‌دانند و از جایگاه نظارتی مجلس این موضوع را دنبال می‌کنند.
مدافع تیم ذوب آهن از عملکرد داور چهارم دیدار با تراکتور انتقاد کرد.
اصفهان- مدافع تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است این تیم باید پرسپولیس را در اصفهان شکست می‌داد.
قاسمی نژاد می گوید به هدفش پایبند است و امیدوار است بتواند به مجموعه مس کرمان کمک کند.
قاسمی نژاد به مس کرمان پیوست
مهندسین مکانیک دانشگاه رایس اخیرا توانسته اند جسد عنکبوت را به چیز جدیدی به نام «نکروبات» تبدیل کرده و از آن به عنوان گیره‌ مکانیکی استفاده کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ