خبرنگاران حاضر د‌ر مقابل فدراسیون فوتبال پس از نزدیک به ۱۲ ساعت در نهایت کوچه اول خیایان سئول را ترک کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان در مرحله پیش ثبت‌نام وارد بحث بررسی صلاحیت‌ها نخواهد شد و تنها مدارک شکلی و عینی افراد توسط نهادهای مورد استعلام بررسی خواهد شد.
دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گفت:«آذر منصوری» دارای محکومیت امنیتی مؤثر است و صلاحیت رییس جبهه اصلاحات در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب بررسی خواهد شد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی با حضور ۲۰۰ نماینده و ریاست محمدباقر قالیباف برای بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی با حضور ۲۰۰ نماینده و ریاست محمدباقر قالیباف برای بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی از دقایقی پیش آغاز شد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی برنامه‌ها و صلاحیت محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در حال بررسی است.
سیصد و هجدهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه، با حضور ۱۹۴ تن از نمایندگان بزای بررسی جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
سیصد و هجدهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه، با حضور ۱۹۴ تن از نمایندگان بزای بررسی جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی برنامه‌ها و صلاحیت عباس علی‌آبادی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در حال بررسی است.
جلسه بررسی صلاحیت، برنامه‌ها و اخذ رأی اعتماد به رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از صبح امروز ۹ خرداد ۱۴۰۲در صحن علنی مجلس برگزار شد؛ در پایان جلسه امروز رضا مراد صحرایی توانست از نمایندگان مجلس رای اعتماد برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش را به دست بیاورد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز؛ سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ به بررسی صلاحیت رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداختند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی روند بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در صحن مجلس را قرائت کرد.
رخداد‌های پاییز ۱۴۰۱ پاره‌ای از مسوولان را تکان داد و حرف‌هایی مبنی بر اصلاح روش‌های حاکمیت هم مطرح کردند، اما چندان دوام نیافت، حرف‌ها به محاق فراموشی رفت و دوباره جو گذشته بازگشت. هرچند که حتی اگر برخی شیوه‌های حکمرانی نظیر بررسی صلاحیت نامزد‌های نمایندگی مجلس دچار تحول شود، ذهن محاسبه‌گر جامعه که شرکت در انتخابات را در فرمول فایده - هزینه می‌بیند رغبتی به صندوق رای نشان نمی‌دهد.
قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: برای شورای نگهبان،‌ اصلاح‌طلب و اصولگرا بودن نامزدها،‌ معیار نیست و مثل همه دوره‌های گذشته،‌ طبق شاخص‌هایی که در قانون مشخص شده است، صلاحیت نامزدها را بررسی خواهد کرد.
اخیرا مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی آیین‌نامه نظارتی این نهاد، مصوبه‌ای را گذرانده که بر مبنای آن، می‌توان گفت مجمع تبدیل به شورای نگهبان دوم خواهد شد؛ البته نه به لحاظ رد و تایید صلاحیت نامزد‌های انتخاباتی بلکه درباره لوایح و طرح‌هایی که در مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرند.
بررسی صلاحیت مهرداد بذرپاش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.
قرار است نمایندگان مجلس در جلسه امروز خود برنامه و صلاحیت سید صولت مرتضوی باباحیدری برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بررسی کنند.
بررسی برنامه و صلاحیت «محمدهادی زاهدی وفا» برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اخذ رأی اعتماد در دستورکار هفته جاری مجلس شورای اسلامی است.
نام برزگر به عنوان نامزدی که انصراف داده شنیده می‌شد آن هم به این خاطر که ممکن بود حضورش پس از امضای یک بیانیه خاص حاشیه‌هایی را ایجاد کند. پس از لغو انتخابات دوم مرداد خانه سینما به دستور وزارت فرهنگ و ارشاد برای بررسی صلاحیت نامزدها، فرهاد توحیدی هم تایید نشده است. این فیلمنامه‌نویس و رییس سابق هیات مدیره خانه سینما در تماس ایسنا برای تایید این موضوع صرفا به خنده‌ای بسنده کرد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارائه توضیحاتی روند برگزاری انتخابات و موضوع بررسی صلاحیت نامزدها را تشریح کرد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارائه توضیحاتی روند برگزاری انتخابات و موضوع بررسی صلاحیت نامزدها را تشریح کرد.
سرپرست دبیری هیئت فوتبال استان فارس توضیحاتی درباره نامزدهای تصدی صندلی ریاست هیئت فوتبال این استان ارائه داده است.
شیراز - سرپرست دبیری هیات فوتبال فارس گفت: نماینده ورزش و جوانان فارس در اولین جلسه بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست هیات فوتبال فارس شرکت نکرد اما طبق قانون جلسه برگزار شد.
مدیر حراست فدراسیون فوتبال روند بررسی صلاحیت نامزدهای ریاست این فدراسیون را توضیح داد.
واکنش پوتین به تحریم‌های اتحادیه اروپا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ