مجری تلویزیون در جمله‌ای کنایه‌آمیز به مسئولان در ماجرای آلودگی هوا گفت: جوری غافلگیر می‌شوید که انگار اولین بار است با آلودگی هوا مواجه می‌شوید!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این ویدیو پرنده یک کارتون تلویزیونی خاطره انگیز را در دنیای واقعی ببینید. سرعت باور نکردنی این پرنده او را به میگ میگ تشبیه کرده است:
انتشار تصاویری از پیانو زدن یک دختر محجبه در فضای مجازی، سروصدای زیادی به پا کرد.
ویدئویی از توانایی فوق‌العاده یک بنای ماهر در هدف گیری ملات و پرتاب به دیوار در فضای مجازی پربازدید شده است.
ویدئویی از سرود خواندن چند نوجوان در مترو به مناسبت عید غدیر پربازدید شد.
ویدئویی تحت عنوان «جاده عجیبی که برق از سرتان می‌پراند» در فضای مجازی پربازدید شده است.
ویدئویی از یک موش بانمک در تهران منتشر شده که نشان می‌دهد این موش بخشی از یک کیک را برداشته و کشان کشان به خانه می‌برد!
ویدئویی از دوربین های مدار بسته که نجات جان یک شهروند توسط پلیس را نشان می دهد پر بازدید شده است.
ویدیویی پربازدید از علیرضا دبیر در فضای مجازی منتشر شده است.
ویدیویی پربازدید از کوله پشتی مجهز که با چنین کوله پشتی، رهگذران حدس نمی‌زنند که شما مسلح و بسیار خطرناک هستید را ببینید.
ویدیویی پربازدید از وضعیت حجاب ازاد یک دختر جوان در قلب عربستان را ببینید.
ویدیویی پر بازدید از لحظه برخورد وحشتناک چند خودرو در یک اتوبانی در سوئد را ببینید.
ویدیویی از یک سنجاب که چند بادام زمینی را به زور در دهانش جای می‌دهد در فضای مجازی با عنوان "شب عید خانه فامیل‌ها این طوری آجیل بخورید" دست به دست می‌شود که کنایه به گرانی این روز‌های قیمت آجیل است. گران‌ترین آجیل و خشکبار نوروز در میادین میوه و تره بار پسته کله قوچی درجه یک با قیمت هر کیلوگرم ۷۳۰ هزار تومان و ارزان‌ترین آن‌ها سویا آجیلی درجه دو با قیمت ۵۴ هزار تومان است. البته این ارقام در خارج از میادین میوه و تره بار گران‌تر است.
دو نوجوان در مترو با همخوانی آهنگ معروف محسن ابراهیم‌زاده، لحظات مفرحی را برای مسافران رقم زدند.
ویدئویی از حامد حدادی ستاره بسکتبال ایران که توسط یک پیج تیک تاک در چین منتشر شده پربازدید شده است. این پیج که از خوشتیپ‌های چینی ویدئو‌هایی منتشر می‌کند روز گذشته از حامد حدادی ویدئویی منتشر کرده که در یکی از میادین یکی از شهر‌های چین درحال راه رفتن است. بیش از ۲.۲ میلیون نفر این ویدئو را مشاهده کرده و کاربران عربی نیز حامد حدادی را شناخته و نام او را ذکر کرده‌اند.
در تایلند فیل‌ها وسط جاده می‌ایستند و از کامیون‌هایی که بارشان نیشکر است، مقداری از آن برمی‌دارند.
ویدئویی از آخرین لحظات پرواز هلیکوپتر حامل وزیر ورزش که روز گذشته در بافت سقوط کرد در شبکه‌های اجتماعی منتشر و پربازدید شده است.
شبکه تلویزیونی الجزیره تصاویری از لحظه نجات دختربچه سوری از زیر آوار یک ساختمان پنج طبقه در شهرک «ارمناز» که ۴۰ ساعت زیر آوار ماند و از سر برادرِ کوچک‌ترش حفاظت کرد منتشر کرد.
تصویری عجیب از خارج شدن گاز طبیعی از زیر رودخانه یخ‌زده را ببینید. /خبرفوری
ویدیویی پربازدید از یک مبارزه جانانه در رینگ بوکس را ببینید.
ویدئویی از سخنان جواد اوجی، وزیر نفت در تابستان امسال پر بازدید شده است که در آن اوجی هشدار می‌دهد زمستان سختی در انتظار اروپاست. او می‌گوید جمهوری اسلامی ظرفیت خوبی برای تامین بخشی از کمبود نفت، میعانات و گاز اروپا را دارد. اما حالا در فصل زمستان ایران خود با بحران کمبود گاز دست و پنجه نرم می کند.
ویدیویی این روز‌ها از یک دختر دانشجو در فضای مجازی پر بازدید شده که در آن، این دختر دانشجویی خطاب به خبرنگار صدا و سیما می‌گوید: «با صداوسیما حرف نمی‌زنم»
ویدیو جالب از فرود هواپیما شی جین پینگ رئیس جمهور چین در فرودگاه ریاض عربستان که از یکی از هواپیماهای تهاجمی سبک نیروی هوایی سلطنتی عربستان گرفته شده است.
ویدئویی پربازدید ازمرد بلوچ از چابهار سیستان وبلوچستان که به ۱۵ زبان دنیا مسلطه، و در دریاچه صورتی چابهار صنایع دستی میفروشه!
ویدیوی پربازدید یک رسانه‌ی عربی از حضور زنان در ورزشگاه آزادی در بازی پرسپولیس؛ همراه با موسیقی بندری را مشاهده کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ