ویدئویی پربازدید ازمرد بلوچ از چابهار سیستان وبلوچستان که به ۱۵ زبان دنیا مسلطه، و در دریاچه صورتی چابهار صنایع دستی میفروشه!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر دست کاسترو در پایان عمر پر بود، به جای تفاخر به ثابت‌قدمی‌اش، به رفاه و آزادی و عدالتی که برای مردم کوبا به ارمغان آورده بود افتخار می‌کرد. یعنی همان مطلوباتی که در 8 ژانویۀ 1959، در اولین روز رهبری‌اش، به مردم کوبا وعده داده بود.
مردی در روسیه بر اثر برق گرفتگی از بالای یک دکل برق سقوط کرد اما با زمین برخورد نکرد ولی بدن بی جانش در بین میله‌ها گیر کرد.
مردی که با شادی هر چه تمام در حال آزار یک سگ بود که در آخر عاقبت خوشی برایش نداشت.
این یک هواپیما نیست و مطمئناً یک پرنده یا مردی با شنل نیست در عوض، این اولین بشقاب پرنده ساخت بشر است.
مردی با یک تصمیم جالب با دو یوزپلنگ و یک ببر در یک خانه زندگی می‌کند. منبع: خبرفوری
شش ماه پس از مرگ مردی که به‌طور گسترده‌ای به‌عنوان بهترین فوتبالیست تمام دوران شناخته می‌شود، مقبره طلایی‌ پله به روی عموم مردم بازگشایی شد.
یک گربه بالای تیر چراغ برق بود که ناگهان به سمت زمین سقوط کرد و بر سر مردی که در آنجا حضور داشت افتاد که برخورد منجر به مرگ او شد.
در حاشیه برگزاری یک مراسم راگبی در جنوب فرانسه سه گاو نر تنومند در یک دور افتخاری پیش از مسابقه رژه رفتند که هدف آن تجلیل از کیفیت گوشت گاو در منطقه بود، اما یکی از گاو‌ها از دست مردی که او را نگه داشته بود فرار کرد و وارد زمین شد. بازیکنانی که در زمین خود را گرم می‌کردند - بسیاری از آن‌ها پیراهن تمرینی قرمز به تن داشتند - به سرعت تمرینات خود را رها کردند و پراکنده شدند. در این حادثه کسی آسیب ندید.
در حالی که عابران روی پله برق ایستاده‌اند ناگهان دچار نقص فنی می‌شود و مرد عابر را به داخل می‌کشد.
در تگزاس، ساکنین متوجه مردی شدند که سوار بر یک ماشین غیرواقعی و جالب بود.
مردی که با زدن یک نقاب خود را به جای دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا معرفی می‌کند در خارج از برج ترامپ در شهر نیویورک به هدایت خودرو‌ها در خیابان پرداخت. هیئت منصفه دادگاهی در منهتن نیویورک روز پنجشنبه رای داد که دونالد ترامپ در پرونده پرداخت حق السکوت به استورمی دانیلز، یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، رسما متهم شود. ترامپ در واکنش، رای این هیئت منصفه را انتقام‌گیری سیاسی در جهت تاثیر گذاشتن بر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دانسته است. رئیس جمهور سابق آمریکا قرار است سه‌شنبه آینده خود را به دادگاه معرفی کند. ترامپ نخستین رئیس جمهوری سابق آمریکا است که دادگاهی اتهامات کیفری علیه او را بررسی می‌کند.
ویدیویی در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که راه رفتن مردی در استخر شفاف یک برج را به تصویر می‌کشد.
ملکی با بیان اینکه این انفجار منجر به آتش سوزی نشد گفت: یک زن ۵۷ ساله و مردی ۳۵ ساله که البته بطور کامل زیرآوار قرار نداشتند در محل گرفتار بودند که آتش نشانان این ۲ فرد را از محل خارج کردند.
ویدئوی در حال انتشار است که نشان می‌دهد مردی از روی پله هواپیمای حامل بایدن در لهستان سقوط می‌کند. برخی کاربران معتقدند بایدن از روی پله‌های هواپیما سقوط کرده است.
شورشیان جدایی‌طلب در منطقه ناآرام پاپوآ در اندونزی عکس‌ها و فیلم‌هایی از مردی منتشر کرده‌اند که می‌گویند خلبان نیوزلندی است که هفته گذشته گروگان گرفته بودند.
پس از زلزله ترکیه مردی ۳ فرزند خود را از دست می‌دهد و از همسر خود به دلیل اینکه نتوانسته از فرزندانشان مراقبت کند، معذرت خواهی می‌کند. منبع: خبرفوری
سردار شهید حسین پورجعفری (جعفری نیا) عضو سپاه پاسداران و سپاه قدس و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، بیش از ۴۰ سال تا پای شهادت همراه و همراز سردار سلیمانی گام برداشت و سرانجام نیز در کنار فرمانده خود بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حمله تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد همراه با دیگر همراهان ایرانی و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی به شهادت رسیدند.
مردی ۳۰ ساله کمی بعد از ساعت ۲۲ سه شنبه ۲۰ دسامبر بعد از مشاهده یک آتش کوچک در نزدیکی دروازه‌های کاخ باکینگهام به جرم تخریب دستگیر شد.
مردی پس از پرتاب تخم مرغ به سوی پادشاه انگلیس و همسرش در جریان حضور در شهر یورک توسط پلیس بازداشت شد.
یک مرد در ترکیه و در خیابان در حال کتک زدن زنش بود که با واکنش مردم روبرو شد.
در جریان مراسم روز دوشنبه در ادینبرو مردی بر سر شاهزاده اندرو فریاد زد: «اندرو تو یک پیرمرد مریض هستی!» پلیس انگلیس این مرد ۲۲ ساله را بازداشت کرد.
ویدئویی از انگلیسی صحبت کردن مردی که در مسیر قله دماوند قاطر اجاره می دهد مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.
مردی که در یکی از محلات تبریز، در اقدامی رعب‌آور مقدار زیادی اسید را بر روی همسایه جوان خود ریخته و پا به فرار گذاشته است، تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
مردی که در یکی از محلات تبریز، در اقدامی رعب‌آور مقدار زیادی اسید را بر روی همسایه جوان خود ریخته و پا به فرار گذاشته است، تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ