ویدیویی پربازدید از علیرضا دبیر در فضای مجازی منتشر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این مطلب ویدئویی از یک خودروی خاص که بدون نیاز به برق و گاز و بنزین کار می‌کند را ببینید.
دقایقی پیش؛ تحصن‌کنندگان مقابل سفارت سوئد در تهران نماز جماعت خواندند. منبع: نسیم آنلاین
مرحوم هاشمی رفسنجانی در تریبون نماز جمعه قبل از ساخت متروی تهران شروع به توصیف از مترو کرد.
ویدیویی از یک جوان ایرانی که در حال نماز خواندن از میرسلیم در خواست کرد برای او دعا کند تا لندکروز بخرد را ببینید.
سپیده بابایی نایب قهرمان کشتی آلیش بانوان آسیا که برای حضور در رقابت‌های جام ارکینبایف قرقیزستان راهی این کشور شده است، در حاشیه این رقابت ها اقامه نماز کرد.
دو فضانورد ۳۳ و ۳۱ ساله عربستانی در پاسخ به سوالی نحوه اقامه نماز در ایستگاه بین المللی فضایی را تشریح کردند.
بشار جعفری سفیر سوریه در روسیه، سیاست جمهوری اسلامی ایران را یک مزیت برای منطقه خواند و گفت: توافق ایران و عربستان یک حرکت فوق‌العاده عالی و یک حرکت خوب ژئوپلیتیکی در منطقه بود که همه به آن نیاز دارند.
معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با بیان اینکه حجاب نماد جمهوری‌اسلامی ایران است و نسبت به حجاب نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم، گفت: اگر قرار باشد در کشور حجاب نباشد اصلا جمهوری اسلامی خیلی معنا پیدا نمی‌کند برای همین ما باید بر مسئله حجاب تاکید می‌کنیم و نباید نسبت به آن مسامحه کنیم.
واکنش جالب رهبر انقلاب به درخواست مردم از ایشان برای اهدای چفیه پس از اقامه نماز عید فطر را در این ویدئو می‌بینید.
واکنش جالب رهبر انقلاب به درخواست مردم از ایشان برای اهدای چفیه پس از اقامه نماز عید فطر را در این ویدئو می‌بینید.
بعد از توافق ایران و عربستان امام جمعه مدینه در اقدامی بی سابقه حدیثی از حضرت رسول (ص) در مورد امام علی (ع) می‌خواند! این کار بازتاب گسترده‌ای در فضای رسانه ای عربستان سعودی داشته است. منبع: ایران
آیت‌الله جوادی آملی اظهار کرد: انسان دو بار مهمان خداست؛ یکی در سفر مکه و یک بار در ماه مبارک رمضان.
در این مراسم پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم، بر پیکر مرحوم افروغ نماز خوانده شد و مراسم تشییع پیکر آن مرحوم از مسجد تا در اصلی دانشگاه تهران برگزار شد.
شهربانو منصوریان به حواشی پیرامون ویدیوی نماز خواندن علیرضا دبیر در حین جلسه با وزیر ورزش واکنش نشان داد.
نمازخواندن علیرضا دبیر در جلسه وزیر ورزش با رؤسای فدراسیون‌ها
علیرضا پناهیان در یک برنامه تلویزیونی سوال جالبی مطرح کرد. او گفت:‌ «نماز که واجب تر است، چرا کسی نمی گوید نماز را اجباری کنیم! کسی به دنبال تحمیل عقیده نیست و بارها در روایات آمده دینداران باید با دلسوزی برخورد کنند نه با توهین و تمسخر و رفتار بد!»
تصاویری از یک زن در فضای مجازی ترکیه پر بازدید شده که با وجود حس کردن زلزله دیشب هاتای به نماز خود ادامه می‌دهد.
مدافع با تجربه نارنجی‌پوشان رفسنجان اجازه نداد دربی مسی‌ها به تساوی کشیده شود.
گفته می‌شود حضور زنان اهل سنت در نماز جمعه مسجد مکی ممنوع بوده و این افراد با پوشیدن لباس‌های محلی و ارسال آنی ویدیو به رسانه‌های بیگانه همچون ایران‌اینترنشنال، خود را زنان بلوچ معرفی می‌کنند.
یک معلم در ایالت فلوریدا آمریکا به دلیل رفتار نژادپرستانه خود با دانش آموزان مسلمان هنگام اقامه نماز در مدرسه موجی از خشم را در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی برانگیخت.
برگزارکنندگان یک جشن برای هواداران جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر را به دلیل مصادف شدن با وقت نماز اجرای برنامه را متوقف کردند. یک کلیپ کوتاه نشان می‌دهد که یکی از برگزارکنندگان خطاب به جمعیت شرکت‌کنندگان در جشن می‌گوید: دو دقیقه دیگر برمی‌گردیم، در واقع الان وقت نماز است، بنابراین توقف کرده و دو دقیقه دیگر برمی‌گردیم.
فضای شهر زاهدان قبل و حین برگزاری نماز جمعه آرام و اینترنت وصل است، اما حضور پررنگ نیرو‌های امنیتی در سطح شهر مشاهده می‌شود. منبع: ایسنا
ویدئویی از اندرو تیت بوکسور نامدار آمریکایی در حال نماز خواندن در مسجدی در دبی در شبکه‌های اجتماعی مختلف در حال پخش است.
محمد بن سلمان هنگام ورود به مسجد الحرام دور خانه کعبه طواف کرده و دو رکعت نماز طواف به جای آورد. او پس از ورود به داخل کعبه مشرفه و مشارکت در شستشوی آن نیز دو رکعت نماز خواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ