ویدیویی این روز‌ها از یک دختر دانشجو در فضای مجازی پر بازدید شده که در آن، این دختر دانشجویی خطاب به خبرنگار صدا و سیما می‌گوید: «با صداوسیما حرف نمی‌زنم»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این خودرو، لقب یکی از زیباترین لکسس‌های تاریخ را لقب می‌کشد. طراحی تهاجمی و فوق‌العاده منحصر به فرد آن، توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. سبک طراحی کابین خودرو، متمایل به راننده و لوکس است.
این خودرو، لقب یکی از زیباترین لکسوس‌های تاریخ را لقب می‌کشد. طراحی تهاجمی و فوق‌العاده منحصر به فرد آن، توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. سبک طراحی کابین خودرو، متمایل به راننده و لوکس است. نمایشگر ۱۰.۳ اینچی در کنار ساعت زیبای آنالوگ، جذابیت بسیاری دارند. این خودرو از پیشرانه ۵ لیتری ۸ سیلندر تنفس طبیعی استفاده می‌کند. خروجی این پیشرانه، ۴۷۱ اسب‌بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتون‌متر گشتاور است. شتاب صفر تا صد لکسس LC ۵۰۰، حدود ۴.۴ ثانیه اعلام شده است. گران‌ترین نسخه این خودرو، نزدیک به ۱۰۲ هزار دلار قیمت می‌خورد.
فیلم منتشر شده از عاقبت توهین ورزشکار روس به ایرانی ها در قفس MMA به یکی از پربیننده ترین ویدیوهای ورزشی در اینستاگرام تبدیل شد.در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، علی هیبتی رزمی کار ایرانی توهین ورزشکار چچن روسیه به ایران را بدون جواب نمی گذارد.
جواد خیابانی انتقادات تندوتیزی نسبت به ابراهیم رئیسی مطرح کرد.
عینک‌هایی هستند که سوالات را اسکن و به شخص بیرون از جلسه کنکور ارسال می‌کنند تا جواب را با گوشی به فرد کنکوری برساند. رونمایی از ابزار‌های تقلب کنکور روی آنتن زنده را ببینید.
برگزارکنندگان برق سال را قطع کردند و مردم با لباس‌های محلی در سالن رقصیدند. این ویدئو را جواد حیدریان در توئیتر خود منتشر کرده است.
یک شرکت چینی یک دوچرخه برقی با نام Urtopia معرفی کرده است که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. در این محصول از دستیار هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی استفاده شده که با دستیار صوتی به فردی که سوار دوچرخه است، خدمات می‌دهد. در Urtopia کاربر با فشار دکمه‌ای دستیار صوتی #چت‌جی‌پی‌تی را وارد مدار می‌کند. با فعال‌شدن این سیستم هوشمند، کاربر با دستیار صوتی شروع به گفتگو می‌کند و این دستیار صوتی به‌صورت هوشمند توان راهنمایی کاربر دوچرخه را دارد و به سؤال‌های او جواب می‌دهد. هنوز قیمت و زمان عرضه این محصول به بازار معرفی نشده است.
تیک آف تماشایی این هواپیما را از زاویه‌ای خاص به نمایش گذاشته است.
مدتی است رسانه ها درباره خرابی پله برقی‌های تهران صحبت می‌کنند. اما وقتی پای پاسخگویی شهردار تهران به میان می‌آید جواب خبرنگارها را عجیب و غریب می‌دهد.
یک پلنگ جوان که متوجه شده بود، مادرش یک بچه ایمپالا را شکار کرده است. با ایجاد یک دعوای ساختگی روی درخت، لاشه را به سرقت برد. البته ماده پلنگ هم قصد نداشت که وارد جدال با فرزندش شود، به همین خاطر اجازه داد تا پلنگ جوان لاشه را با خود ببرد.
ویدیو ضبط شده توسط دوربین‌ مدار بسته، لحظه وحشتناک برخورد یک خودرو با عابرین پیاده را نشان می‌دهد.
لاریجانی اظهار کرد: متأسفانه برخی سیاسیون می‌خواهند سوءاستفاده کنند و به بهانه انحراف در اسلام می‌خواهند رأی جمع کنند. این خیلی چیز بدی است که ما سعادت و آینده ملت خودمان را فدا کنیم به‌خاطر این‌که چند تا آدم می‌خواهند رأی بیاورند. خب به درک که رأی نیاوردید.
سوالاتی که قربان‌زاده از فتح‌الله‌زاده درباره صرافی شربیانی و 250 هزار یورو پول واریز شده باشگاه شالروآ برای استقلال مطرح کرد، یکی از بخش‌های قابل توجه و فراموش نشدنی برنامه جنجالی فوتبال برتر بود.
ریلمی ۱۰ پرو کوکاکولا ادیشن با طراحی و لوازم جانبی هیجان‌انگیز به بازار آمد. این گوشی میان‌رده از طراحی ظاهری مخصوص نوشابه کوکاکولا بهره می‌برد و بسته‌بندی خاصی هم دارد. نکته بامزه و حتی خنده‌دار اینجاست که سازنده، یک حالت عکاسی برای این گوشی در نظر گرفته است که با فشردن دکمه شاتر، صدای بازکردن در نوشابه پخش می‌شود! این گوشی دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپ‌دراگون ۶۹۵، ۵ G و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است.
پدربزرگ خوش‌لهجه آذری در گفتگو با احسان علیخانی گفت: می‌خواهم یک شعر برای آقای رئیسی بخونم. علیخانی در جواب او گفت: اون رو ولش کن، عاشقانه بخون./خبرفوری
فینال دو تیم آرژانتین و فرانسه در ورزشگاه لوسیل به مصاف هم رفتند که آلبی سلسته مچ خروس‌ها را خواباندند.
غانم المفتاح، قاری قرآن کریم در افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، که به دلیل تبدیل بیماری و ناتوانی جسمی خود به موفقیتی که در سراسر جهان از آن تقلید می‌شود، شهرت پیدا کرده است.
کارلوس کی‌روش با پاسخی جالب، به رفتار و سوال سیاسی خبرنگار رسانه انگلیسی پاسخ داد.
بهشتی پور تحلیل‌گر سیاست خارجی در صدا و سیما: به چه زبانی باید گفت و چه اتفاقی در کشور باید رخ دهد که بفهمید رویکرد تقابلی جواب نمی‌دهد؟ بدون مذاکره با آمریکا نمی‌توانید مشکلات را حل کنید.
یک مرد جوان در لندن با هجوم به زمین و اقدام به خودسوزی باعث توقف مسابقه تنیس لیور کاپ برای مدت کوتاهی شد.
علی ارسلان فرنگی کار طلایی جهان به خوبی جواب تمام شیطنت‌ها را با بیان اینکه من یک ایرانی ام، مخلص همه مردم کشورم هستم و سجده نکردن بر پرچم کشور صربستان نشان داد
جواد خیابانی امروز و در برنامه سلام صبح بخیر مجله و روزنامه‌های کیهان ورزشی چاپ ۶ اردیبهشت ۱۳۵۴ را نشان داد که صحبت‌های او را تایید می‌کرد.
دین محمدی در گفتگو با برنامه تلویزیونی در واکنش با رفتار‌های بعضی از مربیان لیگ گفت: کلوپ پیام من را سریع جواب می‌دهد آنوقت مربی لیگ دو برایم قیافه می‌گیرد و جواب سلام نمی‌دهد.
سر آخر برگزارکنندگان کوتاه می‌آیند و میکروفن را به این فرد می‌رسانند و او با خوانش غم انگیز و زیبای خود حاضران در هیئت بهمئی‌های اسلام آباد بهبهان را شگفت زده می‌کند. آن‌ها سپس دوربین‌های خود را به کار می‌گیرند تا نوای او را ثبت و ضبط کنند. خواندن او ادامه پیدا می‌کند و مردم دور این مرد حلقه می‌زنند و سینه زنی خود را از سر می‌گیرند. صدایی از پشت دوربین به گوش می‌رسد؛ او از فیلمبردار سوال می‌کند که آیا دوربین مخفی است؟ اما جواب مبهم است و نمی‌توان آن را حدس زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ