یک رسانه  صهیونیستی  خبر داد که سران رژیم صهیونیستی  ضمن بررسی شورش واگنر آن را نشانه ضعف فزاینده رئیس‌جمهور روسیه می‌دانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه عبری گزارش داد که وزیر امور خارجه تل‌آویو از دیدار «یائیر لاپید» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با «عبدالله بن زائد» وزیر امور خارجه امارات ابراز ناخرسندی کرد.
یک سایت عبری زبان با اشاره به عملیات جسورانه یک جوان فلسطینی در قلب تل آویو سؤالاتی را خطاب به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی درباره ضعف این نهادها در کشف و رصد این عملیات مطرح کرد.
نظامیان صهیونیست امروز با یورش به روستای رمانه در شهر جنین (شمال کرانه باختری) اقدام به اندازه‌گیری مساحت منزل مجری عملیات تل‌آویو کردند.
در نشست تخصصی مهر، کارشناسان در تحلیل تحولات اخیر در نوار غزه، ضمن اشاره به فداکاری و ایثار رزمندگان جهاد اسلامی بر تغییر تاکتیک‌های مواجهه و پاسخ‌دهی به رژیم صهیونیستی تأکید کردند.
وقتی رسانه ها و روزنامه های رژیم صهیونیستی را مرور می کنیم، انتخابات ترکیه کمترین بازتاب ودغدغه را برای صهیونیست ها دارد.
وقتی رسانه ها و روزنامه های رژیم صهیونیستی را مرور می کنیم، انتخابات ترکیه کمترین بازتاب ودغدغه را برای صهیونیست ها دارد.
رسانه ها از عملیات جدید ضد صهیونیستی در شهرک افنی خفتس خبر دادند و اعلام کردند که به سمت یک خودرو اسرائیلی تیراندازی شده و عاملان این عملیات از محل خارج شده اند.
رسانه های رژیم صهیونیستی درباره احتمال احیای روابط ایران و مصر با وجود برخی اختلافات دو کشور درباره مسائل مختلف از جمله فلسطین هشدار دادند.
یک تحلیلگر صهیونیست درباره احتمال آغاز درگیری جدید نظامی میان مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه نوار غزه هشدار داد.
رسانه های صهیونیستی با اشاره به رزمایش جدید نیروهای مسلح ایران به طور جدی درباره آن ابراز نگرانی کردند.
یک نهاد حقوقی فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در سال گذشته میلادی بیش از ۷۰۰ بار حقوق خبرنگاران و رسانه های فلسطین را نقض کرده است.
رسانه های عبری از موافقت رژیم صهیونیستی تحت فشارهای آمریکا با تأمین مالی ارسال «مواد راهبردی» به اوکراین خبر دادند اما به علت جلوگیری از خشم روسیه از افشای ماهیت این مواد خودداری کردند.
روزنامه یسرائیل هیوم سیاست های قطر در قبال رژیم صهیونیستی را یک بازی دوگانه توصیف کرد.
شبکه i۲۴ رژیم صهیونیستی گزارش داد: درحالی که پهپادهای ایرانی نقش فزاینده‌ای در اوکراین ایفا می‌کنند ایران از تازه‌ترین توانایی نظامی خود رونمایی کرد.
شرکت البیت سیستمز رژیم صهیونیستی (Elbit Systems) قراردادی ۷۰ میلیون دلاری با نیروهای مسلح مغرب در زمینه جنگ الکترونیک و اطلاعاتی به امضا رساند.
رسانه های لبنانی و صهیونیستی در ساعات اخیر اخبار مثبتی از نهایی شدن توافق ترسیم مرزهای دریایی میان بیروت و تل آویو منتشر کرده اند.
رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که عدم استخراج گاز از میدان کاریش به دلایل فنی نیست، بلکه تهدید نصرالله بر رژیم صهیونیستی تأثیر گذاشته است.
روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» چاپ تل‌آویو امروز در گزارشی نوشت: «آمریکا به اسرائیل اطلاع داده که توافق هسته‌ای در حال حاضر در دستور کار نخواهد بود.»
رسانه های رژیم صهیونیستی از تیراندازی به اتوبوس حامل شهرک نشینان درغوراردن (دره اردن) خبر دادند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از تیراندازی به اتوبوس حامل شهرک نشینان درغوراردن خبر دادند.
رسانه های عبری در چند ساعت اخیر اخباری درباره عقب نشینی رژیم صهیونیستی برابر لبنان در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی منتشر و اعلام کردند که این توافق هفته آینده به امضا می رسد.
رسانه های عبری در چند ساعت اخیر اخباری درباره عقب نشینی رژیم صهیونیستی برابر لبنان در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی منتشر و اعلام کردند که این توافق هفته آینده به امضا می رسد.
قم- سخنگوی وزارت خارجه گفت: رژیم صهیونیستی و تبیین ماهیت حقیقی و خطرهای آن برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی باید یکی از مهم‌ترین مباحث رسانه‌ای گفتمان انقلاب و رسانه‌های انقلابی باشد.
رسانه های صهیونیستی در گزارش هایی درباره احتمال واکنش مبارزان مقاومت به شهادت ابراهیم النابلسی فرمانده گردان های الاقصی در نابلس، هشدار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ