مدیر استادیوم 974 می‌گوید این استادیوم مظهر مفاهیم میراث و تمدن است که بخش مهمی از وعده قطر به جهان از روز اول بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر ورزشی لخ پوزنان ابراز امیدواری کرد ستاره ایرانی این تیم به زودی به تیم ملحق شود.
معاون سابق باشگاه پرسپولیس صحبت‌های نگران‌کننده‌ای را در خصوص شرایط این باشگاه به زبان آورد.
مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: با هماهنگی صورت گرفته با سرمربی تیم ملی در خصوص برنامه های تیم های ملی وامید، تاریخ شروع لیگ برتر فصل پیش رو مشخص شد.
حسین شهریاری با قاطعیت از ادامه فعالیت یحیی گل‌محمدی در باشگاه پرسپولیس سخن گفت.
دبیرکل کمیته ملی المپیک، از قول رئیس فدراسیون فوتبال و تیم ملی برای تیم المپیک خبر داد.
کیوان زرگری کارتونیست روزنامه‌ی هم میهن اظهار نظر اخیر مدیر ورزشگاه آزادی را سوژهی کاریکاتور خود کرده است. رئیس ورزشگاه آزادی می‌گوید شرایط برای حضور بانوان مهیا است و از فصل بعد زنان طرفدار فوتبال می‌توانند دیدار‌های استقلال و پرسپولیس و تیم ملی را در این ورزشگاه مشاهده کنند.
وزیر ورزش و جوانان زمان مشخص شدن هیات مدیره استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.
مدیر کل ارشاد خوزستان گفت: با اجرای طرح بزرگ استانی پاسداشت زبان فارسی استفاده از اسامی بیگانه در سردر مغازه‌ها و پاساژ‌ها در استان خوزستان ممنوع است.
جزئیات تفاهمنامه اجرایی طرح ریلی شلمچه-بصره بین ایران و جمهوری عراق را از زبان مدیر عامل شرکت آهن مشاهده می‌کنید.
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان گفت: از درس‌های مهمی که به همراه نمرات احمد شاه قاجار و دیگر همکلاسی‌های او در کارنامه آمده است، می‌توان به تاریخ، مشق نظام، حساب هندسه، زبان روسی و فرانسه، جغرافیا، نقاشی، مشق خط، شرعیات (عربی و فارسی) و اخلاق اشاره کرد.
مربی باسابقه فوتبال ایران معتقد است که کانون مربیان و فدراسیون باید با هماهنگی یکدیگر مسیر موفقیت آمیزی را جلو ببرند.
مریم منظمی در حالی به عنوان نایب رییس فدراسیون فوتبال معرفی شده که پیش از این خود را یک دوومیدانی کار معرفی کرده بود.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگویی به ابهامات پیرامون تیم فوتبال باشگاه پاسخ داده است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، گفت: در نشست سال قبل سازمان ملل، مدیر اجرایی بخش زنان پرسشی را مطرح کرد که چرا شما برابری زن و مرد را نمی‌پذیرید؟ در پاسخ گفتم که تساوی به ضرر زن است و ما قبول نداریم. اما عدالت را می‌پذیریم.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص وام و پرداخت بدهی استراماچونی توضیحاتی ارائه کرد.
مدیر روابط عمومی سابق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با شبکه تلویزیونی عربی زبان الساحات صحبت‌های جالبی درباره گروه ایران در جام جهانی انجام داد.
مدیر روابط عمومی سابق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با شبکه تلویزیونی عربی زبان الساحات مدعی شد رقیبان ایران خصوصا دو کشور انگلستان و آمریکا به دنبال سیاسی کردن معادلات این گروه بودند.
با اعلام مدیر رسانه‌‌ای تیم ملی، فردا اسامی بازیکنان برای اعزام به جام جهانی منتشر می‌شود.
تیم ملی هندبال بانوان ایران در حالی اولین اردوی خود را آغاز کرده که غلامعلی اکبرآبادی  به عنوان مدیر فنی در راس این تیم قرار خواهد گرفت.
در شبی که مهدی طارمی یکی از بهترین نمایش‌های خود را در مسیر بلند حرفه‌ای خود انجام داد، استعدادیاب‌های چلسی در ورزشگاه دراگائو نظاره‌گر او بودند.
مدیر برنامه مهدی طارمی شرایط این بازیکن بعد از اخراج در دیدار مقابل اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا را تشریح کرد و گفت: طارمی ناراحت است چون نمی‌تواند پورتو را در بازی بعد همراهی کند.
مدیر روابط عمومی سپاهان می‌گوید به رغم پیگیری‌های انجام شده، مجوزی در خصوص حضور بانوان در دیدار سپاهان و فولاد خوزستان صادر نشده است.
فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرده که "از شنیدن اینکه به برخی از بانوان اجازه حضور در یک بازی لیگ فوتبال در تهران داده شد، خرسند است و از مسئولان فوتبال و دولت برای این اقدام در مسیر درست تقدیر می‌کند".
توتو وولف، رئیس تیم فرمول یک مرسدس، فاش کرد با مطالعه افت سال‌های اخیر باشگاه‌ منچستریونایتد تلاش کرد متوجه شد که چرا بعضی تیم‌های بزرگ نمی‌توانند مسیر موفقیت‌آمیزشان را حفظ کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ