دروازه بان تیم فوتبال استقلال از حضور خبرنگاران در ورزشگاه در این هوای سرد تشکر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به سرمربی این تیم توصیه کرد برای دیدار حساس برابر سپاهان تدابیری در نظر بگیرد که یکی از آماده‌ترین بازیکنان فعلی فوتبال ایران را ناکام بگذارد.
مدافع سابق پرسپولیس با وجود آنکه چند سالی است کاملا از این تیم و فوتبال فاصله گرفته اما هنوز یک سرخ آتشین با اظهارنظرهای جالب به حساب می‌آید.
شائبه توصیه سیاسی به بازیکنان سرشناس عراقی شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران هم با این اقدام قوت گرفته است.
پس از اینکه بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از خواندن سرود ملی این کشور قبل از بازی گروهی جام جهانی مقابل هلند خودداری کردند، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این کار را شرم‌آور توصیف کردند. این اعتراض خاموش توسط کاربران بی احترامی خوانده شده و همچنین انتقادات شدیدی را به دنبال داشت و برخی اعضای تیم زنان ایالات متحده را متهم کردند که در صحنه جهانی به اندازه کافی میهن پرست نیستند. مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزیلند در حال برگزاری است و دیدار دو تیم فینالیست دور قبل یعنی آمریکا و هلند به تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
بارسلونا در قرارداد اکثر بازیکنان خود به تیم های دیگر قرض می دهد، با توصیه ژاوی بند ترس قرار می دهد. ژاوی برای این مهم دلیل خاص خود را دارد.
فرزاد آشوبی به بازیکنان پرسپولیس توصیه می‌کند تنها در صورتی که از خارج از کشور پیشنهاد داشتند، این تیم را ترک کنند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پیش از بازی امشب مقابل سیتی تاکید کرد که شاگردانش می دانند در چنین بازی های بزرگی چه باید بکنند.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا گفت: به بازیکنانم گفتم که بازی زیبا کافی نیست و نتیجه مهمتر است.
فران سوریانو، مدیر اجرایی باشگاه منچسترسیتی، گفت با وجود اتهاماتی که به این باشگاه وارد شده جای نگرانی وجود ندارد و کادر فنی و بازیکنان باید فقط روی فوتبال تمرکز داشته باشند.
کارشناس فوتبال با برشمردن دلایل خوب شدن استقلال در دیدارهای اخیر و خروج از افت بعد از جام جهانی، گفت: دیدار بعدی آبی پوشان با یک تیم مرموز است که باید تمرکز بازیکنان بالا باشد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به جذاب تر شدن رقابت چهار تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم گفت: باخت پرسپولیس باعث افزایش انگیزه سه تیم دیگر برای کم کردن فاصله شد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه لجبازی‌های ساپینتو تیم را دچار بحران کرده، گفت: سرمربی آبی‌پوشان باید نگاهش به بازیکنان و برخی مسائل را تغییر دهد تا این تیم بتواند موفق باشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان ملی پوش دو تیم استقلال و پرسپولیس باید عملکرد خوبی در دربی داشته باشند، گفت: مردم انتظار زیادی از بازیکنانی دارند که در جام جهانی حضور داشتند.
نستور گوروسیتو، مربی ژیمناستیک، توصیه عجیبی به بازیکنان آرژانتین برای مهار کیلیان امباپه کرده است.
یاسین بونو، دروازه بان تیم ملی مراکش گفت که توصیف شادی پس از شکست پرتغال و راهیابی به نیمه نهایی جام جهانی قطر دشوار است.
مارکوس رشفورد، ستاره انگلیس، می‌گوید صحبت‌های گرت ساوت‌گیت بین دو نیمه با بازیکنان انگلیس نقش مهمی در پیروزی 3-0 آنها مقابل ولز داشته است.
استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان، شرایط تیمش پیش از دیدار با دینامو زاگرب را خوب توصیف کرده است.
بازیکن تیم ملی هندبال مردان ایران وسلین را مربی بزرگی توصیف کرد و گفت: با یک مربی بزرگ در تلاش هستیم تا در مسابقات جهانی نتیجه بگیریم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به بازیکنان توصیه کرد با تعهد به کار پاسخ فداکاری خانواده فوتبال ایران را بدهند.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال شرایط بازیکنان در اردوی تیم ملی را مطلوب توصیف کرد.
پیشکسوت استقلال از بازیکنان این تیم می‌خواهد با شجاعت بازی کنند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند.
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء به اماراتی‌ها توصیه کرد که برای صعود به جام جهانی بیشتر از بازیکنان جوان در لیگ استفاده کنند.
بازیکن تیم ملی والیبال صربستان پیروزی مقابل تیم ملی والیبال کشورمان را خوشحال‌کننده توصیف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ