مربی تیم فوتبال چوکای تالش مدعی شده که برخی بازیکنان این تیم در جریان شکست 4 بر 2 مقابل خلیج فارس ماهشهر کم‌کاری کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتلتیکو برای دومین بار در یک ماه اخیر شماره پیراهن ژوائو فلیکس را تغییر داد.
ستاره سالهای قبل باشگاه استقلال در جلسه پیشکسوتان صحبت های بسیار تندی! را علیه برخی مدیران سابق این تیم انجام داد.
براساس گفته‌های رئیس فدراسیون قرار است محدودیت‌های جدیدی برای ایجنت‌های فوتبال ایران اعمال شود.
علم‌الهدی، امام جمعه مشهد با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری متقابل میان ایران و ونزوئلا برای افزایش چهار برابری صادرات ایران در سفر اخیر رئیس‌جمهور ابراز کرد: اخیراً صادرات ایران به ونزوئلا چهار برابر شده و از عرصه‌های علمی و نظامی گرفته تا اقتصادی در حال پیشرفت هستیم. مردم هم این پیشرفت را لمس می‌کنند، زیرا همه پیشرفت‌ها به نحوی هدف گذاری شده که در نهایت گره از سفره مردم باز کند. علاوه بر این، ایران اسلامی به دنیا ثابت کرد که همه عالم، چهار کشور اروپایی نیست و لازم نیست یک ملت با نگرش ذلیلانه از همه دستاوردهایش دست بکشد تا چهار کشور اروپایی به او توجه کنند.
روحانی شیعه پاکستانی گفته دولت ایران به افراد نیازمند یارانه می‌دهد. اگر وارد خانه یک ایرانی معمولی شوید، همه چیز مورد نیازتان از جمله یخچال را پیدا خواهید کرد! حتی اگر در یک مکان فقط یک خانه وجود داشته باشد یا کسی در جزیره زندگی کند، باز هم برق وجود دارد. زیرا از خداوند یاری خواسته اند.
رسانه های یونانی خبر داده اند که پدرو مارتینز به زودی از الغرافه جدا می شود و ریکاردو ساپینتو جدی ترین گزینه جانشینی اوست.
تعویض مهدی ترابی در اواسط نیمه دوم برای هواداران پرسپولیس تعجب برانگیز بود.
جمعه پایان یافت و شنبه آغاز شد؛ خستگی از صورت‌ها می‌بارد؛ چشم‌ها نیمه باز از هم جویای خبر می‌شوند؛ عقربه ها ساعت نزدیک به یک بامداد را نشان می دهد که اعلام شد جلسه به روزی دیگر موکول شد.
رودولفو آروابارنا سرمربی آرژانتینی امارات باز هم علی مبخوت را به اردوی تیم ملی این کشور دعوت نکرد.
بررسی ها نشان می دهد اصرار شورای رقابت بر لغو عرضه خودرو در بورس با چراغ سبز وزارت صمت انجام شده است و اگر این دعوا ادامه دار باشد کار به دیوان عدالت اداری خواهد رسید.
ملی‌پوش شطرنج ایران مقابل شطرنج‌باز مطرح آمریکایی به تساوی ارزشمند دست یافت.
ملی پوش شطرنج ایران مقابل شطرنج باز مطرح آمریکایی به تساوی ارزشمند دست یافت.
امید نورافکن پس از آغاز دوباره رقابت‌های لیگ برتر بار دیگر با تغییر پستی کاملا متفاوت نسبت به گذشته مواجه شده است.
ماموریت هیات حقیقت‌یاب در مورد ایران یک‌ساله است که این مدت قابلیت تمدید دارد و فعالیت آن متمرکز بر جمع آوری مدارک و مستندات نقض حقوق بشر در ایران در بازه زمانی یاد شده و ارائه یک گزارش شفاهی ابعاد جنسیتی نقض حقوق بشر به پنجاه و سومین نشست شورای حقوق بشر و یک گزارش جامع از یافته‌ها در پنجاه و پنحمین جلسه شورا از جمله مواد دیگر این قطعنامه است. این قطعنامه همچنین خواستار همکاری دولت جمهوری اسلامی برای همکاری کامل با هیات حقیقت یاب شده است.
در بخشی از صحبت های هاشم آقاجری استاد شناخته‌شده تاریخ می خوانیم: ببینید جمهوری اسلامی در آغاز در قانون اساسی خود دچار نوعی پارادوکس بود. این پارادوکس در مسائلی مانند جمهوری اسلامی، مردم‌سالاری دینی، در حاکم کردن فقه سنتی بر حقوق مدرن وجود داشت. به خودی خود نوعی ناهمزمانی را تولید می‌کرد. حالا وقتی که سیستم یک سیر بازگشت به گذشته هم پیدا می‌کند، این زمان‌پریشی و آناکرونیسم بین سیستم و زیست جهان باز هم بیش از پیش عمیق‌تر و وسیع‌تر شده است که بسیاری پدیده‌ها از جمله همین پدیده آخر یعنی گشت ارشاد یکی از محصولات آن است.
نیمه اول دیدار ایران و آمریکا با تک گل کریستن پولیشیچ به سود آمریکا خاتمه یافت.
پس از پیروزی 1-2 بارسا در زمین اوساسونا، بازیکنان این تیم در رختکن یک جمله را بیشتر از هر چیزی تکرار می کردند؛ امشب اوساسونا و داور رئالی را باهم شکست دادیم.
ملی‌پوش ایرانی پورتو در نخستین مسابقه حذفی لیگ قهرمانان اروپا یک جدال جذاب برابر حریف ایتالیایی برگزار می‌کند.
تیم فوتبال استقلال در نیمه نخست بازی با هوادار به پیروزی رسید.
گویا هیاهو بر سر سری آیفون 14 تمامی ندارد و این بار خبر می رسد که دو مدل آیفون 14 پرو مشکل لرزش دوربین دارد.
مسابقه جذاب استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی در شرایطی به تساوی 3-3 رسید که یکی از اتفاقات ویژه آن حضور خانواده‌ها روی سکوها بود.
چرا هر زمان درباره تاج مشکل یا موضوعی پیش می‌آید فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه تهدیدآمیز می‌نویسند؟
در دقایق پایانی دیدار امشب چلسی مقابل اورتون در گودیسون پارک، بازی برای رسیدگی به وضعیت یک هوادار متوقف شد.
معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت ملی صنایع مس ایران از افزایش سی درصدی بودجه ورزشی باشگاه‌های صنعت مس در فصل پیش رو خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ