رئیس جمهور با ارسال پیامی به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان، فرارسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال ۲۰۲۳ میلادی را به ایشان و همه پیروان مسیحیت تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس مجلس با انتقاد از برگزاری کنسرتی در برج میلاد که منجر به جریحه‌دار شدن افکار عمومی شد، گفت: شهردار تهران باید روی کنسرت‌هایی که در برج میلاد برگزار می‌شود، نظارت داشته باشد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد شهادت مصطفی چمران و شهدای ستاد جنگ‌های نامنظم عصر سه شنبه (۳۰ خرداد ۱۴۰۲) در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز یکشنبه همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، در جشنی که به همین مناسبت در مجموعه باغ کتاب تهران برگزار شده بود شرکت کرد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شامگاه پنجشنبه و همزمان با میلاد امام حسین مجتبی(ع) با جمعی از خیرین و مسئولین موسسات خیریه کشور دیدار داشت.
رئیس فدراسیون فوتبال، مشکل میلاد کر برای حضور در تیم جوانان را حل کرد.
مایا صباغ فعال رسانه‌ای لبنانی در برج میلاد از خودش فیلمی را منتشر کرد که در شبکه‌های اجتماعی بازخورد زیادی داشت
اژه‌ای رئیس دستگاه قضا گفت: به مناسبت میلاد پر خیر و برکت حضرت صدیقه طاهره(س) بالغ بر ۹۷۵ نفر از زنان زندانی و محکوم با آزادی مشروط یا سایر ارفاقات قانونی، از نعمت آزادی بهره‌مند شدند.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به آزادی بیش از ۹۷۵ نفر از زنان زندانی به‌مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) گفت: در ۹ ماه گذشته با تلاش‌های صورت گرفته ۳۱۰ محکوم به قصاص رهایی پیدا کردند.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به آزادی بیش از ۹۷۵ نفر از زنان زندانی به‌مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) گفت: در ۹ ماه گذشته با تلاش‌های صورت گرفته ۳۱۰ محکوم به قصاص رهایی پیدا کردند.
سخنگوی دولت گفت: همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) جمعی از اعضای دولت و استانداران با حضور در منازل شهدای اخیر امنیت با خانواده آنان دیدار و سلام رئیس جمهور را به خانواده ایشان ابلاغ کردند.
به دستور رئیس جمهور به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)۶۹ دیدار با خانواده معظم شهدای امنیت انجام می‌شود.
رئیس قوه قضائیه گفت: مراجع ذیربط قضائی با توجه به در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) تمهیدات لازم را برای آزادی و بهره‌مندی از ارافاقات قانونی در قبال زندانیان واجد شرایط فراهم آورند.
رئیس قوه قضائیه گفت: مراجع ذیربط قضائی با توجه به در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) تمهیدات لازم را برای آزادی و بهره‌مندی از ارافاقات قانونی در قبال زندانیان واجد شرایط فراهم آورند.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، فرارسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را به تمامی موحدان، انسان دوستان و حقیقت جویان سراسر جهان تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی میلاد پیامبر مهر و روشنی حضرت عیسی بن مریم را به تمام موحدان جهان به ویژه هموطنان مسیحی تبریک گفت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از تردد روان در اطراف برج میلاد خبر داد و گفت: ترافیکی که از شب گذشته در بزرگراه بابایی به دلیل نشستی لوله آب برقرار بود همچنان ادامه دارد.
پایگاه خبری النشره در گزارشی اعلام کرد که بعد از برگزاری نشست بغداد در ماه آگوست گذشته، امان پایتخت اردن قرار است در بیستم ماه جاری میلادی (دسامبر) میزبان نشستی منطقه‌ای در خصوص عراق باشد. در این نشست قرار است ایران و ترکیه و تعدادی از کشور‌های عربی از جمله عربستان مشارکت داشته باشند. برخی منابع لبنانی با اشاره به اینکه قرار است در این نشست موضوع انتخاب رئیس جمهور لبنان بررسی شود مدعی شدند که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در حاشیه این نشست باهم دیدار خواهند کرد.
در ۲۰۲۱ ترکیه رشد اقتصادی ۱۱ درصدی را تجربه کرد و رشد اقتصادی سال جاری میلادی عربستان نیز ۷.۵ درصد بوده است. در این میان، طبق اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در دو سال گذشته رشد اقتصادی‌مان به ترتیب در هر سال فقط ۴.۱ و ۴.۴ درصد بوده است.
به همین میزان بسنده می‌کنیم که در ۲۰۲۱ ترکیه رشد اقتصادی ۱۱ درصدی را تجربه کرد و رشد اقتصادی سال جاری میلادی عربستان نیز ۷.۵ درصد بوده است. در این میان، طبق اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در دو سال گذشته رشد اقتصادی کشورمان به ترتیب در هر سال فقط ۴.۱ و ۴.۴ درصد بوده است. همچنین در سال ۲۰۱۹ (سال پایانی نمودار) ارزش پول ملی ایران، بسیار بالاتر از امروز بود و هر دلار آمریکا در کانال ۱۲ هزار تومان ایران معامله می‌شد، ولی هم اکنون، با سقوط رعب انگیز و سه برابری ارزش ریال، هر دلار به بالای ۳۸ هزار تومان رسیده است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را به تمام پرستاران کشور تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن سالروز میلاد نبی مکرم اسلام، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) را به سران و مردم کشورهای اسلامی تبریک گفت.
منابع سوری اعلام کردند که رئیس جمهوری سوریه در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) شرکت کرد.
رئیس کل موزه ملی ایران گفت: کاوش‌ها در این مرحله منجر به کشف بقایای یک منزل مسکونی مربوط به هزاره چهارم پیش از میلاد در تپه‌های جهانی سیلک کاشان شد که خیلی فرسوده است و در روز‌های آینده سراغ لایه‌های پایین‌تر تپه‌های جنوبی سیلک می‌رویم که احتمالاً مربوط به پنج هزار و ۵۰۰ تا شش هزار سال پیش است.
بازی‌های کشورهای اسلامی در حالی از اواسط ماه جاری آغاز می‌شود که متولیان کشتی با نگاهی تدارکاتی به این میدان بین المللی، همچنان در اندیشه فتح رقابتهای جهانی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ