هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک روز سه شنبه تشکیل می‌شود؛ مجمعی که در شرایط مشابه ۶ دوره قبل برگزار می‌شود اما نتیجه آن قرار است بعد از ۲۱ سال فصلی تازه در این کمیته رقم بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون چوگان در حالی به پایان رسید که حتی مشخص نیست چند نفر برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند.
با وجود گذشت چند روز از اتمام دوره پرحاشیه ریاست فدراسیون چوگان هنوز سرپرستی برای این فدراسیون منصوب نشده است.
با وجود گذشت چند روز از اتمام دوره پرحاشیه ریاست فدراسیون چوگان هنوز سرپرستی برای این فدراسیون منصوب نشده است.
کمیته المپیک کویت چتر حمایت خود از حسین المسلم رئیس فدراسیون جهانی شنا برای ریاست کمیته المپیک آسیا را برداشت.
پس از پایان مراسم استقبال رسمی از رئیس‌جمهور کشورمان در نیکاراگوئه، رئیسی پیش از آغاز مذاکرات در کاخ ریاست‌جمهوری ماناگوا، به دلیل اینکه اذان مغرب گذشته بود، درخواست می‌کند تا اورتگا و هیئت همراهش چند دقیقه‌ای منتظر بمانند تا نماز را بجا آورد و سپس مذاکرات آغاز شود. / جماران
پس از پایان مهلت قانونی ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی، نفرات ثبت نام کننده مشخص شدند که در بین آنها چند چهره مطرح کشتی از جمله رئیس فعلی این فدراسیون حضور دارند.
پس از چندین ماه کشمکش، ‌ شکایت و شکایت‌کشی در نهایت ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون سوارکاری به منظور برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون، آغاز شد.
در پایان ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی برای تصدی پست ریاست این فدراسیون، ۷ نفر نام‌نویسی کردند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد فرماندهان غربی جنگ اوکراین تمایلی به پایان جنگ ندارند.
با پایان یافتن زمان جمع آوری امضا برای کاندیداتوری ریاست جمهور ترکیه، ۴ نامزد ریاست جمهوری این کشور مشخص شدند.
آرش میراسماعیلی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو با کسب 54 رای به عنوان رییس فدراسیون برای 4 سال آینده انتخاب شد.
مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی از برگزاری انتخابات ۹ فدراسیون دیگر تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: مجمع چند فدراسیون دیگر هم در اوایل سال آینده برگزار خواهد شد.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی از برگزاری مجمع انتخابات ۱۰ فدراسیون ورزشی تا پایان سال خبر داد و گفت: تلاش بر این است که تکلیف ریاست ۱۰ فدراسیون را تا پایان سال مشخص کنیم.
آخرین وضعیت فعالیت ۶ فدراسیون ورزشی که تا پایان سال جاری با اتمام دوره ریاست مواجه می‌شوند، تشریح شد.
در پایان مهلت ثبت نام انتخابات فدراسیون ژیمناستیک، اسامی نامزدهای ریاست فدراسیون اعلام شد.
پنجمین روز از ثبت نام انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری هم به پایان رسید اما هنوز کسی کاندیدا نشده است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه معتقد است تلاش اوکراین برای تجهیز تسلیحاتی بیشتر از سوی غرب، تنها موجب تشدید خصومت ها میان دو کشور می شود.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور دیدار با اصحاب رسانه در چارچوب کنفرانس خبری سالانه خود را به سال آینده میلادی موکول کرده است.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک روز سه شنبه تشکیل می‌شود؛ مجمعی که در شرایط مشابه ۶ دوره قبل برگزار می‌شود اما نتیجه آن قرار است بعد از ۲۱ سال فصلی تازه در این کمیته رقم بزند.
ثبت نام انتخابات ریاست فدراسیون شمشیربازی به پایان رسید و تنها یک نفر کاندیدای این پست شد.
در پایان هفتمین روز از مدت زمان تعیین شده برای ثبت نام کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، ۹ نفر برای پست ریاست، نایب رییس، خزانه داری و هیات اجرایی ثبت نام کردند.
در پایان ششمین روز ثبت نام برای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، یک نفر برای ریاست و یک نفر برای نایب رئیسی بانوان نامزد شدند.
مراسم پایان دوران ریاست جمهوری میشل عون از دقایقی پیش در کاخ ریاست جمهوری لبنان آغاز شد.
منابع نزدیک به کاخ ریاست جمهوری لبنان تأیید کردند که میشل عون علاقه ای به ماندن در بعبدا پس از پایان دوره ریاست جمهوری خود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ