مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در آستانه بازگشت به جمع آبی پوشان با شایعه پیشنهاد پرسپولیس روبرو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوشنگ نصیرزاده ادعای پاکو خمس را مبنی بر اینکه تمام اعضای بازیکنان با نظر او بسته نشده‌اند، تکذیب کرد.
روز گذشته شایعاتی درباره تماس رضا اسدی با هادی عقیلی در فضای مجازی منتشر شده بود.
براساس ضوابط و مقررات سازمان شیلات ایران که به طور رسمی اعلام شده، حضور تمام شناورهای خارجی در آب‌های کشور همچنان ممنوع است.
نایب رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد هزینه هتل محل اقامت تمام تیم های حاضر در جام ملت ها توسط AFC پرداخت می شود.
اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در خصوص نصب دوربین‌های جدید در تاسیسات هسته‌ای گفت: نصب ۱۰۰ دوربین جدید را تکذیب می‌کنم. ما هیچ تعهد جدیدی خارج از پادمان با آژانس نداشتیم و تمام اقدامات ما در چارچوب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها انجام شده است.
فدراسیون فوتبال ایتالیا به سرعت شایعه تماس ناپولی با روبرتو مانچینی را تکذیب کرد. گفته می‌شد ناپولی قصد دارد مانچینی را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کند.
مدیرعامل سابق استقلال در تماس با خبرنگار “ورزش سه” ادعای رییس سازمان خصوصی‌ را تکذیب کرد.
حجت کرمانی، حقوقدان و وکیل سیامک نمازی هرگونه تماس از سوی سیامک نمازی مبنی بر اینکه به زودی آزاد خواهد شد را تکذیب کرد.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، گزارش‌ها درباره احتمال جدایی توماس مولر را تکذیب کرد و گفت ستاره آلمانی به هیچ عنوان جایی نخواهد رفت.
روزنامه بیلد، ادعای اخیر درباره اقدام بایرن برای منصوب کردن سخنگوی آینتراخت به عنوان جانشین اولیور کان را تکذیب کرد و گفت در این باره هیچ اقدامی انجام نشده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل نیز از آمادگی اعضای این ستاد جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی خبر داد و تمام اعضای ستاد در آماده‌باش هستند تا در صورت وقوع مخاطرات طبیعی از جمله زلرله وارد عمل شوند.
مدیرتیم فوتبال پیکان اخبار منتشر شده درباره مذاکره با باشگاه استقلال درباره دو بازیکن خودروسازان را تکذیب کرد.
جعفر نورمحمدزاده، پدر سهند اخبار منتشر شده درباره انتقال سهند نورمحمدزاده به زندان رجایی شهر را رد کرد و گفت: «سهند در زندان فشافویه است. او دیشب تماس گرفت. امروز هم از زندان فشافویه تماس گرفت. اخبار منتشر شده درباره اجرای حکم او صحت ندارد.»
ناصر الخلیفی، رییس پاری سن ژرمن، تمام شایعات مربوط به جدایی‌اش از این باشگاه را تکذیب کرد.
سخنگوی دولت شایعه اهدای نفت رایگان به لبنان توسط جمهوری اسلامی ایران را تکذیب و اعلام کرد که تمام اقدامات در این حوزه‌ها مطابق با عرف‌های بین‌المللی و منافع ملی انجام می‌شود.
خبر دستگیری ایشان صحت ندارد و کذب است. من صبح امروز با او در تماس بودم و هیچ اتفاقی در این خصوص رخ نداده و این ماجرا را تکذیب می‌کنیم.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری گفت: در ساعات ابتدایی زندانیان بند سارقان زندان اوین در جای مناسب منتقل شدند و در همان ابتدا با خانواده تماس برقرار کردند.
تقریبا تمام توئیت‌هایی که تا چندی پیش بنام رئیسی منتشر می‌شد را اغلب خبرگزاری‌های رسمی کشور و سایت‌های حامی رئیسی و سایر رسانه‌ها، بازنشر دادند و این روند با تکذیب و توضیحی از سوی تیم رسانه‌ای «پاستور» مواجه نشد و همگی با سکوت بدرقه شدند و براین اساس، از سوی افکارعمومی به عنوان نظر شخص ابراهیم رئیسی ارزیابی می‌شدند و ملاک عمل تیصمیم سازان و تصمیم گیران دولتی قرار می‌گرفتند. اکنون، این ضرورت احساس می‌شود که تیم رسانه‌ای و سایر مسئولان ذیربط دولت سیزدهم درباره تکذیب دیرهنگام خود و ادمین و ادمین‌هایی که حداقل یک سال به جای رئیس جمهور توئیت می‌زدند، توضیح دهند و شفاف سازی کنند.
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در آستانه بازگشت به جمع آبی پوشان با شایعه پیشنهاد پرسپولیس روبرو شد.
جنبش حماس با رد بیانیه منتسب به این جنبش مبنی بر حمایت از تبادل سفرا بین ترکیه و اسرائیل، بر موضع ثابت خود در مخالفت با تمام انواع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس در این خصوص گفت: چند دقیقه پیش من هم از طریق فضای مجازی این شایعه را شنیدم و شوکه شدم. بلافاصله با برادرم تماس گرفتم و خدا را شکر دیدم این خبر دروغ است.
ادو آگیره، دوست صمیمی رونالدو، شایعات علاقه رونالدو برای پیوستن به اتلتیکو را تکذیب کرد.
محمد یکی از آن‌هایی است که شش عزیزش را در سیل از دست داده. بچه لرستان است و با پسرعمو‌ها و پسرخاله‌هایش برای ساختن زندگی بهتر به امامزاده داوود آمده بودند و رستوران و مسافرخانه‌ای را اجاره کرده بودند. از شش نفرشان سه جسد پیدا شده و سه نفر دیگر زیر خروار‌ها گل مدفون شده‌اند. بی‌حوصله است و به سختی جواب می‌دهد. می‌گوید: «همه چیزمان رفت. از ماشین‌ها تا تمام وسایل و مواد خوراکی و هرچه داشتیم. فدای یک تار مویشان، جوانان ۲۵ ساله‌مان را از دست دادیم. عموزاده‌ها و پسرخاله‌هایم رفته‌اند و خودم جسدشان را پیدا کردم».
گمانه زنی هایی در خصوص بازگشت من به استقلال وجود دارد و‌ من قویا این ابهامات و هرگونه تماس باشگاه استقلال با خودم را تا این لحظه رد می کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ