حمله به یک زن گردشگر اسرائیلی در ایستگاه قطار رم، پایتخت ایتالیا او را راهی بیمارستان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون گلف در مورد اعزام نشدن ورزشکاران رشته گلف به بازی‌های آسیایی هانگژو، تصریح کرد: در شرایطی که اعلام کردیم فدراسیون تمامی هزینه‌ها را متقبل می‌شود اما با اعزام گلفرها مخالفت شد؛ تصمیمی که در آن منطق نمی‌بینم!
آمار گردشگران ورودی در سه ماه اول سال گذشته ۹۸۶ هزار و ۶۵۲ نفر بوده که این آمار امسال به یک میلیون و ۴۱۰ هزار و ۸۲۲ نفر رسیده است.
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: ۵۵۰ هزار گردشگر خارجی خرداد امسال وارد ایران شده اند.
لایحه نهایی برنامه هفتم توسعه با اختصاص‌بندی به میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و در نظر گرفتن موارد کمی از جمله جذب ۱۵ میلیون گردشگر ورودی تا سال ۱۴۰۶ تقدیم مجلس شد.
در حالی که صادرات مصر به اسرائیل در سال ۲۰۲۲ بالغ بر ۹۵ر۱۸۷ میلیون دلار و واردات مصر از اسرائیل در همین سال بالغ بر ۲۶ر۱ میلیارد دلار بوده است، واردات مصر از ایران در سال ۲۰۲۲ بالغ بر ۰۸ر۵ میلیون دلار و صادرات مصر به ایران در همین سال ۴۲ر۱ میلیون دلار بوده است. همین مقیاس قابل تأمل را می‌توان در حوزه گردشگری و درآمد‌های حاصل از آن، مناسبات فرهنگی و حوزه کتاب و فیلم و موسیقی و رسانه، مبادلات علمی و تبادل دانشجو و استاد به دلیل قطع روابط سیاسی دو کشور بزرگ منطقه به‌خوبی دریافت.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: روز قدس نشانه مواضع جهانی علیه رژیم صهیونیستی است، حرکت علیه اشغالگری و ظلم فراگیر شده است و در حال نتیجه دادن است.
اصفهان- مدیر بهره‌برداری و نگهداری از سد و نیروگاه‌های زاینده‌رود و کوهرنگ از بازدید بیش از ۲۰ هزار گردشگر از سد و تأسیسات سد زاینده رود اصفهان در ایام تعطیلات نوروز امسال خبرداد.
کریستینا بوشه، ولاگر اینستاگرام اهل روسیه این عکس را از حضور در تهران منتشر کرد.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از ورود بیش از ۹ میلیون و ۹۰ هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی به استان اصفهان خبر داد.
مشهد ـ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته تا صبح هشتم فروردین ماه۷۳ هزار گردشگر خارجی به خراسان رضوی سفر کرده‌اند.
رشت- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به ورود ۲۶۵ گردشگر خارجی به استان و رشد ۸۰ درصدی در این بخش گفت: بیش از ۵۰۱ هزار نفر از جاذبه های گیلان دیدند کردند.
اصفهان- مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از ثبت ۱۹ میلیون نفر اقامت گردشگر نوروزی در سطح کشور تا صبح چهارم فروردین خبرداد.
گرمسار- فرمانده انتظامی گرمسار از نجات و امداد رسانی یک گردشگری غیربومی در گرمسار خبر داد و گفت: این گردشگر به دلیل عدم آگاهی از مسیر، در کویر گرمسار گم شده بود.
طبق گزارش بلومبرگ، سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل از روستاییان و مسؤولان اسرائیلی از روستای کفر کاما در منطقه الجلیل برای حضور در این رویداد دعوت به عمل آورد. این روستا توسط نهاد مربوطه از بین ۳۲ مکانی که به عنوان بهترین مقاصد گردشگری روستایی طی امسال برگزیده شده بودند، انتخاب شده است.
وزیر میراث فرهنگی گفت: نمی‌شود توقع داشت گردشگر اروپایی با پیام رسانی ملی ما، با خانواده اش ارتباط برقرار کند.
معاون گردشگری، آمار گردشگران ورودی و خروجی طی 9 ماه امسال را اعلام کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر از گرفتار شدن ۴۱ گردشگر در جزیره غیرمسکونی نخیلو خبر داد.
بر اساس آمار و ارقام دولت تایلند، این کشور در سال ۲۰۲۳ میزبان حدود ۲۳ میلیون گردشکر خواهد بود، این درحالی است که برخی از تحلیلگران معتقدند رونق کامل صنعت گردشگری در سال ۲۰۲۴ حاصل خواهد شد.
لاپید در توییتی نوشت که وی خواستار توسعه روابط دیپلماتیک، اقتصادی و گردشگری میان رژیم صهیونیستی و ترکیه شده است.
امام جمعه مشهد گفت: تمام تفاوت مشهد با سایر شهرها این است که گردشگر و شهروند ندارد. مشهد زائر و مجاور دارد. گردشگر مربوط به شهرهایی است که مراکز تفریحی و میراث فرهنگی دارد. مشهد جای چنین چیزهایی نیست؛ لذا گردشگر در مشهد نداریم.
امام جمعه مشهد گفت: به مدیر کل گردشگری خراسان رضوی گفته‌ام که حق ندارند بابت درجه‌بندی هتل‌ها از مسافران کرایه بگیرند. اینجا ملک امام رضا (ع) و مسافر آن میهمان ایشان است. تاکید کردم که فقط می‌توانید حق خدمت دریافت کنید، نه حق سکونت. وقتی ملک و زمین مال امام رضا (ع) است، نمی‌توانید بابت آن کرایه دریافت کنید. در ملک امام رضا (ع) ساختمان ساخته‌اید، اما مالک زمین که نشده‌اید. فقط مستاجر امام شده‌اید و حق ندارید به عنوان مسکن از مردم پول بگیرید. فقط از میهمانان تحت عنوان مدیریت خدمت می‌توانید کرایه دریافت کنید.
سید حسن نصرالله در سخنانی در مراسم کلنگ‌زنی مرکز گردشگری و جهادی «جنتا» به تشریح مجاهدتهای رزمندگان مقاومت پرداخت.
سید حسن نصرالله در سخنانی در مراسم کلنگ‌زنی مرکز گردشگری و جهادی «جنتا» به تشریح مجاهدتهای رزمندگان مقاومت پرداخت.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از حضور بیش از ۵۰۰ نفر گردشگر خارجی در آیین‌های مذهبی و معنوی ماه محرم در استان یزد همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ