سید حسن نصرالله در سخنانی در مراسم کلنگ‌زنی مرکز گردشگری و جهادی «جنتا» به تشریح مجاهدتهای رزمندگان مقاومت پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه یدیعوت آحارونوت فاش کرد که «دولت اسرائیل پس از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب پیام‌های روشنی به جامعه بین‌المللی ارسال کرده است».
گردان‌های سیدالشهداء عراق به حملات جدید رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان داد.
یک موسسه فعال در زمینه امنیت سایبری از تشدید بی‌سابقه حملات سایبری و گروه‌های هکری علیه اسرائیل طی هفته‌های اخیر خبر داد.
وزیر خارجه روسیه در نشست شورای امنیت که هم اکنون به ریاست وی در حال برگزاری است، تصریح کرد: با حملات اسرائیل به سوریه، اوضاع بدتر شده است.
وزیر خارجه سوریه به موعد پاسخ دمشق به حملات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و این واکنش را حتمی دانست.
منابع عبری اذعان کردند که حملات سایبری سنگینی در روزهای اخیر علیه زیرساخت‎‌های حیاتی اسرائیل رخ داده است.
در پی حملات موشکی گسترده از نوار غزه و جنوب لبنان، مقامات صهیونیستی اذعان کردند که قدرت بازدارندگی این رژیم تضعیف شده است.
در پی حملات موشکی گسترده از نوار غزه و جنوب لبنان، مقامات صهیونیستی اذعان کردند که قدرت بازدارندگی این رژیم تضعیف شده است.
در پی حملات شب گذشته اسرائیل، کاخ سفید تجاوز رژیم‌صهیونیستی به لبنان و غزه را دفاع مشروع از خود خواند.
ارتش اسرائیل تصاویری از حملات به مراکز آموزشی و ساخت سلاح حماس در نوار غزه منتشر کرد. منابع فلسطینی تاکید کردند که جنگنده‌های اسرائیلی دو پایگاه مقاومت فلسطین را در جنوب غرب غزه و اردوگاه النصیرات در مرکز این باریکه با چند موشک هدف قرار دادند. مقاومت فلسطین بامداد امروز چهارشنبه در واکنش به حملات نظامیان اسرائیلی به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی بیش از ۱۵ راکت به سمت اراضی اشغالی به ویژه شهر سدیروت شلیک کرد.
ایروانی در نامه به رئیس شورای امنیت تاکید کرد: رژیم اسرائیل به اقدامات تجاوزکارانه خود علیه سوریه بدون هرگونه عواقب و مجازاتی از سوی جامعه بین‌المللی، به‌ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد، بی وقفه ادامه می‌دهد.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای حملات رژیم صهیونیستی به مناطقی از سوریه را نقض قوانین بین المللی ارزیابی کرد.
شبکه خبری الجزیره شامگاه دوشنبه از اعلام آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی از بیم حملات انتقام جویانه ایران خبر داد.
نماینده دولت روسیه در امور سوریه، اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در سوریه را غیر قانونی دانست.
تداوم حملات رژیم و گسترش آن به مناطق ساحلی این سئوال را در ذهن تحلیلگران و ناظران امور ایجاد کرده است که بالاخره دمشق چه زمانی پاسخ دندان شکنی به حملات رژیم صهیونیستی خواهد داد.
وزیر خارجه سوریه علت پاسخ ندادن به حملات هوایی رژیم صهیونیستی را نگرانی از آسیب رسیدن به هواپیماهای غیرنظامی عنوان کرد و به تل آویو هشدار داد که دیر یا زود پاسخ حملاتش را دریافت خواهد کرد.
در تغییر رویکردی قابل توجه اسرائیل زیرساخت‌های غیر نظامی را در سوریه هدف حمله قرار می‌دهد. به دلیل حملات هوایی اسرائیل علیه دمشق ارسال کمک‌ها به سوریه برای دو هفته متوقف شد.
اگر حملات سال‌های اخیر اسرائیل به سوریه را مورد بررسی قرار دهید متوجه می‌شوید که همیشه این حملات تا حد بسیار زیادی کنترل شده صورت گرفته است. آن‌ها دو هدف را دنبال می‌کنند تا جایی عملیات و حمله انجام می‌دهند که منجر به فروپاشی نشود.
​سخنگوی وزارت خارجه روسیه درخصوص حملات هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه اعلام کرد که این اقدامی غیرقابل قبول از سوی طرف اسرائیلی است.
وزیر خارجه سوریه اعلام کرد: اسرائیل با آتش بازی می کند و اوضاع امنیتی و نظامی منطقه را به مرز انفجار می رساند و تاوان خواهد پرداخت.
سید حسن نصرالله در سخنانی در مراسم کلنگ‌زنی مرکز گردشگری و جهادی «جنتا» به تشریح مجاهدتهای رزمندگان مقاومت پرداخت.
گانتس طی سخنانی گفت: دستور دادم تا آمادگی عملیاتی در همه بخش‌ها ادامه یابد و بر لزوم بهره گیری از دستاورد‌های عملیات نظامی اخیر علیه غزه، برای استقرار ثبات و آرامش تلاش شود.
وزارت امور خارجه اردن و تونس توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را خواستار شدند.
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که در حمله امروز هشت نفر از جمله یک دختر بچه پنج ساله به شهادت رسیده و ۴۴ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ