رقابتهای تکواندو انتخابی تیم ملی در پایان ۵ روز رقابت فشرده مدعیان ورود به اردوی تیم ملی با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این الگوی مدیریتی نزد نواصولگرایان حاکم است و تا تخریب ساختمان‌های مقاوم و مجوزدار به نحو دیگری ادامه خواهد یافت و از پاسخگویی هم گریزان هستند. وضعیت برخی از ساختمان‌های مسکن مهر که در دولت اول اصولگرایان ساخته شد را در زلزله کرمانشاه به یاد دارید؟ این تخریب نشان داد که ساختمان‌سازی‌ها در دوره جدید چه حال و روزی دارد؟ کل مدیریت شهری تهران چنین است.
پس از برگزاری جلسه نهایی و توافق با مدیران باشگاه، ایمان سلیمی رسما به استقلال تهران پیوست.
کرمانشاه- مدیرکل فرودگاه کرمانشاه از فرود اضطراری پرواز نجف به تهران در فرودگاه کرمانشاه خبر داد.
کارشناس هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی از غرب وارد کشور میشود و درمناطق کرمانشاه، کردستان، چهارمحال و بختیاری، البرز، تهران، زنجان، ایلام، آذربایجان شرقی و غربی انتظار بارندگی خواهیم داشت.
بیشترین مصدومان به تفکیک استان به ترتیب مربوط به استان های تهران، آذربایجان شرقی و کرمانشاه بوده است.
جواد یگانه اظهار داشت: پرواز شرکت هواپیمایی آسمان با توجه به شرایط نامساعد جوی در ایلام و کاهش دید افقی قادر به فرود در فرودگاه شهدای ایلام نبود.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه ساوه - تهران و بارش باران در برخی محورهای همدان، کردستان و کرمانشاه خبر داد.
رقص اعضای سه تیم اول مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور (خوزستان، تهران و کرمانشاه) قبل از شروع مراسم اهدای کاپ تیمی را ببینید.
ماجرای سریالی مسمومیت دانش‌آموزان ابتدا از قم شروع شد، سپس به لرستان و حالا به اردبیل و تهران و کرمانشاه رسیده؛ مسئولان می‌گویند تاکنون مسمومیت نزدیک به ۹۰۰ دانش‌آموز تایید شده است.
تا چهارشنبه هفته‌جاری بارش شدید برف و باران، وزش شدید باد و وقوع بهمن در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی و شرق خوزستان، لرستان، غرب و جنوب اصفهان، شمال غرب فارس، همدان، مرکزی، شمال و شرق ایلام، شرق کرمانشاه، قم، قزوین، البرز، تهران، شمال و خراسان رضوی و خراسان شمالی پیش‌بینی شده است.
استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، همدان،مرکزی، کرمانشاه،کردستان، لرستان، قزوین، البرز و تهران همچنین برخی مناطق خوزستان، ایلام، اصفهان و فارس، با بارش برف و باران همراه است.
رئیس پلیس راه کشور گفت: بارش برف در آزادراه تهران - شمال و بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات محورهای شمالی و استان‌های هرمزگان و کرمانشاه داریم.
برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، البرز، تهران، قزوین، قم، مرکزی، اصفهان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، کردستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، یزد واقع همدان بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های بوشهر و خوزستان گزارش شده است.
به پیش بینی کلی آب و هوای کشور طی چند روز آینده، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری پرداخت و اظهار کرد: امروز، جمعه (دوم دی‌ماه) در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، همدان، مرکزی، بوشهر، شمال فارس و شمال خلیج فارس بارش باران و برف، وزش باد شدید موقت و در استان‌های جنوبی رعد و برق رخ خواهد داد.
دیوید بارنیا رییس موساد گفت: ما مسئولان فرستادن نیرو‌های نیابتی، کسانی که آن‌ها را مسلح کردند و دستور دهندگان را شکار خواهیم کرد و این در تهران، کرمانشاه و اصفهان اتفاق خواهد افتاد.
«دیوید بارنیا» رییس موساد با ادعای اینکه نباید با احیای برجام به رژیم ایران امکان دسترسی به میلیارد‌ها دلار پول داده شود، افزود: بدون در نظر گرفتن هرگونه معامله با جمهوری اسلامی ایران، موساد ایران را در قبال اقدامات خود پاسخگو خواهد دانست.
کرمانشاه- مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به تغییرات نظام تامین سرمایه بازار، گفت: سهم بازار بورس در تامین مالی شرکت‌ها به ۲۵ درصد رسیده است.
روز چهارشنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، قم، البرز، تهران، مرکزی، همدان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال و غرب اصفهان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری بارندگی خواهیم داشت.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: سامانه بارشی جدیدی امروز (۹ آبان) به کشور وارد می‌شود و بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده بارش‌های خوبی در ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران، البرز و شمال قزوین همچنین بارش‌های پراکنده در ارتفاعات کرمانشاه و کردستان مورد انتظار است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: فردا دوشنبه در جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، زنجان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، غرب و شمال غرب اصفهان، قم و شمال خوزستان بارندگی خواهیم داشت.
در ادامه این هشدار سازمان هواشناسی از وزش باد شدید موقت، خیزش گردوخاک و نفوذ گردوغبار فردا (۴ آبان ماه) در جنوب شرق خراسان رضوی، جنوب و شرق سمنان، نوار شرقی خراسان جنوبی، البرز و جنوب تهران و پنج‌شنبه (۵ آبان ماه) اردبیل، آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، همدان، کرمانشاه، غرب اصفهان، مرکزی و لرستان خبرداد.
مدیرکل برنامه ریزی و توسعه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: طول مسیر شبکه آب‌های سطحی شهر تهران به اندازه طول مسیر تهران تا شهر کرمانشاه است.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارندگی در نقاط مختلف کشور و خیزش گردوخاک در زابل، کرمانشاه، ایلام و خوزستان خبر داد.
به دنبال بارش‌های سیل‌آسای دیروز در بزرگراه مدرس، محدوده شمال به جنوب واقع در کنارگذر بزرگراه، شاهد پس‌زدگی آب از نهر طولی بدلیل گرفتگی در اتصال کانال خشایار و انسداد کانال منجر به رسیدن آب به سطح زمین بودیم که باعث تخریب آسفالت محدوده دریچه نهر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ