ماجرای سریالی مسمومیت دانش‌آموزان ابتدا از قم شروع شد، سپس به لرستان و حالا به اردبیل و تهران و کرمانشاه رسیده؛ مسئولان می‌گویند تاکنون مسمومیت نزدیک به ۹۰۰ دانش‌آموز تایید شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا توضیحاتی درباره ماجرای هشدار پلیس فتا به حجاب عوامل سریال «نیسان آبی» ارائه داد.
«مارجی ولما بارفیلد» ۵۳ ساله یکی دیگر از قاتلان سریالی است که در طول چند سال متوالی، مادرش و هفت نفر از همسرانش را در شهر لومبرتون واقع در شمال کالیفرنیا به قتل رساند. او چهار نفر از همسرانش را هنگامی که در خواب بودند به قتل رساند؛ به این ترتیب که با به آتش کشیدن تختخواب وانمود می‌کرد که آن‌ها در حال سیگار کشیدن به خواب رفته‌اند و تخت آتش گرفته است.
سقوط مرگبار دختر ۱۲ ساله که عاشق بی‌تی‌اس بود!/ ۸ سال انتظار برای دیدار مادر!/ راز آدم‌ربایی‌های سریالی در حساب بانکی دانشجوی دکترا/ ماجرای جنایت خانوادگی در کوشک/ شهادت مرد فداکار در نجات دختری از چنگال شیاطین/ مرگ پسر جوان در هوس دعوا/ باند مافیایی گوشی قاپی زیر ضرب پلیس!/ متلک پرانی مرگبار
ماجرای تنش بین اوسالیوان و حسین وفایی ابعاد جدیدی پیدا کرده است.
ماجرای ویار عجیب یک زن در سریال «نون خ» را ببینید. در سکانسی بازیگر زن این فیلم می‌گوید: "بچه قبلی‌مان رو که باردار بود ویار شبکه چهار داشت، خیلی دوران سختی بود! "
فرمانده کل سپاه در پیامی با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج ) به وزیر اطلاعات تأکید کرد: سپاه آماده هرگونه همکاری برای تسریع در تعقیب ماجرای مسموم‌سازی کودکان و برخورد جدی با عوامل ایجاد ناامنی روانی نزد خانواده‌های ایرانی است.
گسترش ابعاد ماجرا، این ضرورت را ایجاد کرده که کمیته‌ای با مشارکت و ایفای نقش متخصصین، مسئولان و حتی هیات‌های مردمی برای اطلاع‌رسانی به افکار عمومی شکل بگیرد. برای حفظ اعتماد عمومی و رفع نگرانی‌های عمومی ضروری به نظر می‌رسد که چنین کمیته‌ای سریعا تشکیل و به شکل روزانه به جامعه اطلاع‌رسانی کند
این ماجرا بیشتر جنس اتفاقات امنیتی تروریستی با عقبه سیاسی و امنیتی دارد. ما واقعا در ایران جریان مذهبی که تا این اندازه سازمان یافته و پیچیده عمل کنند، نداریم. اما مشخصا واضح است که این پروژه دختران ما را هدف قرار داده است و سعی دارد خانواده‌های آن‌ها را بترساند.
احمد عربانی کارتونیست هم میهن ماجرای مسمومیت سریالی دانش آموزان را سوژه کاریکاتور امروز خود قرار داده است.
خانم وکیل و همدستانش دوباره محاکمه می‌شوند/ مرگ مشکوک راننده خون آلود پشت فرمان خودرو!/ مرگ هولناک ۲ کودک ۷ ساله/ مرگ مرموز زن معلول در خانه/ ماجرای نوزادی که دو بار فروخته شد/ اعترافات تکان‌دهنده عروس آدمکش!/ سرقت‌های سریالی با پابند الکترونیکی
نهم آذر سال جاری نخستین مورد مسمومیت ۱۸ دانش‌آموز دختر در قم رسانه‌ای شد اما تکرار این اتفاق در استان و در دیگر مدارس دخترانه واکنش‌های زیادی را برانگیخت.
حدود 900 سال پیش در شهر اصفهان و در زمان حکومت پادشاهان سلجوقی بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین سلسله قتل‌های سریالی در سردابه خانه‌ای مخوف به وقوع پیوست.
موضوع مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دختر در شهرهای مختلف در مجلس جنجال برانگیز شد و برای دقایقی جلسه علنی مجلس را متشنج کرد.
این نماینده در پاسخ به اینکه گفته می‌شود گروه های تندرو و مذهبی پشت این ماجرا هستند را قویا تکذیب کرد و گفت که چنین چیزی وجود ندارد. هر چیزی است قطعا آگاهانه و تعمدا صورت گرفته است و باید این مساله مورد بررسی قرار گیرد.
دکتر محبی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرده، بررسی‌های وزارت بهداشت از ماجرای مسمومیت‌های مدارس قم به نتیجه نرسیده است. محبی می‌گوید در این بررسی‌ها نمونه‌های مختلفی که لازم به بررسی بود، حتی لباس دانش‌آموزان و نمونه‌های محیطی، تنفسی و خونی مورد آزمایش قرار گرفت، اما نتیجه‌ای حاصل نشد. حالا علوم پزشکی یک نمونه‌برداری جدید در این زمینه انجام داده تا ببیند از سری آزمایش‌های جدید می‌تواند به نتیجه‌ای برسد یا خیر.
گروهی از والدین دانش آموزان قمی صبح امروز سه شنبه درپی ماجرای مسمومیت دانش آموزان مقابل فرمانداری تجمع کردند. سریال مسمومیت دانش آموزان قمی از ۹ آذرماه شروع شد و در یک هنرستان رخ داد و منجر به مسمومیت ۱۸ دانش اموز شد. ۲۲ اذرماه در همین مدرسه مجددا این اتفاق رخ داد و ۵۱ نفر دیگر دچار مسمومیت شدند.
«بحران» و «نوستالژی» دو محوری هستند که ماجرای سریالی تاج‌وسلطنت‌خواهان از درون آن متولد شده است. بحران به وجود آمده از درون ناآرامی‌ها، موجب شده که گفتمان «سلطنت‌خواهی» بستر را برای عرض‌اندام مناسب ببینید. ذهنیت توهم‌گونه درباره دلتنگی جامعه ایرانی برای نظام پادشاهی نیز سبب شده که تصور کنند، از سوی جامعه مورد استقبال قرار می‌گیرند.
رسیدگی به این پرونده از شهریورماه سال ۱۴۰۰ با شکایت خانواده‌ای در دادگستری شیراز آغاز شد. اعضای این خانواده در شرایطی که در پارک دراک حضور داشتند، طعمه ۳ جوان خشن شدند. آنطور که آن‌ها می‌گفتند، مهاجمان با تهدید چاقو اموال‌شان را سرقت کردند و در ادامه با جدا کردن مردان، زنان و دختران آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار دادند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ اعتراف به جنایت با همدستی زن مقتول/ رسوایی دوسویه!/ قمار خونین بر سر یک پاکت سیگار/ درگیری کارتن خواب‌ها به جنایت انجامید/ قصدم سرقت از کارگاه بود نه قتل/ ماجرای دستبرد به اشیای گران قیمت مرسوله‌های پستی!/ سرقت‌های سریالی برای هزینه عروسی مجلل
ماجرای این پرونده از چندی پیش آغاز شد. زمانی که شکایت‌های سریالی از دزدان موبایل‌قاپ پیش‌روی ماموران پلیس پایتخت قرار گرفت، رسیدگی به این پرونده را شروع کردند. طبق اظهارات شاکیان، موبایل‌قاپ‌ها با یک موتورسیکلت، در تاریکی هوا نزدیک آن‌ها می‌شدند و گوشی‌هایشان را سرقت می‌کردند. این افراد بیشتر در مناطق شمال و شمال‌غرب تهران پرسه می‌زدند و طعمه‌های خود را انتخاب می‌کردند.
شیگلوز یا اسهال خونی باسیلی، از بیماری‌های باکتریایی روده و نوعی کولیت التهابی عفونی است که به وسیله یکی از انواع شیگلا و از جمله شیگلاسونئی ایجاد می‌شود. تمام زیرگونه‌های شیگلا، از عوامل اصلی بروز اسهال‌های حاد خونی هستند و در حالی که آلودگی آب یا غذا باعث بروز این نوع از مسمومیت باکتریایی می‌شود، راه مسمومیت با این باکتری، خوردن آب یا غذای آلوده و ورود باکتری به دستگاه گوارش است که از طریق تهاجم به سلول‌های پوششی روده بزرگ و انتهای روده باریک سبب زخم مخاطی خونریزی‌دهنده همراه با ترشحات التهابی می‌شوند.
این مرد درباره جزئیات ماجرا گفت: «دو زن به مغازه طلافروشی من آمدند. آن‌ها گفتند که قصد خرید یک هدیه تولد را دارند. برای همین طلا‌های مختلف را نشان‌شان دادم. آن‌ها مرتب طلا‌های مختلف را می‌دیدند و با هم مشورت می‌کردند. مدتی در مغازه من ماندند. تااینکه درنهایت گفتند، به چند مغازه دیگر هم سر بزنند و دوباره برمی‌گردند. آن‌ها رفتند و من تازه متوجه شدم که یک زنجیر طلای ۵۰ میلیون تومانی را سرقت کرده‌اند. آن‌ها جوری این سرقت را انجام دادند که من اصلا متوجه نشدم. در صورتی که من همیشه حواسم هست.»
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای عاشق گم شده!/ معمای مرموز آدم‌ربایی ۳۰ میلیاردی/ کلکسیون جرم در یک ساندویچی!/ قتل در اراک، دستگیری در مشهد/ کلاهبرداری ۹ هزار میلیارد تومانی با خرید و فروش املاک/ دستبرد به اموال فروشگاه زیر دوربین‌های خاموش!/ سرقت‌های سریالی هنگام مرخصی از زندان
فردا طرح ترافیک برقرار است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ