«دیوید بارنیا» رییس موساد با ادعای اینکه نباید با احیای برجام به رژیم ایران امکان دسترسی به میلیارد‌ها دلار پول داده شود، افزود: بدون در نظر گرفتن هرگونه معامله با جمهوری اسلامی ایران، موساد ایران را در قبال اقدامات خود پاسخگو خواهد دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سابق سازمان اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) تاکید کرد که اسرائیل در حال تخریب و نابودی خود است و به پایان نزدیک شده است.
رئیس موساد مخفیانه از واشنگتن دی سی دیدار و در مورد عادی سازی روابط تل آویو با عربستان سعودی با مقامات آمریکایی گفتگو کرده است.
منابع آمریکایی از تحرکات رئیس موساد (سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی) در ارتباط با موضوع عادی سازی روابط میان ریاض و تل‌آویو خبر می‌دهند.
سرگرد شهید «رسول مهدوی پور» که چندی پیش حین ماموریت بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان کالا به شدت مجروح شده بود، به شهادت رسید.
رییس سابق موساد در کنفرانس امنیتی هرتزلیا، نسبت به نزدیک‌شدن ایران و کشورهای منطقه به ویژه عربستان و مصر هشدار داد.
سرهنگ مسعود پرکاس رییس اداره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان طی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر در مرز‌های آبی این استان بر اثر اصابت مستقیم گلوله اشرار و سوداگران مرگ به شهادت رسید.
فوتبالیست پیشین اسپانیایی به دلیل رهبری یک شبکه مواد مخدر به زندان محکوم شد.
سرگرد شهید "سعید مریدی" در منطقه رودخانه بر رودان بر اثر اصابت گلوله به سینه به شهادت رسیده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با دیوید بارنیا، رییس موساد دیدار و گفتگو کرد.
دفتر نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی اعلام کرد که او دیداری معطوف بر موضوع ایران با رییس موساد داشته است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس سرویس های جاسوسی این رژیم «موساد» با تمرکز بر موضوع ایران دیدار کرد.
دیوید بارنیا رییس موساد گفت: ما مسئولان فرستادن نیرو‌های نیابتی، کسانی که آن‌ها را مسلح کردند و دستور دهندگان را شکار خواهیم کرد و این در تهران، کرمانشاه و اصفهان اتفاق خواهد افتاد.
رئیس موساد با اشاره به ضرورت حفظ اجماع بین المللی علیه جمهوری اسلامی ایران تا حصول نتیجه گفت: جهان باید به تحمیل هزینه‌های دیپلماتیک و اقتصادی علیه ایران ادامه دهد.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که که برنیاع با مسؤولان آمریکایی از جمله ویلیام برنز رییس «سیا»، کریستوفر ری رییس «اف‌بی‌آی»، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید، لوید آستن وزیر دفاع آمریکا و دیگر مقامات بلندپایه وزارت امورخارجه ایالات متحده دیدار کرده است.
الجزیره در انتشار بازتاب خبر هک تلفن رئیس موساد، عکسی را منتشر کرد که بر آن نوشته است: دندانهایت را مسواک بزن. هکرها با هک تلفن رئیس موساد تصویر دندان هایش را منتشر کردند.
ادعا شده است که این گروه هکری با ایران مرتبط است و پیشتر نیز در اوایل سال جاری میلادی یک کلیپ ویدئویی و اسنادی را نیز متعلق به بارنیا منتشر کرده بود.
تلفن دیوید بارنیا، رئیس موساد توسط گروه «دست‌های باز» هک شد.
هکرهای ایرانی تلفن دیوید بارنیا، رئیس موساد را هک کردند و اطلاعات آن را بدست آوردند.
یک منبع سیاسی رژیم صهیونیستی در این بار گفت که این سفر از پیش برنامه ریزی شده بود و تصمیم آنی نیست و هدف از آن تاثیرگذاری بر مواضع آمریکا در پرونده هسته‌ای ایران است.
منابع رسانه‌ ای اعلام کردند که رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی برای گفتگو درباره مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی به آمریکا سفر می کند.
دیوید بارنیا این اظهارات را روز پنج‌شنبه گذشته در جلسه‌ای با حضور یائیر لاپید و سایر مقامات صهیونیستی در شرایطی گفته بود که نگرانی‌ها در تل‌آویو نسبت به حصول توافق احیای برجام افزایش یافته است.
رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه ایران و آمریکا به زودی به توافق هسته ای باز می گردند، گفت که این توافق برای تل آویو فاجعه بار خواهد بود.
رئیس موساد با اشاره به اظهارات همیشگی ایران درباره صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای خود گفت که این توافقی «بسیار بد برای اسرائیل» است و ایالات متحده در حال عجله برای دستیابی به توافقی است که در نهایت بر اساس «دروغ» است. بارنیا اضافه کرد که به نظر می‌رسد توافق با توجه به نیاز‌های آمریکا و ایران اجتناب ناپذیر باشد.
در اطلاعیه موساد آمده، برای اولین بار در تاریخ این نهاد یک زن با نام اختصاری «ک» در پستی حساس یعنی «دفتر ایران» در موساد منصوب شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ