کرمانشاه- مدیرکل فرودگاه کرمانشاه از فرود اضطراری پرواز نجف به تهران در فرودگاه کرمانشاه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرود اضطراری هواپیمایی از تهران به بغداد، باعث شد تا بازیکن سابق استقلال ترجیح دهد پرواز خود را کنسل کند.
به گزارش رسانه‌های ایتالیایی پرواز شرکت دلتا ایر لاینز آمریکا از میلان به مقصد نیویورک، ۹ دقیقه پس از بلند شدن به دلیل مواجهه با تگرگ مجبور به فرود اضطراری در رم شد. تگرگ به دماغه هواپیما، بال‌ها و یکی از دو موتور آسیب وارد کرده است.
به گزارش پلیس، یک هواپیمای مسافربری پس از پنچر شدن لاستیک، اندکی پس از بلند شدن در فرودگاه بین المللی هنگ کنگ فرود اضطراری کرد و دست کم ۱۸ نفر مجروح شدند.
سخنگوی فرودگاه ازبکستان اعلام کرد: هواپیمای ایرانی ماهان ایر که امروز دوشنبه از تهران به پکن پرواز می‌کرد، به دلیل سکته قلبی یکی از مسافران در تاشکند فرود اضطراری کرد.
۲ فروند جنگنده اف- ۱۶ آمریکا در فرودگاه شیموجیشیما در ژاپن مجبور به فرود اضطراری شدند.
طبق اعلام مقامات خطوط هوایی کوبا، هواپیمای خطوط هوایی Southwest که از کوبا عازم فلوریدا آمریکا بود، پس از برخورد با پرندگان و بروز مشکل در موتور مجبور به بازگشت به هاوانا شد.
این هواپیما که از استانبول عازم بارسلون بود دقایقی پس از برخاستن از باند فرودگاه، به علت بوی بدی که حسگر‌های ((سنسورهای)) خطر هواپیما را هم به صدا در آورد، مجبور به بازگشت به استانبول شد.
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشور، شایعات مربوط به فرود اضطراری هواپیمایی کاسپین در یکی از پارک‌های تهران را تکذیب کرد.
سرپرست اداره کل فرودگاه‌های فارس گفت: پرواز شماره ۴٠٠٧ کیش - کرمانشاه متعلق به شرکت هواپیمایی زاگرس به علت افت فشار کابین در فرودگاه شیراز به زمین نشست.
یک هواپیمای مسافربری با ارسال پیام خطر در فرودگاه سیدنی استرالیا مجبور به فرود اضطراری شد.
وزارت ترابری ژاپن اعلام کرد در پی تهدید به بمبگذاری در یک هواپیمای داخلی شرکت جت استار ژاپن، صبح امروز در فرودگاه بین المللی ژاپن فرود اضطراری انجام شد، اما هیچگونه وسیله انفجاری و بمب در هواپیمای توسط پلیس پیدا نشد.
رسانه‌های ژاپنی اعلام کردند یک هواپیمای مسافربری این کشور به علت تهدید به بمب‌گذاری مجبور به فرود اضطراری شده است.
هواپیمای متعلق به شرکت فلای دبی مجبور به فرود اضطراری در این فرودگاه در جریان پرواز از ورشو به دبی به سبب پیام دروغین وجود بمب، شد.
یک هواپیمایی اماراتی پس از تهدید درباره وجود بمب مجبور به فرود اضطراری در پایتخت ترکیه شد.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در سیستان و بلوچستان گفت: ساعتی قبل در شهرستان فنوج، یک بالگرد علوم پزشکی ایرانشهر فرود اضطراری کرد.
سازمان هواپیمایی در اطلاعیه‌ای درباره فرود اضطراری پرواز تاشکند- دبی در فرودگاه شیراز اعلام‌ کرد: بررسی مشترک سازمان هواپیمایی ایران و امارات درباره این رویداد ادامه دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت فلای دبی از مبداء تاشکند به دبی پنجشنبه در شیراز فرود اضطراری داشت.
فرودگاه شهید صدوقی اعلام کرده، هواپیما در حال تعمیر بوده و پرواز جایگزین ساعت ۲۱ امشب وارد مدار خدمتی شده و آماده خدمت رسانی به مسافران خواهد بود.
سفارت هند در تهران با صدور بیانیه‌ای در خصوص گزارش‌های رسانه‌ای درباره تهدید به بمب‌گذاری در پرواز هواپیمای ماهان در مسیر تهران به مقصد گوانگژو،گفت: مجوز فرود اضطراری صادر شده است.
رسانه‌های هند اعلام کردند ساعاتی پیش یک هواپیمای ایرانی وارد آسمان این کشور شده و با ارسال پیام «تهدید به بمب‌گذاری»، خواستار فرود اضطراری در فرودگاه دهلی نو شده است.
نجات افزود: نمایندگان مجلس با توجه به این وضعیت به صورت زمینی به مشهد بازگشتند و بالگرد خالی از مسافر جهت بررسی های بیشتر به شهر بازگشته است.
مدیرکل فرودگاه های استان فارس از فرود اضطراری پرواز تهران-بوشهر در فرودگاه شیراز به دلیل نق فنی هواپیما خبر داد.
صبح امروز (چهارشنبه) یکی از مسافران پرواز شماره ۳۹۱۴ هواپیمای آسمان در مسیر تهران-بوشهر در تماس از ناتمام ماندن این پرواز به دلیل نقص فنی خبر داد.
پرواز هواپیمایی معراج که از ساعت ۱۲ فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد تبریز ترک کرده بود، به‌دلیل ایجاد دود و بوی نامطبوع در کابین هواپیما، مجددا به فرودگاه مهرآباد بازگشته و با گذشت دو و نیم ساعت از زمان اولیه پرواز، مسافران هنوز در فرودگاه مهرآباد حضور دارند و به آن‌ها اعلام نشده که علت این موضوع چه بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ