معاون اول رئیس جمهور از ثابت ماندن ارز کالاهای اساسی طی ۲ سال آینده خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: تمام خواننده‌های معروف دنیا را که هر کدام چند میلیون دنبال‌کننده داشتند یک‌جا علیه ایران جمع کردند
معاون اول رئیس جمهور گفت: نرخ تورم از فروردین امسال تا امروز به صورت مستمر و پیوسته رو به کاهش است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مطلع هستم روز گذشته مخبر درباره برنج و گندم جلساتی را برگزار و دستوراتی را صادر کرده، بنده نیز پیگیری می‌کنم تا اجرایی شود.
معاون اول رئیس‌جمهور از استاندار اردبیل خواست تا با هماهنگی دستگاه های اجرایی، خدماتی و امدادی و بسیج امکانات موجود تمام تلاش خود را برای کمک به آسیب دیدگان به کار ببندد.
محسن رضایی در جایگاه معاونت اقتصادی نیز صندلی لرزانی داشت. هر چند اظهار نظر‌های اقتصادی وی هر از چندی خبرساز می‌شد، اما در نهایت وی با حکمی رسمی از حضور در جلسات دولت منع شد تا معلوم شود در حوزه مدیریت اقتصادی قافیه را به مخبر باخته است.
بسیار بعید است که ابراهیم رئیسی تصمیم بگیرد محمد مخبر را زودتر از پایان دولتش از زمین بازی اخراج کند یا شرایطی را برایش به وجود بیاورد که مانند شمخانی خواستار تعویض خود باشد. با‌این‌حال در صورتی که رئیسی دست به چنین ریسکی بزند تا برای رهایی از وضع موجود، از مخبر قربانی بسازد، نه‌تن‌ها این قربانی به کمک او نخواهد آمد، بلکه وضعیت دولتش را بسیار شکننده خواهد کرد؛ آن‌هم در سالی که قرار است انتخابات مجلس برگزار شود.
محمد مخبر با اشاره به اینکه اصلاح یکباره قیمت‌های خودرو در اوضاع کنونی مناسب نیست، از شورای رقابت خواسته تا در تعامل با وزارت صنعت، معدن و تجارت به فوریت نسبت به تجدیدنظر در قیمت‌گذاری مذکور اقدام شود.
اعتماد نوشت: به‌رغم ادعای این دولت، هیچ نشانه‌ای که تغییری در وضعیت حاصل شود، دیده نمی‌شود.
نیروهای پلیس در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته ماموریت‌های متعددی را مانند دستگیری عاملان قتل زن جوان و دستگیری قاچاقچی‌های مواد مخدر انجام دادند.
جلسات اخیر بهارستان نشینان تا حد زیادی به تذکرات نمایندگان درمورد افزایش قیمت ارز اختصاص یافته است و به همین علت قرار بود در جلسه چهارشنبه گذشته مجلس یک جلسه غیر علنی برگزار شود که به دلایلی برگزار نشد.
پورابراهیمی با بیان اینکه ثبت سفارش‌های ارزی وضعیت نامناسبی دارد، گفت: به واقع ما شاهد تکرار اتفاقات سال ۹۷ در زمینه موضوعات ارزی هستیم، لذا بنده از هیات رئیسه مجلس خواهش می‌کنم حتما با حضور آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور جلسه‌ای را در این خصوص برگزار کنند تا دوستان در این جلسه حاضر شده و همفکری در این بخش صورت گیرد، ما هم تاکید داریم که به دوستان دولت کمک خواهیم کرد، چرا که این روش نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند.
پورابراهیمی با بیان اینکه ثبت سفارش‌های ارزی وضعیت نامناسبی دارد، گفت: به واقع ما شاهد تکرار اتفاقات سال ۹۷ در زمینه موضوعات ارزی هستیم، لذا بنده از هیات رئیسه مجلس خواهش می‌کنم حتما با حضور آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور جلسه‌ای را در این خصوص برگزار کنند تا دوستان در این جلسه حاضر شده و همفکری در این بخش صورت گیرد، ما هم تاکید داریم که به دوستان دولت کمک خواهیم کرد، چرا که این روش نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند.
معاون اول رئیس جمهور به منظور پیگیری اجرای طرح «فجر تا فطر» به صورت میدانی از سه فروشگاه زنجیره‌ای شهر تهران بازدید کرد.
محمد مخبر در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو دستور رییس جمهوری قریب ۳۲ تا ۳۳ قلم کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای از امروز بین ۱۲ تا ۲۳ درصد کاهش قیمت پیدا می‌کنند.
پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شده نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل و...، اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آنها را مرور می کنیم.
معاون اول رئیس جمهور از ثابت ماندن ارز کالاهای اساسی طی ۲ سال آینده خبر داد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به رصد هوشمند پیشگیری از اعتیاد در دانشگاه‌ها گفت: حراست برای برخورد با شبکه‌های توزیع مواد مخدر است و مأمور برخورد با سیگار کشیدن دانشجو نیست.
نوجوان ۱۶ ساله‌ گفت: با جوانی آشنا شدم که خودروی سواری داشت و گاهی مرا نیز سوار خودرو می‌کرد تا با هم دوری بزنیم، ولی درباره ۲۶ بسته هروئین که از من کشف شده است هیچ اطلاعی ندارم! من آن‌ها را از لابه لای آجر‌های یک دیوار در بولوار توس پیدا کردم و بعد هم توسط ماموران پلیس دستگیر شدم.
زن گفت: ازدواج اولم به خاطر اینکه شوهرم معتاد و مافنگی بود و زن و بچه داشت دوام نداشت. ۱۳سالگی با زنش درگیر شد، برادرزنش او را کشت و بعد هم زنش من را از خانه بیرون کرد. بعد دوباره ازدواج کردم. شوهرم باز معتاد بود، آن‌قدر کشید که مرد. برادرشوهرم می‌خواست من را بگیرد که فرار کردم. در ازدواج سوم هم که باز پدرم شوهر انتخاب کرد خودم طلاق گرفتم، چون آدم بدی بود.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه تمام خرده فروشان مواد مخدر توسط پلیس شناسایی شدند، گفت: تعداد زیادی از این افراد از ۲ تا ۱۱ بار دستگیر شده اند.
معاون اول رئیس جمهور گفت:مردم عراق هرچه در توان داشتند در طبق اخلاص قرار دادند و خدمات شایسته ای به زائران ارائه کردند تا چنین حماسه بزرگ و مهمی شکل بگیرد.
در حالی که معاون اول رئیس جمهور دستور داده بود تا خدمات اقتصادی-اجتماعی دستگاه های خدمات رسان بدون استعلام کد سامانه املاک و اسکان ارائه نشود، اما بررسی ها حاکی است این دستور مخبر اجرای نشد.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
معاون اول رئیس جمهور، پیگیری و اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور را ضروری برشمرد و از استاندار آذربایجان شرقی خواست تا وضعیت پیشرفت طرح‌های مصوب را گزارش دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ