معاون اول رئیس جمهور گفت: نرخ تورم از فروردین امسال تا امروز به صورت مستمر و پیوسته رو به کاهش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الیاس حضرتی نوشت: مخبر بین صفوف جایگاه‌های سوخت حاضر شد و با راننده‌ها و مردم عادی صحبت کرد. اقدامی که به نوبه خود، باعث آرامش افکار عمومی و پایین آمدن التهاب ایجاد شده طی روزهای اخیر شد.
الیاس حضرتی نوشت: مخبر بین صفوف جایگاه‌های سوخت حاضر شد و با راننده‌ها و مردم عادی صحبت کرد. اقدامی که به نوبه خود، باعث آرامش افکار عمومی و پایین آمدن التهاب ایجاد شده طی روزهای اخیر شد.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم بزرگداشت علامه فقید شیخ عفیف نابلسی در ضاحیه بیروت به نقش مخرب آمریکا در منطقه و افزایش رنج ملت‌های منطقه پرداخت.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان سفر رسمی خود به مسکو اعلام کرد که توافق‌های خوبی برای توسعه همکاری‌ها در موضوعات سایبری و فضای مجازی و همچنین مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر و توسعه همکاری‌های همه جانبه در مرزها بین ایران و روسیه شکل گرفت.
تست دوپینگ شاراپووا در مسابقات اوپن استرالیا ۲۰۱۶ برای ماده مخدری به نام ملدونیوم مثبت شد و به مدت ۱۵ ماه از رقابت محروم شد. شاراپووا پس از این اتفاق توضیح داد که به توصیه پزشک خانواده‌اش از داروی میلدرونات استفاده می‌کرده و نمی‌دانست که این ماده همان ملدونیومی است که چند هفته قبل به عنوان ماده ممنوعه طبقه‌بندی شده بود. او از هواداران عذرخواهی کرد و از مقامات خواست که یک فرصت دیگر به او بدهند تا دوران حرفه‌ای خود را به شکلی بهتر به پایان برساند.
بسیار بعید است که ابراهیم رئیسی تصمیم بگیرد محمد مخبر را زودتر از پایان دولتش از زمین بازی اخراج کند یا شرایطی را برایش به وجود بیاورد که مانند شمخانی خواستار تعویض خود باشد. با‌این‌حال در صورتی که رئیسی دست به چنین ریسکی بزند تا برای رهایی از وضع موجود، از مخبر قربانی بسازد، نه‌تن‌ها این قربانی به کمک او نخواهد آمد، بلکه وضعیت دولتش را بسیار شکننده خواهد کرد؛ آن‌هم در سالی که قرار است انتخابات مجلس برگزار شود.
در بیانیه مطبوعاتی مشترک وزیران خارجه عربستان و سوریه آمده است که دو طرف بر اهمیت ارتقای امنیت و مبارزه با تروریسم در همه اشکال و سازمان‌های آن و تقویت همکاری در مبارزه با قاچاق و تجارت مواد مخدر و ضرورت حمایت از نهاد‌های دولت سوریه برای گسترش کنترل آن‌ها بر سرزمین‌های این کشور جهت پایان دادن به حضور شبه نظامیان مسلح در آنجا و مداخله خارجی در امور داخلی سوریه تاکید کردند.
یک کارگر خوزستانی به مخبر گفت: اگر نمی‌توانید استعفا دهید. تجربه نشان داده شما نمی‌توانید تورم را پایین بیاورید.
دادستان‌های آلمان در فرانکفورت امروز اعلام کردند که تحقیقات درباره پیتر فیشر، رئیس آینتراخت، در ارتباط با نگهداری مواد مخدر به پایان رسید.
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فروشنده مواد مخدر و کشف مواد مخدر از نوع شیشه خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه‌ای غیرعلنی تشکیل دادند. در این جلسه، مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش بهای ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه‌ای غیرعلنی تشکیل دادند. در این جلسه، مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه ای غیرعلنی تشکیل دادند.در این جلسه مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه ای غیرعلنی تشکیل دادند.در این جلسه مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
شهردار منطقه ۹ تهران از رفع معضل انهار خیابان هاشمی پس از سال‌ها خبر داد و گفت: تا پایان سال ساماندهی انهار در این معبر متراکم و پرتردد انجام می‌شود.
رئیس پلیس پایتخت گفت: در مجموع با کشف ۲۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۲۲۱ نفر از خرده فروشان که در خیابان‌ها، معابر و بوستان‌ها حضور داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویی که پایان نامه‌ای در مورد مبارزه با مواد مخدر می‌نویسد خود مبلغ مبارزه با موادمخدر خواهد شد.
معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران گفت:تا پایان سال حداقل ۳۰۰ معبر مناسب سازی خواهد شد.
در حالی که مذاکرات توافق هسته‌ای به پایان مسیر خود نزدیک می‌شود آمریکا همچنان به تحریم شرکت‌های پتروشیمی ایران ادامه می‌دهد. تحریم‌ها هم چنین می‌تواند ابزار موثری در مبارزه با تجارت غیرقانونی مواد مخدر باشند. اما تحریم‌ها تنها زمانی موثر هستند که بین سازمان‌ها هماهنگ شوند. تابستان امسال روسیه منبع شماره یک تحریم‌های جدید بود و هم چنان از آغاز جنگ اوکراین تاکنون هدف شماره یک بوده است.
مخبر تقویت پایانه های مرزی عراق، تأمین آب و برق و افزایش تعداد باجه های کنترل گذرنامه را با اهمیت دانست و ضمن اعلام آمادگی ایران برای هرگونه کمک در این زمینه، افزود: تأمین امکانات سرمایشی، آب شرب و کمک های درمانی در پایانه های مرزی از جمله مواردی است که باعث سفر راحت تر زائران می شود.
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: ۴۰ هزار مدرسه تحت پوشش طرح یاریگران زندگی قرار گرفته است و امیدواریم طبق پیش‌بینی‌ها ۸۰ هزار مدرسه تا پایان سال تحصیلی تحت پوشش این طرح قرار بگیرند.
بر اساس گزارش ارائه شده در حال حاضر ۱۴ هزار متر مربع از ۱۲ هکتار پایانه مرزی خسروی مسقف است و دو سالن جدا با امکانات گرمایشی و سرمایشی و سایر امکانات رفاهی برای رفت و برگشت زائران درنظر گرفته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ