استاندار، نماینده عالی دولت در یک منطقه و استان است که مسئولیت‌های متعددی از جمله اجرای سیاست‌های مرکز را برعهده دارد. جابجایی استانداران بعد از تغییر دولت‌ها از اموری است که همیشه رخ می‌دهد؛ این مسئله بعد از انتخابات 1400 و روی‌کار آمدن دولت رئیسی هم انجام گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استاندار لاذقیه اعلام کرد که تیم های آتش نشانی در چند محور، موفق به مهار آتش سوزی جنگلی شده اند.
طبق اعلام سرپرست اداره‌کل استاندارد تهران، در پی افزایش ساخت و ساز برج‌های مسکونی و تجاری در شهر تهران، به ویژه مناطق ۵ و ۲۲، استفاده از آسانسورهای غیراستاندارد و ناایمن مشاهده شده است.
غفاری تاکید کرد: با توجه به استراتژیک بودن محور کرج – چالوس، تلاش می‌شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازگشایی صورت بگیرد و برنامه ریزی برای تامین اعتبار مورد نیاز در حال انجام است.
متاسفانه پس از سفر آقای علی اکبری به استان، دیگر ابتکار عملی صورت نگرفته است. هر چند استاندار تغییر یافته، اما هنوز ابتکار عملی که بتواند زخم‌ها را مرهم نهد، امید ایجاد کند و فضا را به تدریج آرام کند، رخ نداده است. این روند باعث نوعی از التهاب و عصبانیت در منطقه شده که نتیجه این التهابات به نفع بدخواهان کشور خواهد بود. از سوی دیگر برخی احکام اعدام صادره علیه قاچاقچیان موادمخدر و ... که سال‌ها در نوبت قرار داشتند در این بازه زمانی اجرا شدند که شاید بهتر بود به وقت مناسب‌تری موکول می‌شدند.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: اگر در خانواده‌ای فرزندانی چند قلو و تک قلو متولد شود، باید براساس جدول تعیین شده در اولویت تسهیلات قرار گیرند.
مدیرکل حقوقی و امور مجلس سازمان ملی استاندارد گفت: در چند روز گذشته برای یکی از خودروسازان کشور به سبب عدم رعایت استاندارد، حکمی مبنی بر جریمه نقدی و فراخوان بازگشت خودرو صادر شد.
پیشتر استاندارد دوگانه غربی‌ها در کمک به زلزله زدگان ترکیه ای و سوری و اینک ارسال لباس‌های مندرس و لوازم آرایشی از لندن خبرساز شده اند؛ بازی غرب با زلزله زدگان تا کجا ادامه خواهد یافت؟
قربانی با بیان اینکه کیفیت هوا ابرچالشی است که طی چند سال گذشته ایران را درگیر کرده است، گفت: در سال ۱۴۰۰ میانگین سالانه غلظت ذرات پی ام موجود در هوا حدود ۳۰ میکرون در متر مکعب بوده که این شش برابر استاندارد‌های تعیین شده جهانی است.
استاندار تهران گفت: برخورداری‌های تهران زمینه مهاجرت را فراهم می‌کند و امروز با احتساب اتباع حدود ۱۸ و نیم تا ۱۹ میلیون جمعیت در تهران داریم و سالی حدود ۵ درصد به جمعیت استان اضافه می‌شود که این امر قابل توجه و تامل است.
تهران- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: تا چند ساعت دیگر در مورد تعطیلی و یا عدم تعطیلی دستگاه‌های اجرایی استان تهران تصمیم گیری می‌شود.
به دنبال ورود غیرقانونی چند نیروی حافظ امنیت به کتابخانه خوارزمی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس و دبیر کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان توضیحاتی ارائه کرد.
محسن منصوری گفت: متقاضیان برگزاری تجمعات باید به صورت مکتوب درخواست خود را مطرح کنند، این درخواست به کمیسیون مربوطه در حوزه معاونت سیاسی ارجاع، بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود. طرح درخواست به معنای اخذ مجوز نیست. مشتاقیم که تجمعات حتی‌الامکان اجازه برگزاری دریافت کند و این را برای خود و کشورمان یک فرصت می‌دانیم.
محسن منصوری گفت: متقاضیان برگزاری تجمعات باید به صورت مکتوب درخواست خود را مطرح کنند، این درخواست به کمیسیون مربوطه در حوزه معاونت سیاسی ارجاع، بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود. طرح درخواست به معنای اخذ مجوز نیست. مشتاقیم که تجمعات حتی‌الامکان اجازه برگزاری دریافت کند و این را برای خود و کشورمان یک فرصت می‌دانیم.
منصوری گفت: غرب استان تهران با جمعیت حدود ۴ میلیون نفر و ترکیبی از اقوام و استان‌های مختلف کشور، بافت خاصی دارد و در این روزها مجموعه فرماندهی انتظامی برای تحقق امنیت زحمات ویژه کشیدند.
استاندار آذربایجان غربی گفت: ۱۱۲ واحد مسکونی در اثر زلزله خوی کاملا تخریب شد.
استاندار همدان اعلام کرد: براساس آزمایشات دانشگاه علوم پزشکی همدان و تهران، وزارت نیرو و چند دستگاه دیگر که ما مأمور کردیم، در مجموع نتیجه آزمایشات این است که نگرانی در این زمینه وجود ندارد و به جرأت اعلام می‌کنیم تصفیه خانه شهید بهشتی و تصفیه خانه مهاجران جزء تصفیه خانه‌های پیشرفته و مدرن ما هستند که می‌توانند همه آلودگی‌ها و فلزات سنگین را تصفیه و سلامت آب را تضمین کنند.
معاون استانداری کردستان: روز گذشته چند نفر که مقابل فرمانداری شهرستان سقز سنگ پراکنی کرده بودند به صورت سطحی زخمی شده اند ولی امروز سقز کاملا آرام و کوچکترین مشکلی وجود ندارد.
معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استاندار کردستان اعلام کرد در حال حاضر امنیت کامل در شهر سقز برقرار است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و مردم به شایعات رسانه های ضد انقلاب توجه نکنند.
رئیس بنیاد ملی گندمکاران با اشاره به اینکه فصل کاشت گندم تا چند روز آینده در استانهای شمال غربی و سردسیر آغاز می شود، گفت: دولت قول داده که تا آخر هفته مطالبات گندمکاران را تسویه کند.
دبيركل جديد كميته ملى المپيك چند سال قبل در جريان سيل گلستان حسابى خبرساز شد.
دکتر «محمد رئیس‌زاده» رئیس کل این سازمان با انتقاد از وضعیت اقتصاد سلامت و سیاست‌های نادرست این حوزه گفت: با این شرایط، در چند سال آینده پزشکی نخواهیم داشت و مجبور می‌شویم برای برخی درمان‌ها با چند برابر هزینه، بیماران را به خارج از کشور بفرستیم یا با یک عقبگرد ۴۰ ساله، از هند، پاکستان و فیلیپین، پزشک وارد کنیم.
زارع‌پور خاطرنشان کرد: برای تحقق کامل این طرح ملی، همه دستگاه‌های مرتبط باید پای کار بیایند. وزارت ارتباطات هم به عنوان متولی موضوع، هماهنگ‌کننده بین سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط، استانداران و فرمانداران در سراسر کشور خواهد بود.
پلیس رژیم صهیونیستی عدنان غیث استاندار قدس را که چند روز پیش بازداشت شده بود، به طور مشروط از بازداشت‌گاه آزاد و وی در حبس خانگی قرار داد.
محسن منصوری استاندار تهران نوشت: دو روز گذشته، وسط معرکه و بحران، چند مجموعه نظارتی، تعدادی از مدیران استان را دعوت (بخوانید احضار کرده‌اند) و دنبال مقصر می‌گردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ