پس از اعلام فهرست تیم ملی مراکش برای حضور در جام جهانی، تعدادی از این بازیکنان واکنش های خود را در فضای مجازی منتشر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گیاهخواری این قابلیت را دارد که به شما کمک کند طولانی‌تر زندگی کنید. البته این مسئله بدان معنا نیست که گوشت را سبد غذایی‌تان حذف کنید. اما تحقیقات نشان داده که گیاهخواریِ اصولی، با کاهش مصرف قند و شکر، کاهش مصرف چربی‌های اشباع موجود در غذا‌های حیوانی و جلوگیری از چاقی، به طول عمر بیشتر کمک می‌کند.
مهدی ترابی پس از گل زیبایی که وارد دروازه استقلال کرد سجده شکر به جا آورد.
اسد الله اسدی دیپلمات شاغل در سفارت ایران در اتریش کهدر سال ۱۹۹۸ به صورت غیر قانونی و بر خلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی بازداشت شده بود،آزاد شد تا نمادی از اقتدار توأم با مظلومیت ایران شود.
وحید امیری اولین گل فصل خود را در نیمه نهایی جام حذفی به ثمر رساند.
سجده شکر رونالدو که همواره توسط بازیکنان مسلمان انجام می‌شود، بازتاب گسترده‌ای را در میان رسانه‌های جهان و کاربران توئیتر داشت.
سجده شکر رونالدو که همواره توسط بازیکنان مسلمان انجام می شود، بازتاب گسترده ای را در میان رسانه های جهان و کاربران توئیتر داشت.
کریستیانو رونالدو پس از به ثمر رساندن یک گل تماشایی و تکمیل کامبک النصر، شادی ویژه و جالب توجهی را انجام داد.
بازیکن مسلمان تیم فوتبال ترابوزان اسپور با سجده کردن گل خود مقابل فنرباغچه را جشن گرفت، اما مدافع حریف روی او تف کرد.
علیرضا منصوریان بعد از گل حزباوی به نفت مسجدسلیمان سجده شکر به جا آورد.
رفیعی چهارمین دلیل صلح امام حسن (ع) را حب دنیا و پول پرستی مردم و خواص دانست و اضافه کرد: معاویه پول‌های زیادی را در میان افراد تأثیرگذار توزیع کرد و بسیاری از افراد را خرید تا اطراف امام حسن (ع) را خالی کنند.
از مصرف غذا‌های آلرژی‌زا پرهیز کنید. این مواد خوراکی با تولید مخاط بیشتر، علایم حساسیتی را وخیم‌تر می‌کنند. از برخی از این مواد خوراکی می‌توان به محصولات لبنی، غلات حاوی گلوتن، تخم‌مرغ، شکر، سیب‌زمینی و دیگر سبزیجات ریشه‌ای نشاسته‌ای و خوراکی‌های سرخ و فرآوری‌شده اشاره کرد.
محمدرضا حسینی قرار بود شرایط گل‌گهر را بهبود ببخشد، اما طی سه مسابقه با وجود حضور در ترکیب اصلی نتوانست کمکی به تیمش بکند.
اریک بایناما در مصاف با صنعت نفت آبادان که یک بازی سخت برای گل‌گهر بود، توانست با شوت از راه دور خود نتیجه را تغییر دهد.
مراکشی ها بعد از پایان بازی با مراکش عادت جالب و پسندیده خود را ترک نکردند.
طالب المری بعد از سوت پایان مثل تیمی که بازی را برده باشد، سجده شکر کرد.
بازیکنان مراکش حرکتی را که پس از پیروزی‌های دلچسب و تاریخی مراحل قبلی خود انجام داده بودند را پس از شکست نیز ترک نکردند.
بازیکنان تیم مراکش که با حذف اسپانیا در ضربات پنالتی بزرگترین شگفتی‌ جام‌جهانی را رقم زدند، مثل پیروزی های قبلی در زمین چمن سجده کردند. پرچم فلسطین هم همچون بازی‌های قبلی‌ در همه عکسهای جشن دیده می‌شود
جشن صعود و سجده مراکش در جام‌جهانی با پرچم فلسطین
بازیکنان تیم ملی مراکش پس از به ثمر رسیدن گل اول سجده شکر به عمل آوردند.
بازیکنان آلومینیوم پس از باز کردن دروازه نساجی شادی گل خاصی انجام دادند.
محمد خدابنده لو چند دقیقه پس از ورودش به زمین مسابقه توانست در عرض دو دقیقه دبل کند.
مصرف قند‌ها و کربوهیدرات‌های ساده مانند قند و شکر، نان‌های سفید و برنج سفید در محیط کار اگرچه در کوتاه مدت به بالارفتن قند خون کمک می‌کند، اما با تحریک ترشح انسولین، ورود گلوکز به سلول را تسریع کرده و در نهایت کاهش قندخون و عوارض ناشی از آن مانند خستگی، خواب آلودگی و کاهش بازده کاری را به دنبال دارد.
اگر مانند اکثر آمریکایی‌ها هستید بیش‌تر از آن چه برای شما مفید است شکر مصرف می‌کنید. می‌توانید با رعایت چند نکته ساده بدون آن که لذت غذا خوردن را از دست دهید مصرف شکر خود را کاهش دهید.
اما اتفاق جالب در این خصوص، احساساتی شدن یکی از هواداران بانوی استقلالی است. زمانیکه او وارد ورزشگاه آزادی شد، روی سکو‌های استادیوم زانو زده و بر آن بوسه زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ