وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد بسته‌شدن آسمان ایالت مونتانای این کشور و ارسال جنگنده برای عملیات شناساسی به علت «خطای راداری» انجام شده و هیچ پرنده ناشناسی در این ایالت، شناسایی نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به علت دمای بالا و دسترسی نداشتن نیروهای امدادی به افراد زیر آوار ۳ ساختمان تخریب شده، نمی‌توان آمار دقیقی از کشته‌ها و زخمی‌ها ارائه داد.
منابع آگاه معتقدند که علت اصلی توقف مذاکرات فروش جنگنده های اف 35 به امارات، نگرانی آمریکا از دستیابی چین به فناوری این جنگنده ها است.
علت شیفت آمریکا به سیاست بازدارندگی به‌جای رویارویی، شبکه بازدارندگی منطقه‌ای و نفوذ منطقه‌ای ایران است؛ این اهرم‌های ایران باعث شده است که آمریکا همچون مورد چین و روسیه سیاست بازدارندگی را در منطقه دنبال کند چراکه سایر گزینه‌ها هزینه‌های قابل توجهی را متوجه این کشور خواهد کرد؛ با این حال ضروری است ایران با درک دقیق این استراتژی، برنامه‌های نظامی، سیاسی و دیپلماتیک خود را به‌روزرسانی کند.
معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل ضمن تأکید بر اهمیت نقش مردم سوریه در تعیین سرنوشت خود بدون مداخله بیگانگان، حضور غیرقانونی آمریکا در سوریه را عامل اصلی بحران در این کشور دانست.
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه دعوای ما با آمریکا و اذناب آن مانند رژیم خونخوار صهیونیستی سر این است که ما راه مستقیم را تشخیص دادیم و به دیگران هم یاد دادیم و آن‌ها از این موضوع ناراحت هستند، گفت: آن‌ها جنگ راه می‌انداختند، سلاح می‌فروختند و نحوه جنگیدن را در دانشگاه‌ها تدریس می‌کردند. یعنی همه چیز دست خودشان باشد. آمریکایی‌ها ۷ هزار میلیارد دلار در این ۲۰ سال در منطقه هزینه کردند نه تنها چیزی را بدست نیاوردند بلکه هر روز یک چیزی را از دست دادند.
وزیر خارجه عراق در مصاحبه ای درباره علت حمله آمریکاییها به این کشور در سال ۲۰۰۳ موضع گیری کرد.
پس از آنکه جو بایدن رئیس جمهور ۸۰ ساله آمریکا در مراسم فارغ التحصیلان آکادمی نیروی هوایی آمریکا در کلرادو، نقش بر زمین و سوژه همه جهان شد، بن لابولت مدیر ارتباطات کاخ سفید علت زمین خوردن او را کیسه‌های شن اعلام کرد.
سیاستمداران عراقی معتقدند که علت تقویت حضور نظامیان اشغالگر آمریکایی در این کشور، حمایت از رژیم صهیونیستی و استمرار انتقال نفت سوریه به اراضی اشغالی است.
با کاهش سوددهی اوراق قرضه و نگرانی مجدد در مورد بحران بانکی آمریکا قیمت طلا در معاملات آخرین روز کاری بازارهای جهانی افزایش یافت و دومین ماه افزایشی متوالی را ثبت کرد.
یک کارشناس اقتصادی گفت: آمریکایی ها از حمله روسیه به اوکراین منافع بالایی کسب کردند از جمله افزایش قیمت گاز صادراتی به اروپایی ها که این موضوع کاملا به نفع آمریکا تمام شد.
دولت آمریکا به علت نبود قوانین مناسب، مقرارت جدید و سخت‌گیرانه‌ای را علیه پناهجویان در مرزهای جنوبی این کشور اجرا می‌کند.
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد بسته‌شدن آسمان ایالت مونتانای این کشور و ارسال جنگنده برای عملیات شناساسی به علت «خطای راداری» انجام شده و هیچ پرنده ناشناسی در این ایالت، شناسایی نشد.
در پی پیامدهای وقوع طوفان زمستانی و بدی شرایط آب‌وهوایی، رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که امروز یک‌شنبه بیش از ۲ هزار پرواز لغو شده است.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که آمار قربانی‌های طوفان زمستانی و سرمای شدید در مناطق مختلف این کشور به 23 نفر افزایش یافته است.
در ادامه پیامدهای طوفان برف در آمریکا، وزارت انرژی این کشور در ایالت تگزاس، اعلام وضعیت اضطراری کرد.
رسانه آمریکایی نوشته به علت مشکلات فنی در میادین نفتی ونزوئلا و همچنین تحریم‌های آمریکا نمی‌توان انتظار داشت با صدور مجوز و معافیت جدید، نفت ونزوئلا به سرعت وارد بازارهای آمریکا و جهان شود.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: وقتی دیوید تیلور که مسابقات در کشورش برگزار می شود حضور ندارد، چه لزومی دارد که حسن یزدانی اعزام شود.
کارشناس بازار جهانی گفت: به علت پیش خور شدن اخبار نرخ بهره آمریکا احتمال افزایش مجدد قیمت انس طلا وجود خواهد داشت.
کارشناس بازار جهانی گفت: به علت پیش خور شدن اخبار نرخ بهره آمریکا احتمال افزایش مجدد قیمت انس طلا وجود خواهد داشت.
هماهنگ کننده ارشد ارتباطات شورای امنیت ملی آمریکا بار دیگر نسبت به تقویت روابط میان ایران و روسیه ابراز نگرانی کرد.
کمیسیون تجارت فدرال آمریکا از جریمه فروشگاه آنلاین دریزلی و مدیرعامل آن به علت نشت اطلاعات ۲.۵ میلیون کاربر در فضای مجازی خبر داد.
کنشگری‌های خاص و طرح‌های پشت پرده آمریکا در رابطه با مذاکرات اتمی ایران، تشدید خرابکاری‌های رژیم اسرائیل در روند مذاکرات مذکور، نگرش خاصِ واشینگتن به توافق مطلوب با ایران و در نهایت قطبی گرایی شدید سیاست داخلی آمریکا، چهار دلیل اساسی و محوری هستند که موجب ایجاد بن بست و رکود در قالب مذاکرات وین با محوریت نوعِ رویکرد واشینگتن و متحدان آن به این مذاکرات شده اند.
قاضی آمریکایی درخواست تجدیدنظر شرکت ای تی اند تی را در مورد حکم محکومیت این شرکت به علت نشت عمدی اطلاعات مالی در بورس وال‌استریت رد کرد.
غول‌های بانکی ایالات متحده مانند جی پی مورگان چیس و بانک آمریکا در مجموع با بیش از یک میلیارد دلار جریمه به علت استفاده کارمندان از ابزارهای پیام‌رسانی تأیید نشده، مواجه شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ