"بانک ایران زمین" به منظور فرهنگ سازی و آگاهی مشتریان خود در خصوص نحوه استفاده از چک صیادی نکاتی را یاداور شد که در متن گزارش به آن پرداخته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار در دستور کار امروز مجلس است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه ایران به دنبال ارتقای امنیت بانوان است، گفت: زمان جهاد تبیین بین‌المللی فرا رسیده است.
لایحه ارتقای امنیت زنان مجموعه قوانین حمایتی از بانوان است که امروز با رای اکثر نمایندگان مجلس تصویب شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه ارتقای امنیت زنان پس از سه دهه سرانجام در مجلس یازدهم به نتیجه رسید، گفت: این لایحه برگرفته است از جایگاه بانوان به عنوان ستون خانواده است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه لایحه ارتقای امنیت زنان رویکرد فمینیستی ندارد، گفت: رهبر انقلاب ۴۰۰ مورد درباره ظلم به زنان سخنرانی داشتند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره مفاد لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سو رفتار داد.
لایحه ارتقای امنیت زنان مجموعه قوانین حمایتی از بانوان است که امروز با رای اکثر نمایندگان مجلس تصویب شد.
معاون امور زنان ریاست‌جمهوری گفت: کلیات لایحه ارتقای امنیت زنان تصویب و نقایص و اشکالات مطرح شده در ارجاع کمیسیونی تکمیل و رفع خواهد شد.
کلیات لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سو رفتار در نشست علنی امروز مجلس پس از حدود ۱۲ سال به تصویب رسید. این لایحه پاسخی به مطالبات بیش از سه دهه رهبر انقلاب و نیز بانوان برای تصویب یک قانون جامع حمایت از زنان است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: لایحه ارتقای امنیت بانوان هیچ ارتباط و انطباقی با سند ۲۰۳۰ ندارد.
نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه ارتقای امنیت زنان موجب بروز دوقطبی در خانواده‌ها می‌شود و باید برای اصلاح به کمیسیون اجتماعی مجلس ارجاع شود.
کلیات لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سوء رفتار در نشست علنی امروز مجلس پس از حدود ۱۲ سال به تصویب رسید. این لایحه پاسخی به مطالبات بیش از سه دهه رهبر  انقلاب و نیز بانوان برای تصویب یک قانون جامع حمایت از زنان است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار در دایره اسلامی نوشته نشده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سو رفتار موافقت کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار در دایره اسلامی نوشته نشده است.
عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار بنیان خانواده را سست و ضعیف می‌کند.
عضو علمی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس گفت: لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سوء رفتار حقوق انسانی، خانوادگی و اجتماعی زنان را دربرمی‌گیرد و هیچ تعرضی به بنیان خانواده نداشته است.
گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار در دستورکار هفته جاری مجلس قرار گرفت.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: جرم‌انگاری اجبار زنان به ازدواج و طلاق، تشدید مجازات مرتکبین جرم علیه زنان و مجازات زوجی که علم به ازدواج اجباری زن با خود دارد، همچنین مجازات شوهری که همسر خود را از خانه اخراج یا مانع ورودش به خانواده شود از نو‌آوری‌های حقوقی و قضائی این لایحه است.
لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت زنان در برابر سوء رفتار امروز رونمایی شد.
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت تغذیه‌ای مادران باردار در سراسر کشور به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام آغاز شد.
اصفهان- معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ارتقای گردشگری در حوزه هوایی یک هدف مهم برای توسعه و امنیت کشور بوده و لازم است دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع موجود همکاری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ