معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه عفاف و حجاب روز سه شنبه به مجلس ارسال شده است که دو فوریتی است و باید اعلام وصول شود و سپس در کمیسیون‌ها و صحن علنی مجلس بررسی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از ارسال لایحه اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ با قید دوفوریت‌ به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور از ارسال نسخه نهایی لایحه حجاب و عفاف به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: قرار بود امروز - سه شنبه - رئیس جمهور برای تقدیم لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس حضور یابد و همزمان از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیز دفاع نماید.
معاون پارلمانی رئیس جمهور توضیحاتی درباره علت تاخیر در ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس داد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه برنامه هفتم روز گذشته نهایی شد، اما به دلیل دریافت نامه رئیس مجلس و بررسی نکات مد نظر وی در خصوص برنامه هفتم، این لایحه ۲۱ خرداد تقدیم مجلس می‌شود. ­
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره لایحه پیشنهادی قوه‌قضائیه درباره عفاف و حجاب گفت: این لایحه نگاه جدیدی به مقوله حفظ کرامت زن و مسئله عفاف و حمایت های قانونی از سلامت اخلاقی جامعه دارد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اهمیت توجه به حوزه تجارت خارجی گفت: امروز در سایه تعامل گسترده دولت با همسایگان و کشورهای منطقه، سطح و حجم روابط خارجی کشورمان در حال افزایش و لازم است شرایطی فراهم شود که در این بازار بزرگ حضور فعال و موثری ایفا کنیم.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه دولت با تشکیل وزارت بازرگانی به دنبال واردات نیست، گفت: لایحه تشکیل وزارت بازرگانی سه شنبه با دوفوریت به صحن می‌آید.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بابت موافقت مجلس با دو لایحه دولت، از نمایندگان تشکر کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور از طی مراحل نهایی بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در دولت و ارسال آن به مجلس تا پایان اردیبهشت‌ماه خبر داد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از ارسال لایحه دوفوریتی واردات خودروهای کارکرده‌ به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از تصویب لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در نشست هیئت دولت خبر داد و گفت: این لایحه در اولین فرصت جهت کاهش بار وزارت کشاورزی و وزارت صمت تقدیم مجلس خواهد شد.
کرمان- معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه سفر به کرمان گفت: حال وزیر ورزش خوب است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت نظام پرداخت عادلانه حقوق را در سازمان اداری استخدامی در دستور کار دارد، گفت: در این لایحه نگاه عادلانه در پرداخت‌ها لحاظ خواهد شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: لایحه الحاق به شانگهای ۵۰ بخش دارد و وزارتخانه‌های مختلف توافقاتی انجام داده‌اند که در سفر آتی رییس‌جمهور پیشرفت آنها پیگیری خواهد شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اعلام خبر ارسال لایحه عضویت ایران در سازمان توسعه زنان سازمان همکاری‌ اسلامی به مجلس در راستای ارتقای نقش زنان در تحولات اجتماعی و اقتصادی و غلبه بر چالش‌های پیشِ روی آنها و توسعه همکاری زنان ایران و کشورهای دیگر خبر داد
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اعلام خبر ارسال لایحه عضویت ایران در سازمان توسعه زنان سازمان همکاری‌ اسلامی به مجلس در راستای ارتقای نقش زنان در تحولات اجتماعی و اقتصادی و غلبه بر چالش‌های پیشِ روی آنها و توسعه همکاری زنان ایران و کشورهای دیگر خبر داد
معاون پارلمانی رئیس جمهور از ارائه لایحه دو فوریتی دولت برای ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به نمایندگی از رئیس جمهور به منظور شرکت در مراسم تحلیف «لولا داسیلوا» رئیس‌جمهور جدید برزیل راهی این کشور شد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه اصلاح ماده (۱۰۱) قانون شهرداری‌ها تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: لایحه دوفوریتی «متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری» یکشنبه ۶/۱۷ در مجلس اعلام وصول و بلافاصله مورد بررسی قرار می‌گیرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه معافیت مواد اولیه دارویی، شیر خشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به مجلس تقدیم شد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه معافیت مواد اولیه دارویی، شیر خشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به مجلس تقدیم شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت در یکسال گذشته اهتمام ویژه‌ای برای تعامل با نمایندگان مجلس داشت، گفت: بالغ بر ۴۰ لایحه جدید هم به مجلس ارسال شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ