معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که چه نمره‌ای به دولت می‌دهید، گفت: با توجه به تنگنا‌هایی که وجود داشته من به دولت فعلی نمره ۱۸ می‌دهم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرگان-معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: توزیع عدالت و خدمت‌رسانی به مردم در دستور کار دولت سیزدهم است و انتخاب مدیران شایسته در سرلوحه کار رئیس جمهور و وزرا قرار دارد.
قم-معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در سیاست خارجی گام های بلندی برداشته شده است که در ابتدای کار دولت کسی این میزان موفقیت را متصور نبود.
رباط کریم- معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: درباره تشکیل استان غربی تهران به مرکزیت شهریار هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است و در مرحله پیشنهاد و بررسی و کارشناسی هستیم.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وزرای پیشنهادی برای وزارت‌خانه‌های آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی بعد از انتخابات هیئت رئیسه مجلس معرفی می‌شوند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: واگذاری خودرو ارتباطی با دولت، وزارت صمت و مجلس ندارد و صرفاً یک بخش خصوصی در زیرمجموعه خودروسازی ارتباطات خاصی آن هم در سال ۱۴۰۰ و دولت قبل برقرار کرده بود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه دولت با تشکیل وزارت بازرگانی به دنبال واردات نیست، گفت: لایحه تشکیل وزارت بازرگانی سه شنبه با دوفوریت به صحن می‌آید.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دولت مردمی برای تحول گرایی در جامعه آمده است و در یک سال گذشته اتفاقات خوبی در کشور رخ داده که باید آن را دید.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اقدامات داوطلبانه حقیقتاً نسبت به اقدامات دولتی ارزش بالاتری دارد.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: مشکلات کنونی مدارس دخترانه از جمله هجمه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی و دولت سیزدهم است تا این دولت را مخالف تحصیل دختران و حضور این قشر در جامعه نشان دهد، در حالیکه تحصیل دانش آموزان دختر مایه افتخار ایران است و در نظام جمهوری اسلامی بخشی از جمعیت هیات‌های علمی، مسوولان و مدیران، فرهنگیان، ورزشکاران، هنرمندان، پژوهشگران و سیاست مداران را زنان تشکیل می‌دهند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت عزم راسخی برای جبران برخی از کاستی‌ها و کمبودها دارد و مدیران باید تلاش کنند تا کارکنان به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم و جلب رضایت ارباب رجوع باشند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور وزارتخانه‌ها و سازمانهای دولتی را به هم افزایی در راستای پیشبرد اهداف دولت مردمی فراخواند و گفت: موفقیت و ناکامی هر یک از دستگاههای اجرایی به نام دولت رقم می خورد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور از ارائه لایحه دو فوریتی دولت برای ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: دولت شبانه روز و بدون وقفه مشغول رفع مشکلات بجا مانده و گره گشایی از گرفتاری‌های مردم و کشور است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت لایحه‌ای برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی ندارد، اما منتظر هستیم تا هر زمانی طرح مجلس ابلاغ شد ما در دولت مطرح کنیم.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دولت قبل در هشت فعالیت خود، فاصله طبقاتی را افزایش داد و عده‌ای از طریق توزیع رانت ثروت اندوختند.
علی رغم اینکه بر طبق وعده معاون پارلمانی رییس جمهور قرار بر این بود که در روز چهارشنبه وزیر پیشنهادی وزارتخانه تعاون کار رو رفاه اجتماعی معرفی شود برخی خبرگزاری مدعی شدند امروز محمدهادی زاهدی‌وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی دولت به مجلس معرفی شده است و البته این ادعا از سوی برخی از نمایندگان رد شد.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: به یاد دارم بحث گندم در دومین جلسه دولت مطرح شد و خرید تضمینی بالاتر از قیمت سبب شد کشاورزان به کشت بیشتر ترغیب شوند.
قم- معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سیاست دولت مردمی سازی اقتصاد است افزود: از جمله اهداف سفرهای استانی دولت نیز تقویت همین اقتصاد مردمی است.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: طی یکسال گذشته رئیس جمهور یک بار با همه نمایندگان در چارچوب مجامع استانی دیدار داشته است که بی سابقه است. نمایندگان همکاری خوبی با دولت داشته اند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت قبل پویایی و نشاط کمتری داشت به حدی که در ۲ سال آخر رئیس جمهور حتی برای تقدیم بودجه هم به مجلس نمی‌آمد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با ابراز تاسف از رخوت و سستی و ناکارآمدی‌های ۸ سال گذشته اظهار داشت: با کمال تاسف در این دوره بسیاری از پروژه‌ها حتی برخی از آن‌ها که پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد داشتند به حال خود رها شدند و اراده، عزم و جدیتی برای تکمیل پروژه‌ها نیمه تمام و اجرای پروژه‌های جدید وجود نداشت. به گفته خودشان برای بودجه‌های عمرانی ۱۰ درصد در نظر می‌گرفتند و مشخص نبود از این ۱۰ درصد چقدر تخصیص داده و اجرایی می‌شد؟
آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) اعلام کرد درآمد نفتی روسیه با وجود این که بسیاری از پالایشگاهها پس از حمله نظامی مسکو به اوکراین، از خرید نفت این کشور خودداری کردند، امسال ۵۰ درصد بالاتر می‌رود.
معاون امور مجلس رئیس جمهور بر حضور فعال و موثر معاونان پارلمانی در مجلس و پیگیری امور مربوط به دولت در تعامل سازنده با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اقدامات دولت مردمی در عرصه سیاست خارجی اظهار داشت: عده ای در گذشته مدعی بودند که فقط آنها زبان دنیا را می فهمند و می توانند مذاکره کنند اما همگان دیدند که وضعیت به گونه ای رقم خورد که حتی وزیر نفت دولت قبل که او را ژنرال می نامیدند، صراحتا اعلام کرد که نمی تواند نفت بفروشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ