سفیرسابق ایران در عراق، با بیان اینکه عوامل ترور شهدای مقاومت دنبال خواهند شد، گفت: پرونده ترور شهدای مقاومت باید حتماً در یک دادگاه صالحه‌ای پیگیری شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با تاکید بر پیگیری تحقق «حمایت از رشد و رونق تولید»، دستگاه‌های مسئول را به ارتباط منظم با تولیدکنندگان برای اطلاع از نیازهای آنان و انجام اقدامات لازم برای رفع آنها توصیه کرد.
رئیس مجلس در پاسخ به تذکری درباره ضرورت پیگیری ماجرای بخشنامه‌ای که علیه نمایندگان صادر شده بود، گفت: وزیر کشور قول داد تا سریع‌تر تصمیم‌گیری کند.
رئیسی بر ضرورت پاسخگویی سریع، اثرگذار و مستدل دستگاه‌ها به شبهاتی که در مورد حوزه‌های تخصصی دولت مطرح می‌شود، تاکید و وزرا را مکلف کرد نسبت به ابهامات مطرح شده در کمترین زمان ممکن پاسخ دهند.
در ششمین دیدار معاون اول رئیس جمهور و دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه بر ضرورت پیگیری و اجرای هر چه سریعتر تفاهم نامه ها و توافقات بین تهران-مسکو تاکید شد.
رئیس جمهور گفت: اقدامات مؤثر وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی وضعیت مسکن در راستای پیگیری سیاست‌های دولت تداوم داشته باشد.
یک متخصص زنان گفت: لکه بینی چه در بارداری طبیعی و چه آی وی اف به معنای ضرورت پی گیری وضعیت سلامت جنین است که در آی وی اف باید بسرعت از طریق سونوگرافی انجام بشود. اما لزوما این عارضه در هر نوع بارداری با خطر از دست دادن جنین همراه نیست.
رئیس جمهور با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درباره ضرورت تقویت ارتباطات با همسایگان و کشورهای مسلمان گفت: نه فقط وزارت خارجه، بلکه همه دستگاه‌های اجرایی باید این موضوع را با جدیت دنبال کنند.
حمایت و توانمندسازی صندوق تعاون روستایی ایرانیان در حال پیگیری است.
آبادان- عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و قطر بر ضرورت معرفی ظرفیت‌های خوزستان به کشور قطر در راستای ارزآوری تاکید کرد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران، بر ضرورت پیگیری و بازاندیشی وضعیت نابسامان گذر رنجبر بعد از ۲ دهه بلاتکلیفی تاکید کرد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس بر ضرورت افزایش مهارت آموزی در زندان آبادان تاکید کرد و گفت: پیگیری‌های ویژه در این خصوص و مشکلات زندان آبادان را انجام دادم.
صبح‌ امروز جلسه قرارگاه پیگیری فرامین مقام معظم رهبری در قوه قضاییه، با حضور معاون اول قوه ‏قضاییه و سایر مقامات عالی دستگاه قضا برگزار شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت مواجهه بازدارنده با هنجارشکنان در زمینه حجاب و تفکیک بین افراد ضعیفُ الحجاب با هنجارشکن تأکید کرد و گفت: ذکر این نکته ضروری است که پیگیری مساله حجاب و عفاف هیچ منافاتی با اولویت داشتن مسائل اقتصادی ندارد.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در جریان سفر به استان مرکزی از پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور به این استان خبر داد و بر ضرورت پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای سازمان انرژی اتمی در این منطقه تاکید کرد.
وزیر دفاع با اشاره به حضور گروه‌های تروریستی و هسته‌های پنهان و فعال در عراق گفت: ضرورت هماهنگی نظامی، اطلاعاتی و امنیتی دو کشور بیش از گذشته مضاعف شده است.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: باید برای حرکت به سمت مردمی‌سازی دولت به گونه‌ای عمل کنیم که به جای اینکه دولت همه امور را انجام دهد، بخشی از امور از ظرفیت مردمی پیگیری شود.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به کاهش ۱۸ درصدی آمار سرقت در استان تهران، بر ضرورت تعیین قاضی ناظر بر مراکز ترک اعتیاد تاکید کرد.
آیا وجود معلولیت به معنای محروم شدن جامعه از استعداد‌ها و توانمندی‌های این افراد است؟ همه بخش‌های مرتبط با توانبخشی به افراد دارای معلولیت باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا هم این افراد فرصت شکوفا کردن استعدادهایشان را داشته باشند و هم جامعه از توانمند‌های خدادادی این افراد محروم نشود.
دومین جلسه کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد و پیگیری نگاه کلان و یکپارچه به مسائل همزمان با پیشبرد سیاست‌ها و برنامه‌های بخشی توسعه مورد تأکید قرار گرفت.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیگیری جدی واقعه تلخ شهادت شهید امیراحمدی، از اهتمام جدی همه دستگاه‌های مسئول برای خونخواهی از عاملان اصلی این جنایت و طراحان توطئه اخیر علیه کشور خبر داد.
رئیس فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت پیگیری قضایی جامع و کامل درباره مرگ مهسا امینی و بررسی این موضوع در مجلس گفت: لازم است در شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر تجدیدنظر شود و بازسازی صورت گیرد.
درویشیان با بیان اینکه رئیس جمهور ماموریت گشت ارشاد مدیران را به بنده محول کرد، توضیح داد: منظور از گشت ارشاد مدیران این است که ما مواردی را که احساس می کنیم ضرورت دارد از باب پیشنهاد و ارشاد به مدیران ارائه می کنیم تا از فساد جلوگیری شود.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای کامل و دقیق حقوق منطقه جنگی و پرداخت آن برای همه شاغلان و بازنشستگان باید پیگیری شود.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بانک مرکزی باید گزارش مربوط به تسهیلات‌دهی بانک‌ها به ویژه تسهیلات کلان را به ما ارائه دهد و حتماً کمیسیون اصل ۹۰ مجلس پیگیر این موضوع خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ