با توجه به بالا بودن هزینه تولید پوشاک به خصوص پوشاک اسلامی، مقرر شده با افزایش تولید، محصولات با قیمت پایین تری عرضه شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل صنایع پوشاک و نساجی وزارت صمت ضمن اشاره به رشد ۱۷.۱ درصدی این صنعت تا خرداد ۱۴۰۲ گفت: به دلیل کاهش کشتار شاهد افت تولید چرم بوده ایم.
مدیرکل صنایع پوشاک و نساجی وزارت صمت ضمن اشاره به رشد ۱۷.۱ درصدی این صنعت تا خرداد ۱۴۰۲ گفت: به دلیل کاهش کشتار شاهد افت تولید چرم بوده ایم.
یک محقق بخش کشاورزی گفت: ۶ نمونه بذر هیبرید در کشور تولید شده که قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است.
این گروه پژوهشی، هیدروژلی را از بقایای مگس ساختند که می‌تواند آب را تا ۴۷ برابر وزن خود و تنها در یک دقیقه جذب کند. این محصول را می‌توان در خاک زمین‌های زراعی برای جذب آب سیل و رهاسازی تدریجی رطوبت در طول خشکسالی استفاده کرد. وولی گفت: ما در تگزاس دائما در شرایط سیل یا خشکسالی هستیم. بنابراین، من سعی کرده‌ام به این فکر کنم که چگونه می‌توانیم یک هیدروژل فوق‌العاده جاذب بسازیم که بتواند این مشکل را برطرف کند.
محسن خجسته مهر، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، در نشستی که با اصحاب رسانه داشت بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم، روزانه ۲.۲ میلیون بشکه نفت تولید شده است و تا پایان ماه آینده این میزان به ۳.۵ میلیون بشکه در روز می‌رسد.
چند سالی است که تولید و عرضه پوشاک داخلی منقش به برندهای خارجی در صنعت پوشاک ایران رونق گرفته و وزارت صمت نیز طی سالهای گذشته صرفا وعده برخورد و نظارت در این حوزه را داده است.
چند سالی است که تولید و عرضه پوشاک داخلی منقش به برندهای خارجی در صنعت پوشاک ایران رونق گرفته و وزارت صمت نیز طی سالهای گذشته صرفا وعده برخورد و نظارت در این حوزه را داده است.
محسن خجسته مهر، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، در نشستی که با اصحاب رسانه داشت بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم، روزانه ۲.۲ میلیون بشکه نفت تولید شده است و تا پایان ماه آینده این میزان به 3.5 میلیون بشکه در روز می‌رسد.
سمنان_ وزیر صمت با تاکید بر اینکه برای بهبود وضعیت خودروها تلاش می شود، گفت: تولید خودروهای برقی در برنامه وزارت صمت پیرامون صنعت خودرو است.
فعالان یک شرکت دانش‌بنیان توانستند با تکیه به تخصص و دانش فنی بومی، تجهیزات تولید نشاء کشاورزی را بومی‌سازی کنند و این صنعت را در مسیر پیشرفت قرار دهند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: امروز تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر از مرز ۶۰ میلیارد کیلووات ساعت عبور کرده است و بدین ترتیب می‌توان گفت که معادل ۹۰ میلیون بشکه نفت صرفه‌جویی شده است.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: اولین رویداد برکت دیدار با هدف تولید انبوه پوشاک ایرانی -اسلامی و تکمیل زنجیره ارزش پوشاک از امروز به مدت سه روز با همت بنیاد برکت برگزار می‌شود.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول و رافائل لیائو، وینگر پرتغالی میلان، به عنوان نمادهای تبلیغاتی مجموعه پوشاک تولیدی دو شرکت آدیداس و گوجی انتخاب شدند.
تولید کننده مطرح پوشاک ورزشی به احترام رکورد قابل توجه ستاره تیم بسکتبال پورتلند، ابتکار جالبی به خرج داد.
شرکت ایران خودرو خراسان توانست با تولید بیش از ۱۳هزار دستگاه خودرو از خانواده هایما از ابتدای سال تا سوم بهمن ماه، از رکورد تولید سالانه این محصول از سال ۱۳۹۴ عبور کند.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت:همایش ملی پوشاک سازگار با محیط زیست کلید خورد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک کارگاه تولید پوشاک زمستانی در خیابان ظهیرالاسلام خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی در پی نداشت.
در آخرین ساعات ۳۰ آذرماه امسال و مصادف با بلندترین شب سال، رکورد جدید تولید خودرو توسط آبی پوشان جاده مخصوص در شرایط تحریم و تهدیدهای بین‌المللی رقم خورد.
سخنگوی وزارت صمت ضمن اشاره به رشد ۳ درصدی تولید پوشاک در ۷ ماهه امسال، گفت: در این مدت یک و نیم میلیارد دلار پوشاک قاچاق وارد کشور شده است.
شهریاری گفت : این حادثه با اغتشاشات اخیر ارتباطی ندارد ... ساختمانی که کوله پشتی این خانم در آن کشف شد مراحل ساخت پایانی را طی می‌کرد و ۲ کارگاه تولید پوشاک در آن فعال است و کارگرانی در ساختمان مشغول کار و نگهبانی بودند... تعدادی از کارگرهای ساختمان بازداشت شدند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل ایجاد سایت فروش پوشاک با جعل ای نماد خبر داد.
انگلیس به عنوان نخستین حریف ایران در جام جهانی، چندسالی می‌شود که از برند نایکی استفاده می‌کند. در آخرین بازنگری در قرارداد سه شیر‌ها با این شرکت تولید پوشاک، قراردادی تا سال ۲۰۳۰ بسته شد که بر اساس آن وظیفه تامین پوشاک تمامی رده‌های سنی انگلیس را برعهده دارد و البته تا آن تاریخ ۴۰۰ میلیون پوند هم دریافت می‌کند
پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی پوشاکی شده‌اند که خاصیت ضدتعریق دارد. این پوشاک دارای سوپر جاذب ضد بوی عرق است.
ملی پوشان والیبال ایران در محل تمرین تولد بهروز عطایی را جشن گرفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ