وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد احسان خرامید را به‌عنوان «مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی» وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت سال روز پرتاب ماهواره خیام به فضا کلیپی از دستاوردهای ماهواره خیام منتشر کرد.
سمنان- رئیس مرکز وکلا استان سمنان از راه اندازی مرکز مشاوره تلفنی وکلای استان خبر داد و گفت: سامانه تلفنی هر روز صبح ها پذیرای تماس مردم است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای و همچنین مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور بر اطلاع رسانی واقعی و عالمانه مجاهدت اقتصادی دولت مردمی، تاکید کردند.
مرکز رسانه قوه قضائیه در پی انتشار مطالبی در مورد وضعیت مبهم آزادی برخی از محکومان و برداشت‌های غیر صحیح و غیر دقیق از سخنان رئیس سازمان زندان‌ها در این زمینه، توضیحاتی منتشر کرد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: هیچکدام از ۱۲ پروژه‌های عمرانی این سازمان در مرکز استان نبود و مردم آن مناطق برای انجام یک کار ثبتی، عازم شهرستان‌های مجاور می‌شدند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: هیچکدام از ۱۲ پروژه‌های عمرانی این سازمان در مرکز استان نبودند و مردم آن مناطق برای انجام یک کار ثبتی، عازم شهرستان‌های مجاور می‌شدند.
دستیار معاون علمی رییس جمهوری گفت: ایجاد مراکز مشاوره کارآفرینی با رویکرد نوآوری و ایجاد شبکه عارضه‌یابی صنعتی از مهمترین اهداف نشست مدیران کارخانه‌های نوآوری کشور است.
مشاور رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: ۳۰ هزار مرکز فعال زیر نظر سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک فعال هستند و از خدمات آموزشی سازمان استفاده می‌کنند.
تبریز- مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: فعالان روابط عمومی جهاد کشاورزی سنگرسازان بی سنگر هستند.
ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک ملت و با حضور مسعود نصراصفهانی رییس هیات مدیره بانک ملت، مهدی محمدی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مصطفی قمری وفا مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی، دکتر حسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر و مدیران روابط عمومی بانک ها، شرکت های بیمه و سازمان های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
مشاور امنیت ملی آمریکا و رئیس کمیسیون روابط خارجی کمیته مرکزی چین درباره مسائل بین‌المللی گفتگو کردند.
رئیس کمیته ملی المپیک با صدور حکمی مشاور خود و مدیر حوزه ریاست این کمیته را منصوب و معرفی کرد.
سرهنگ رسول احمدی با حکم هیئت رئیسه انتظامی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان مشاور و رئیس دفتر پلیس امنیت اقتصادی فراجا منصوب شد.
رئیس فدراسیون والیبال در حکمی «منوچهر پورحسن» را به عنوان مشاور عالی و سرپرست کمیته داوران منصوب کرد.
در ادامه تظاهرات علیه اصلاح قانون بازنشستگی در فرانسه، صد‌ها معترض با تجمع مقابل رستوران محبوب امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، در پاریس، آن را آتش زدند. تظاهرات و اعتصاب‌های پنج‌شنبه، ۱۷ فروردین، در چند شهر فرانسه، یازدهمین روز از بسیج عمومی علیه این اصلاحات بود و آتش زدن رستوران روتوند در پاریس در این روز بازتاب گسترده در رسانه‌ها داشت. این رستوران که در محله مون‌پارناس در مرکز پاریس واقع است، به این‌که رستوران مورد علاقه مکرون است، مشهور شده است.
مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، اطلاع رسانی از اقدامات و تلاش‌های انجام شده در مجموعه وزارت کشور و واحدهای تابعه را مهم دانست و گفت: دستاوردهای وزارت کشور در حوزه‌های مختلف در دهه فجر تبیین می‌شود.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، طی حکمی«سرپرست مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی و مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان» را منصوب کرد.
مشاور رئیس کل بانک مرکزی گفت: براساس برنامه بانک مرکزی، عرضه ربع سکه طلا در این هفته نیز انجام خواهد شد.
مشاور حقوقی وزیر و رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادها، راهکار بهبود وضعیت شرکت تراورس را موافقت و دستور خارج کردن نام این شرکت از لیست واگذاری سازمان خصوصی سازی برشمرد.
روسای شش انجمن حوزه «سلامت روان» طی نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی از طرح برخی نمایندگان مجلس مبنی بر اضافه شدن تبصره‌ جدید به قانون سازمان نظام روان‌شناسی و استقلال مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در اعطای مجوز مشاوره با رویکرد دینی و اسلامی انتقاد کردند و خارج شدن آن از دستورکار مجلس را خواستار شدند.
حمید پورشریفی، رئیس انجمن روان‌شناسی سلامت ایران، می‌گوید: مسئله اینجاست که مراکز حوزه علمیه در بهترین شرایط جایی برای تربیت نیروی انسانی هستند و درواقع ادغام اینکه یک مرکز هم نقش تربیت نیروی انسانی را داشته باشد و هم نقش بررسی صلاحیت آن افراد و هم نقش نظارت بر صلاحیت آن‌ها را آسیب‌زننده است.
رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد می گوید: سازمان نظام روانشناسی برخی موانع غیر قانونی بر سر صدور مجوزهای دفاتر خدمات مشاوره قرار داده که به دادگاه معرفی می شود.
سید مهدی جوادی متولد 1366 مدرس دانشگاه و دارای دکتری حقوق بین الملل است. در کارنامه حرفه‌ای‌ او عضویت در جامعه صنفی تهیه کنندگان فیلم سینمایی؛ مدير برنامه ريزي جشنواره هاي مقاومت و سينماي دفاع مقدس، مشاور معاون فرهنگی وزیر کار و امور اجتماعی، رئیس کارگروه هنر و رسانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قائم مقامی شبکه کودک و نوجوان صدا و سیما، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مرکز نوآوری رایمون، دبیر کمیسیون خدمات محتوایی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و تهیه کنندگی آثار تلویزیونی، مستند، سینمایی و انیمیشن دیده می شود
کامران ملکی از فارغ التحصیلان فیلمنامه نویسی مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی است که سابقه ۵ دوره عضویت در هیات مدیره جامعه اصناف سینمای ایران و یک دوره بازرسی خانه سینما و عضویت در شورایعالی خانه هنرمندان ایران را در کارنامه فعالیت صنفی خود دارد . وی هم اکنون عضو انجمن صنفی فیلمنامه نویسان سینما و دبیر هیات مدیره انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ