مشاور معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم از برگزاری رویداد جامع تانا در تهران در مهر ماه سال جاری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان اجتماعی کشور گفت: رویداد «بنیان رصین» به همت سازمان اجتماعی کشور و مؤسسه تحقیق و توسعه دانشمند در راستای تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از طلاق برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان اجتماعی کشور گفت: رویداد «بنیان رصین» به همت سازمان اجتماعی کشور و مؤسسه تحقیق و توسعه دانشمند در راستای تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از طلاق برگزار خواهد شد.
مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در ۳۷ رویداد برگزار شده، ۷۰۰ میلیارد تومان قرارداد میان شرکت‌های دانش بنیان و صنایع منعقد شده است.
رویداد «به‌هم‌رسانی درحوزه پرورش و ارتقای شناختی» با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی در باغ کتاب تهران برگزار می شود.
معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی با اشاره به اینکه نمایشگاه فناوری های محرومیت زدا(آبادیران) ۲۳ تا ۲۵ خرداد برگزار می شود،گفت: در این رویداد بیش از ۳۰۰ شرکت دانش بنیان حضور دارند.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: ۶۳ شرکت دانش بنیان محصولات خود را در رویداد تبادل فناوری در صنعت غذایی به نمایش گذاشته اند.
«رویداد فناورانه توسعه هوش مصنوعی در ماموریت‌های جمعیت هلال احمر» با حمایت ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می شود.
ثبت‌نام رویداد فناورانه «توسعه هوش مصنوعی در ماموریت‌های جمعیت هلال احمر» آغاز شد.
آزمایشگاه داده و حکمرانی، رویداد «نام های دامنه فارسی؛ اینترنت برای همه» را برگزار می‌کند.
رئیس اداره ترویج و رویدادهای دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: در حال حاضر ۳۱ رویداد گردشگری استان‌های کشور برای ثبت و اجرا در تقویم و سامانه رویدادهای گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی آماده هستند.
ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی ریاست جمهوری در فراخوانی امکان حضور شرکت‌ها و خانه‌های خلاق و نوآوری را در رویداد فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۲۳ اعلام کرد.
عمر چلیک، سخنگوی حزب عدالت و توسعه ضمن محکوم کردن این رویداد گفت که این حزب به تلاش برای انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی ماه آینده ادامه خواهد داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: نخستین رویداد استارت‌آپی «هواشناسی» در جهت توسعه کارآفرینی برگزار می‌شود.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برگزاری رویداد توسعه اکوسیستم نوآوری استان ها(تانا) برای همفکری و هم اندیشی درباره حل مسئله خبر داد.
«نخستین رویداد ملی توسعه فناوری و نوآوری امید استان هرمزگان» با هدف حمایت و افزایش سرمایه‌گذاری‌ها برای توسعه کسب‌وکارهای حوزه کشاورزی و میگو ۳ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
وزیر نفت از نخستین نمایشگاه رویداد توسعه فناوری، ایده‌های نوآورانه و کار جهادی (تاک) بازدید کرد.
ستاد توسعه علوم وفناوری شناختی رویداد ذهن افزارهای کسب و کار را برگزار می کند.
اولین دوره رویداد بین‌المللی کلیماتون با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برگزار می‌شود.
چهارمین رویداد ملی کارآفرینی، نوآوری ها و صنایع خلاق دریامحور با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی بر برگزاری باشکوه مسابقات مینی فوتبال محلات به عنوان بزرگترین رویداد ورزش همگانی کشور تاکید کردند.
رئیس مرکز توسعه آموزش از برگزاری رویداد ایده آزاد در تکنوترنسپورت ۲۰۲۲، همزمان بانمایشگاه بین‌المللی حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته خبر داد.
مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با همکاری انجمن کامپیوتر ایران، دومین رویداد پایان‌نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات را برگزار می‌کند.
چالش «توسعه سرویس مبتنی بر داده‌های باز» با حمایت ایرانسل در حال برگزاری است.
چالش «توسعه سرویس مبتنی بر داده‌های باز» با حمایت ایرانسل در حال برگزاری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ