عماد افروغ گفت: بدون اصلاحات ساختاری انقلاب می شود...من در این کشور مسئولیتی ندارم که بگویم با حجاب چه کار کنیم اما اگر امر دائر شود و بگویند این خانم با حجاب است اما عفت باطن ندارد و این خانم بی‌حجاب است اما عفت باطن دارد، من می‌گویم ارجح آن خانمی است که عفت باطن دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های اتلتیکومادرید و رئال بتیس در هفته دوم لالیگا به تساوی بدون گل رضایت دادند.
باشگاه تراکتور از هواداران این تیم درخواست کرد که بدون بلیت راهی ورزشگاه نشوند.
حتی افزایش سرمایه بورسی هم نتوانست پرسپولیس را نجات دهد، آنها به آخرین میلیاردهای سرمایه خود چنگ می‌زنند اما این هم کارساز نخواهد بود.
پس از ماه انتظار، بالاخره قرار است هفت خان واردات خودرو‌های کارکرده به مراحل پایانی نزدیک شود. اتفاقی که می‌تواند چهره بازار خودروی کشور را پس از سال ها، با خودرو‌های متفاوت تغییر دهد.
پس از ماه انتظار، بالاخره قرار است هفت خان واردات خودرو‌های کارکرده به مراحل پایانی نزدیک شود. اتفاقی که می‌تواند چهره بازار خودروی کشور را پس از سال ها، با خودرو‌های متفاوت تغییر دهد.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت با آزادسازی منابع بلوکه شده ایران نشان داد حل این مشکلات خیلی ربطی به عضویت ما یا پذیرفتن FATF ندارد.
پس از آنکه بخش نخست لایحه اصلاحات قضایی، بدون توافق با مخالفان در کنست رژیم صهیونیستی به تصویب رسید، برخی از اعضای حزب لیکود با ادامه این روند مخالفت کردند.
علی ربیعی نوشت: در سه سیاست نیازمند اصلاحات هستیم: سیاست خارجی، سیاست‌های اقتصادی و معیشتی و سیاست‌های اجتماعی. امروز بدون تردید اولویت با سیاست اجتماعی است.
کمیته حقیقت‌یاب که با دستور خاتمی در شورایعالی امنیت ملی تشکیل شده، به‌صورت شفاف و بدون لکنت‌زبان و در نظر گرفتن استثنا، نتایج بررسی خود را اعلام می‌کند. موضوع دیگر این است که سیدمحمد خاتمی، به‌عنوان رئیس‌جمهور و رئیس شورایعالی ملی که در بطن ماجرا قرار دارد، رسماً در گفت‌وگویی تصویری از مردم ایران به خاطر برهم خوردن آرامش‌شان عذرخواهی می‌کند.
رئیس‌جمهور در کشور ما حداقل از دوره اصلاحات به بعد، به‌هیچ‌وجه قدرت و اختیارات قانونی که انتظار می‌رود داشته باشد را ندارد. در قانون اساسی رئیس‌جمهور دو شأن دارد؛ یک رئیس قوه مجریه، دو که از آن مهمتر است، مسئول اجرای قانون اساسی. اگر رئیس‌جمهور نتواند قانون اساسی را اجرا کند، رئیس دولت بودن او هم به‌هیچ دردی نمی‌خورد! چراکه اختیارات دولت از طریق قانون اساسی به دست می‌آید. قانون اساسی یک کلیت یکپارچه است و رئیس‌جمهور نتوانسته است قانون اساسی را در این مملکت بدون تنزل اجرا کند.
سخنگوی دولت گفت: رهبر معظم انقلاب مسیر را در مورد حجاب روشن کردند و فرمودند که این وضعیت باید با برنامه اصلاح شود و بدون برنامه نباید اقدامی صورت گیرد. لایحه اخیری که در این حوزه مطرح شده است، لایحه قضایی است که توسط قوه قضائیه برای ارسال به مجلس تقدیم دولت شده است. متن این لایحه در دولت اصلاحاتی داشته و متنی که در فضای مجازی از این لایحه منتشر شده نادرست است و متن منتشره، متن نهایی لایحه قوه قضائیه که دولت با تغییراتی آن را مصوب کرده، نیست.
قیمت انرژی نباید دست دولت‌ها باشد. مثل هر کالای دیگری این بخش هم باید به بازار سپرده شود. اما مالکیت انرژی دست مردم باشد. این اتفاق نمی‌افتد، چون از یک سو دولت‌ها زیر بار این قضیه نمی‌روند، چون اصل جذابیت بودن در قدرت این است که اختیار این ثروت اصلی دست ما باشد. از سوی دیگر وقتی می‌خواهند قیمت را متناسب با تورم افزایش دهند این کار را نمی‌کنند، چون به همین سیکل‌های انتخاباتی می‌خورند.
اصلاحات نظام بازنشستگی ماکرون باعث اعتراضات و اعتصابات گسترده در فرانسه شده و تلاش او برای استفاده از قدرت ویژه قانون اساسی و اجرای این لایحه بدون رای‌گیری در پارلمان باعث خشم بیشتر منتقدان در این کشور شده است.
کیهان نوشت: مذاکره ایران با عربستان، ذیل چراغ سبز آمریکا به ایران رخ نداده است. این در حالی است که طیف مدعی اصلاحات همچنان آمریکا را کدخدای! جهان قلمداد کرده و مدعی‌اند که بدون اجازه آمریکا نمی‌توان در سیاست خارجی به کوچک‌ترین اقدامی دست زد.
بهزاد نبوی در پاسخ به این سوال که آیا تمایل به ادامه همکاری در جبهه اصلاحات را دارد، گفت:‌ به دلیل مشکلات جسمی و همچنین بالا بودن سن دیگر امکان حضور در جبهه را ندارم.
میر حسین موسوی معتقد است که بازگشت به قانون در معنای فعلی دیگر معنا نمی‌دهد، اما در مقابل، خاتمی با قاطعیت به با تغییر قانون اساسی مخالفت می‌کند. موسوی در بیانیه‌اش می‌نویسد: «اجرای بدون تنازل قانون اساسی»، به عنوان شعاری که سیزده سال پیش بدان امید می‌رفت، دیگر کارساز نیست و باید گامی فراتر از آن گذاشت.» در سوی مقابل، خاتمی می‌گوید، با بازگشت به همین قانون اساسی، «اصلاحات» ممکن خواهد بود. ظاهرا موسوی دیگر خواسته‌اش از «اصلاح» به «تغییر» گذار کرده است
در فرانسه به دلیل اعتصاب علیه اصلاحات حقوق بازنشستگی حمل و نقل عمومی با وضعیت بحرانی روبرو شده است به نحوی که کلمنت بوون وزیر حمل و نقل از فرانسوی‌ها خواسته که سفر خود به تاخیر بیندازند.
عماد افروغ گفت: بدون اصلاحات ساختاری انقلاب می‌شود... من در این کشور مسئولیتی ندارم که بگویم با حجاب چه کار کنیم، اما اگر امر دائر شود و بگویند این خانم با حجاب است، اما عفت باطن ندارد و این خانم بی‌حجاب است، اما عفت باطن دارد، من می‌گویم ارجح آن خانمی است که عفت باطن دارد.
مشکل اینجا بود که حاکمیت اتحاد شوروی به حدی بسته و رادیکال بودن که افرادی مانند همین آقای پوتین اصلا موافق این قبیل اصلاحات گورباچف نبودند و بر این باور بودند که این اقدامات، آینده سیاسی آن‌ها را دستخوش تغییر قرار می‌دهد و همین نگرانشان کرده بود؛ لذا در برابر گورباچف و بعد از آن بوریس یلتسین صف آرایی و ایستادگی کردند. اما دیگر دیر شده بود.
او در ادامه با برشماردن برخی دلایل نارضایتی هنرمندان بیان می‌کند: «از زمان شکست اصلاحات تا امروز طبقه‌ی متوسط مدام سرخورده شده است. این خشم و اعتراض نیز به جایی متمرکز می‌شود که بتواند احساس ملموس بودن داشته باشد. این خشم در میدان هنرهای تجسمی هم می‌تواند تخلیه شود. موضوع دیگر هم تلقی استقبال حاکمیت از این موضوع بوده است که بدنه‌ی حوزه فرهنگی، سرانِ این حوزه را بی‌آبرو کنند.نمی‌توان انکار کرد که بخش بزرگی از اعضای هنرهای تجسمی ناراضی هستند و احساس می‌کنند که نادیده گرفته شده‌اند و همه‌ی سرمایه‌های موجود در اختیار عده‌ی محدودی است و آن‌ها ثروت را براساس رابطه‌ سالاری بین خودشان انحصارا تقسیم می‌کنند.»
نماینده ادوار مجلس گفت: ناآرامی‌های امروز جامعه ایران یا توسط دستگاه‌های امنیتی حکومت سرکوب می‌شود یا جریان سیاسی میانی موفق خواهد شد از توان خود برای ایجاد همراهی در مردم بهره ببرد و به این وضعیت پایان دهد. اگر ما به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که تنها راه برون‌رفت از این شرایط، انجام اصلاحات بدون براندازی است، باید تغییراتی در نحوه برخورد ما با حاکمیت رخ دهد که توافق سیاسی میان نیروهای اجتماعی و سیاسی حاضر در صحنه را ممکن کند.
وزیر دولت اصلاحات می‌گوید: ما در حال حاضر بسیجی داریم که اصلاً جنگ ندیده. انقلابی بودن یعنی چی؟ یعنی جمعی که نسبت به عموم مردم برتری دارند و در نتیجه طبیعی است که همه امتیازات در دست انقلابیون قرار بگیرد و در اینجا جایی برای غیر انقلابیون ندارند؟
انتشار شیوه نامه واردات ماشین آلات معدنی در ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به دلیل دارا بودن برخی محدودیت‌ها منجر به ابراز نگرانی معدنداران و فعالان این حوزه شد.
یک جامعه شناس با بیان اینکه طردشدگی اقتصادی، سیاسی و فرهنگی آمادگی اولیه را برای اعتراض خیابانی فراهم کرده است، گفت: راه برون رفت از این شرایط این است که اصلاحات ساختاری انجام شده و طردشدگی پایان یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ