اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه سپاهان از جدایی دو بازیکن این تیم در آستانه شروع لیگ بیست و سوم خبر داد.
تیم فوتبال سپاهان با وجود جدایی دو هافبک تدافعی خود هنوز اقدامی برای پر کردن جای خالی آنها نداشته است.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، به دو بازیکن جوان این تیم اعلام کرد که جایی در اردوی تمرینی پیش فصل ندارند.
یاسین بونو و یوسف النصیری، دو بازیکن تیم ملی مراکش، در بازار نقل و انتقالات تابستانی جاری در آستانه جدایی از سویا هستند.
انتشار دو عکس طی ساعات اخیر که تایید کننده جدایی دو بازیکن چلسی است هواداران این تیم را نگران کرده است.
دو بازیکن خبرساز تیم فوتبال پیکان در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرده‌اند و جدایی آنها محتمل به نظر می‌رسد.
دو بازیکن خبرساز تیم فوتبال پیکان در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرده‌اند و جدایی آنها محتمل به نظر می‌رسد.
به‌زودی حداقل 22 بازیکن آماده جدایی و پیوستن به تیمی دیگر خواهند بود. کیلیان امباپه نیز با بند مهمش می‌تواند به این جمع اضافه شود.
فشارهای متفاوت روی تیم صدرنشین، موضوعی که یحیی گل محمدی تلاش می کند با آن کنار بیاید.
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: یکی دو تا از بازیکن پیکان از نظر روانی آماده بازی نیستند و این جدای بحث آسیب دیدگی است.
تیم پرسپولیس با حضور لئوناردو پریرا و عیسی آل‌کثیر در خط حمله به استقبال نیم فصل دوم خواهد رفت.
دو بازیکن ایرانی باشگاه شارلوا بلژیک شرایط خوبی را در این تیم سپری نمی‌کنند و احتمال جدایی آنها از این تیم وجود دارد؛ آنهم در حالی که استقلال خواهان جذب یکی از این نفرات است.
دو بازیکن ایرانی باشگاه شارلوا بلژیک شرایط خوبی را در این تیم سپری نمی‌کنند و احتمال جدایی آنها از این تیم وجود دارد؛ آنهم در حالی که استقلال خواهان جذب یکی از این نفرات است.
وحید امیری می‌گوید بازیکنان پرسپولیس پس از جدایی دو بازیکن از جمع این تیم، شرایط روحی خوبی ندارند.
در شرایطی که هافبک سرخ‌ها طی دو روز اخیر در تمرین این تیم حاضر نشده، مربی این تیم مدعی شد هنوز ماجرای جدایی این بازیکن قطعی نشده است.
در شرایطی که هنوز شوک جدایی یورگن لوکادیا از پرسپولیس فروکش نکرده است، دو بازیکن دیگر این تیم با پیشنهاد تیم‌های خارجی روبرو هستند و امکان دارد از جمع سرخپوشان جدا شوند.
جدای از حساسیت های همیشگی دیدارهای دو تیم سپاهان و پرسپولیس در سال های اخیر، این بازی برای یک بازیکن هم می‌تواند حساسیت برانگیز باشد؛ رامین رضاییان!
دو بازیکن ازبکستانی شاغل در لیگ ایران جایی در فهرست تیم ملی کشور خود ندارند.
وضوع مورد بحث مشخصا درباره مهدی قایدی و سعید صادقی است؛ دو بازیکنی که در ابتدای همین فصل به جمع بازیکنان استقلال و پرسپولیس پیوسته و هر دو هم جایی در اردوی تیم ملی ندارند. موضوع مشترک درباره این دو بازیکن، عدم حضورشان در ترکیب تیم ملی نیست، بلکه شایعاتی است که پیش‌تر مطرح و ادعا شده بود این دو، به هوای فیکس بازی‌کردن در تیم ملی ایران، به استقلال و پرسپولیس پیوسته‌اند.
وقتی خبر آمد که محبی نیز به همراه دو استقلالی دیگر از فهرست تیم ملی کنار گذاشته شده و در اردو حضور ندارد، برای هواداران استقلال این پرسش بزرگ به وجود آمد که چرا و به چه دلیل چنین بازیکن باکیفیتی که در هفته‌های اخیر بی‌گمان به یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال تبدیل شده، جایی در ترکیب تیم ملی ندارد؟
بی‌تدبیری مسئولان باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات حالا به جایی رسیده است که دو بازیکن مطرح و تاثیرگذار این تیم قربانی یک تصمیم اشتباه خواهند شد و ناچارند این تیم را ترک کنند.
سرمربی استقلال برای آنکه بتواند در هفته دوم از محمدمحبی و کاوه رضایی استفاده کند، هرچه سریع‌تر باید دو بازیکنی که از این تیم جدا خواهند شد را مشخص کند.
با بازگشت بازیکنان سابق استقلال و پر بودن سهمیه بزرگسالان این تیم، ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌پوشان از میان چهار بازیکن احتمالا دو یا سه نفر را از لیست تیمش کنار می‌گذارد.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو به جدایی چند بازیکن تاثیرگذار این تیم واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ