بر اساس مراجعه برخی مدیران اداری مبنی بر نامناسب بودن وضعیت حجاب تعدادی همکاران خانم و درخواست راهکار از دفتر امور زنان و خانواده، موضوع وضعیت حجاب همکاران مورد بررسی قرار گرفت و نهایتاً یکسان‌سازی پوشش همکاران در قالب طرح فرم یکسان پیشنهاد شد. در این راستا مشورت و پیگیری از طریق معاونت فرهنگی و معاونت اداری مالی و پشتیبانی مصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اردبیل- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: وحدت منطقه‌ای کشورهای عضو اکو می‌تواند در تقابل با رویکرد یکسان‌سازی نظام غرب باشد که اهداف غیرانسانی را به همراه دارد.
اراک- وزیر میراث فرهنگی با اشاره به اینکه مالیات در حوزه گردشگری یکسان‌سازی می‌شود، گفت: در شورای اقتصاد کشور نیز به دلیل کرونا معافیت‌های مالیاتی به مدت دو سال تمدید شد.
از سال ۱۳۹۰ بود که طرح تجمیع و یکسان‌سازی کارت‌های سربازی به مرحله اجرا درآمده و پس از آن بنا شد تا تمامی کارت‌ها اعم از معافیت و پایان خدمت با یک شکل و از سوی سازمان وظیفه عمومی صادر شود، کارت‌هایی که به کارت‌های هوشمند سربازی معروف است و برای تمام افرادی که از سال ۱۳۹۰ و پس از آن خدمت خود را به پایان رسانده یا از انجام آن معاف شده باشند، صادر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ