به گفته واثقی وادار کردن کودک به جدا خوابیدن یا به‌زور نگه‌داشتن کودک در یک اتاق جداگانه برای خوابیدن روش نامناسبی است. کودکان باید از آزادی جدایی برخوردار باشند و هر زمان که کودک ترسیده یا مضطرب است، والدین باید او را از حضور خود اطمینان دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اینکه کیلیان امباپه برای چهارمین سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن لیگ یک انتخاب شد اما در فرانسه بحث درباره او بالا گرفته و خیلی‌ها امباپه را بهترین فوتبالیست تاریخ لیگ این کشور نمی‌دانند.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا، از پیروزی پر گل برابر رئال مادرید و پاری سن ژرمن به عنوان بهترین خاطراتش در نوکمپ نام برد.
مدیران پاری سن ژرمن معتقد هستند که برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، بهترین جانشین برای لیونل مسی خواهد بود.
سعید معروف با وجود نزدیک شدن به سن ۴۰ سالگی همچنان یکی از بهترین پاسور‌های دنیا محسوب می‌شود.
سعید معروف با وجود نزدیک شدن به سن ۴۰ سالگی همچنان یکی از بهترین پاسور های دنیا محسوب می شود.
درحالیکه تنش بین پاری سن ژرمن و لیونل مسی به اوج رسیده او نامزد دریافت جایزه بهترین ورزشکار سال لاروس است که فردا در مراسمی در شهر پاریس اهدا خواهد شد.
جان لوییجی بوفون، دروازه‌بان اسطوره‌ای ایتالیا، از حضور در پاری سن ژرمن بسیار راضی است و آن را بهترین تجربه عمرش می‌داند.
پ برای بسیاری مان این موقعیت پیش آمده؛ برای مراسمی حسابی به خود رسیده ایم و بهترین لباس هایمان را به تن کرده ایم، اما تصویر درون آینه شباهتی به خودمان نداشته یا حتی پیرتر از سن واقعی مان به نظر رسیده ایم.
پاری سن ژرمن امسال ششمین عنوان پیاپی قهرمانی در لاشامپیونه (لیگ یک) را به دست خواهد آورد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید اضطراب بازیکنانش برای دیدار مهم برابر پاری سن ژرمن طبیعی است.
الکس پوتیاس بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن زن سال برای دومین سال متوالی در حالی روی سن آمد که متن خاصی آماده نکرده بود.
مودب شعار گفت: لزوم استفاده از واکسن HPV در گروه‌های سنی و جنسی مختلف در دنیا بررسی شده است، اما بهترین سن و بهترین جنس برای تزریق واکسن، بین ۹ تا ۱۴ سالگی در دختران است.
با توجه به صحبتهای کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به نظر می‌رسد لیونل مسی در این تیم هرگز کاپیتان نخواهد شد. اما چرا بازوبند پی‌اس‌جی به بهترین بازیکن دنیا نمی‌رسد؟
ورزش نمی‌تواند اثرات سن را پاک کند، اما مطمئناً می‌تواند به جلوگیری از اثرات پیری کمک کند. در واقع تناسب اندام یکی از بهترین کار‌هایی است که می‌توانید برای سلامت جسمی و روانی خود انجام دهید.
پاری سن ژرمن امشب در حالی به مصاف لانس می‌رود که کیلیان امباپه، بهترین گلزن جام جهانی، قصد دارد در این مسابقه به طلسم گل نزدن در مقابل این تیم پایان دهد.
با افزایش سن، جریان خون به مغز و عملکرد شریانی کاهش می‌یابد اما این کاهش را می‌توان کند کرد.
لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، درباره بهترین لحظه زندگی فوتبالی‌اش در طول تمام این سال‌ها صحبت کرده است.
مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، پاری سن ژرمن را یکی از قدرت های بزرگ اروپا توصیف کرد.
لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، با گلزنی در بازی شب گذشته نشان داد که بار دیگر به دوران اوج برگشته است.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، پس از پیروزی برابر نیس از عملکرد لیونل مسی تمجید کرد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید نیمار بازیکنی بزرگ و بسیار حرفه‌ای است.
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، فصل را به بهترین شکل ممکن آغاز کرده است.
لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، از سال 2009 بیش از هر بازیکن دیگری در فوتبال اروپا عنوان بهترین بازیکن زمین را در رقابت‌های باشگاهی به دست آورده است.
«قهرمان» در انجمن منتقدان سن‌لوییس با فیلم‌های «ماشين من را بران»، «فرار»، «دست خدا» و «تیتان» رقابت می‌کند و فیلم‌های «بندتا»، «فرار»، «تیتان» و «بدترین آدم دنیا» در جوایز انجمن منتقدان لاس‌وگاس سایر نامزدهای دریافت جایزه در بخش بهترین فیلم بین‌المللی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ