ساپینتو پس از حضور در ورزشگاه و بازدید از زمین چمن، ناراحتی و اعتراض خودش را از کیفیت نامناسب چمن اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اخراج ساپینتو بعد از گل اول استقلال به پرسپولیس و عصبانیت شدیدش از تصمیم داور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فیلم خوشحالی بازیکنان پرسیولیس پس از پیروزی در دربی صدم و عصبانیت ساپینتو مربی استقلال از داور مسابقه را مشاهده می‌کنید.
عصبانیت ساپینتو از هدر دادن موقعیت توسط سلمانی در دقیقه 22
دستیار امیرقلعه‌نویی با عصبانیت و ناراحتی در نشست مطبوعاتی از شرایط داوری بازی گلایه کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از اشتباه دروازه‌بان تیمش و گلی که آبی‌پوشان خوردند به شدت عصبانی شد.
محمد محبی یک هفته بعد از عصبانیت شدید ساپینتو پایه‌گذار بازگشت تماشایی تیمش شد.
ریکاردو ساپینتو در جریات بازی تراکتور و استقلال در محفظه مربوط به گزارشگر و خبرنگاران، دقایق پر تب و تابی را پشت سر گذاشت.
ریکاردو ساپینتو سرمربی آرژانتینی استقلال که بابت عدم کسب پیروزی تیمش در پایان بازی ناراضی بود، با کنایه خود باعث عصبانیت ربیعی هم شد.
سرمربی تیم استقلال قصد داشت، در تعطیلات به بهانه جام جهانی تیم استقلال را به پرتغال ببرد و دو سه بازی دوستانه با تیم‌های لیگ برتری برگزار کند، اما باشگاه استقلال به نظر می‌رسد به خاطر مشکلات مالی این برنامه را لغو کرده است
یک رسانه پرتغالی دلیل عصبانیت «ریکاردو ساپینتو» سرمربی استقلال را در جریان بازی با تیم هوادار و درگیری با دستیارانش را اعلام کرد.
سرمربی جدید آبی‌ها در اولین اظهار نظر خود پس از تغییرات مدیریتی در استقلال گفت؛ می‌خواستم از این تیم بروم که آجورلو گفت بمان و ادامه بده.
سرمربی پرتغالی استقلال در جایگاه ویژه از تصمیمات داور به حدی عصبانی شد که در دو صحنه با مشت بر شیشه کوبید.
مربی استقلال بعد از بیان صحبت‌هایی درباره داوری مسابقه با فولاد نشست خبری را ترک کرد.
مربی استقلال معتقد است شروع کننده ماجراهای سیرجان که منجر به عصبانیت ساپینتو شد، نیمکت گل گهر بوده است.
ریکاردو ساپینتو بعد از اخراج از سوی داور عصبانی شد و با حالت عصبانیت راهی رختکن شد. سرمربی تیم استقلال با وجود عصبانیت در پایان بازی تک تک بازیکنانش را در رختکن آغوش گرفت و به آن‌ها خسته نباشید گفت به خصوص سیدحسین حسینی و به او با جدیت بیشتری نسبت به همه بازیکنان خسته نباشید گفت و از او خواست به خاطر گل خورده ناراحت نباشد.
در شرایطی که اعلام خطای پنالتی به سود استقلال آنها را در موقعیت پیروزی قرار داده بود، اما عصبانیت ساپینتو باعث اخراج او شد.
در شرایطی که اعلام خطای پنالتی به سود استقلال آنها را در موقعیت پیروزی قرار داده بود، اما عصبانیت ساپینتو باعث اخراج او شد.
لحظه عصبانیت عجیب و شدید ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از اخراجش از سوی داور بازی مقابل گل گهر سیرجان را مشاهده می‌کنید.
استقلال در دیدار با تیم ملی دانشجویان نیز فرصت های زیادی را از دست داد و این مسئله، داد ساپینتو را در آورد.
این کارت زرد عصبانیت و اعتراض شدید ریکاردو ساپنتو سرمربی استقلال و دیگر اعضای نیمکت این تیم را در پی داشت. به همین دلیل همرنگ به ساپینتو هم کارت زرد نشان داد.
تصمیم داور بازی استقلال و نساجی در دقایق ابتدایی، عصبانیت ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال و کارت زرد برای او را به دنبال داشت.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال بعد از دریافت گل اول تیمش، با عصبانیت به برانکارد کنار زمین لگد زد. این اقدام با واکنش نیرو‌های امدادی کنار زمین روبه‌رو شد و اعتراض کردند. ساپینتو در زمان به ثمر رسیدن گل ملوان همچنین بطری آب را به زمین کوبید تا حواشی‌اش در نیمه اول کامل شود.
در بازی استقلال تهران و ملوان بندر انزلی ساپینتو بعد از گل ملوان با مشاهده شادی نیروی هلال احمر در نزدیکی نیمکت تیمش با بطری آب وی را مورد هدف قرار داد که در ادامه تنش شکل گرفت. وی بعد از آن با لگد له برانکارد نیروی هلال احمر ضربه زد که با دخالت نیمکت نشینان ماجرا ختم شد.
امروز مطالبی همچون آیا سرمایه گذاری روی طلا امن و پربازده است؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو + پیش بینی صالح آبادی از آینده قیمت دلار، توقف ۴ نماد جهت برگزاری مجمع، قیمت روز خودرو ۵ تیر ۱۴۰۱ | یک خبر مهم برای واردات خودرو، تحلیل غگل امروز ۵ تیر ۱۴۰۱، احتمالا کدام گروه‌ها مثبت اند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ