آموزش در مدارس شهر تهران در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۲۸،۲۷ و ۲۹ آذر ۱۴۰۱ به صورت مجازی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آموزش و پرورش تهران: به منظور بهره مندی از فیوضات معنوی شب قدر ساعت آغاز فعالیت ادارات آموزش و پرورش و مدارس شهرستان‌های استان تهران فردا از ساعت ۹ صبح خواهد بود.
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص ساعات شروع به کار مدارس اطلاعیه داد.
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد همه مدارس نوبت عصر شهر تهران، ۲ ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد که امروز؛ همه مدارس نوبت عصر شهرستان‌های استان تهران دو ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.
کریمیان درباره تکالیف و پیک دانش آموزی گفت: براساس مصوبات، پیک نوروزی منسوخ شده و امسال هم پیک نوروزی نداریم و توصیه خاصی هم برای تکالیف نوروزی دانش آموزان نیست.
با تداوم بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر، تمامی مقاطع تحصیلی فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت عصر امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری و "آموزش از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه شاد" دنبال خواهد شد.
با توجه به حجم بارش برف در روز گذشته، در حالی‌که دانش‌آموزان و والدین آن‌ها منتظر تصمیم‌گیری آموزش و پرورش در خصوص فعالیت یا تعطیلی مدارس بودند، آموزش و پرورش اعلام کرد که در روز جاری به‌علت سرما و یخبندان همه مدارس شهر تهران ساعت ۹:۳۰ آغاز به کار می‌کنند.
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد فردا به دلیل بارش شدید برف فعالیت تمامی مدارس استان تهران با تاخیر آغاز می شود.
همچنین به علت تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان؛ آموزش در فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت صبح فردا دوشنبه 24 بهمن 1401 غیر حضوری و از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه شاد دنبال خواهد شد.
آموزش در مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران ، روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه غیرحضوری شد
آموزش در مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران، روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه غیرحضوری شد.
طبق اطلاعیه‌های آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با توجه به تداوم بارش برف، همه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی رودهن و دماوند و همه مقاطع تحصیلی پردیس در نوبت صبح امروز دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری شدند علاوه بر این، همه مدارس روستایی فیروزکوه در نوبت صبح امروز غیرحضوری هستند.
روز شنبه یکم بهمن ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است. همچنین آزمون‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در روز شنبه یکم بهمن ماه طبق برنامه برگزار خواهند شد.
آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه ای که بر روی کانال اطلاع رسانی اش در شبکه شاد قرار داد اعلام کرد که با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ فردا ۲۶ دیماه؛ آموزش در تمام مدارس مناطق ۱۹ گانه پایتخت به صورت غیر حضوری است.
در پی آلودگی شدید هوای پایتخت، آموزش در همه مدارس شهر تهران در روزهای یکشنبه ۱۱ و دوشنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می شود.
درپی آلودگی شدیدهوای پایتخت، آموزش در همه مدارس شهر تهران در روز یکشنبه و دوشنبه (۱۱ و ۱۲) دیماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود.
آموزش تمامی مقاطع تحصیلی و مدارس، کودکستان‌ها و پیش دبستانی‌ها شهر تهران در روز شنبه ۱۰ دیماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.
آموزش در همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های پردیس و فیروزکوه و مقطع ابتدایی شهرستان‌های دماوند و رودهن در نوبت صبح فردا، یکشنبه، «غیرحضوری» برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ما برای مدارس دوره متوسطه اعلام کردیم که این مدارس می‌توانند طبق مصوبه ۶۶۹ شورای عالی آموزش و پرورش امتحانات خود را از دهم دی طبق مقررات برگزار کنند و کمیسیون مربوطه هم در ادارات آموزش و پرورش مناطق در خصوص اعمال مصوبه ۶۶۹ و همکاری خواهند کرد.
آموزش در مدارس شهر تهران در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه 28،27 و 29 آذر ۱۴۰۱ به صورت مجازی خواهد بود.
شرایط پایداری هوا با توجه به پیش‌بینی‌ها، احتمالا تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت. بنا بر این گزارش، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران نیز اعلام کرد، با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در تمامی مدارس پایتخت، آموزش در چهارشنبه دوم آذر ۱۴۰۱ مجازی برگزار می‌شود.
با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در تمامی مدارس پایتخت، آموزش در روز چهارشنبه دوم آذر ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود.
آموزش در تمام مدارس ابتدایی شهر تهران در روز دوشنبه ٣٠ آبان ۱۴۰۱ به صورت مجازی خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران گفت: تهران جزو آخرین استان‌های کشور در حوزه فضای آموزشی است و به لحاظ فرسودگی بنا در صدر قراردارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ