طبق اطلاعیه‌های آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با توجه به تداوم بارش برف، همه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی رودهن و دماوند و همه مقاطع تحصیلی پردیس در نوبت صبح امروز دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری شدند علاوه بر این، همه مدارس روستایی فیروزکوه در نوبت صبح امروز غیرحضوری هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی ربیعی نوشت: هر روز شکایاتی سازمان‌یافته، تن چند رسانه نحیف که در اوج ناآرامی‌ها با صدای داخل مقابل صداگذاری‌های بدخواهان ایران ایستادند را می‌لرزاند و از همه ناگوارتر برخی اظهارنظرات نیش‌زننده، تحریک‌کننده و تنش‌زا هست. دولت هم گویی وظیفه‌ای جز حمله به مخالفان داخلی و دولت قبل ندارد.
صادقی معتقد است اگر هر زبان دیگری هم در این سیستم گذاشته بشود و با همین سیستم آموزش داده بشود به یک واحد درسی پوچ خواهیم رسید: «شاید می‌توانستیم این فضا و این دروس را به موسیقی و هنر اختصاص بدهیم هر چند من معتقدم تکثر هیچ مشکلی ندارد به‌شرطی که بعدا تبدیل به اجبار نشود.»
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش می‌گوید: امروزه دانش‌آموزان به دلیل کار کردن با وسایل نوین، انگلیسی را می‌دانند. البته در بسیاری از جا‌ها همکاران با استفاده از روش‌های مهارت محوری، دانش‌آموزان را به میدان آوردند. همچنین در کانون پرورش فکری نیز زبان‌های مختلف را داریم. ولی در مدارس چند زبان از زبان آلمانی تا زبان چینی را به عنوان اختیاری از سال ۱۴۰۳ اضافه می‌کنیم.
احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش می‌گوید شهریه‌ها از ۵ میلیون تا ۴۸ میلیون تومان متغیر است. البته پرداخت این ارقام برای خانواده‌ها به‌ویژه والدین دارای چند فرزند ساده نیست، اما به گفته محمدحسن آصفری نماینده اراک در مجلس، رقم شهریه مدارس از این اعداد بسیار بالاتر بوده و هزینه ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است. مبالغی که به بهانه آموزش یوگا، زبان، استخر و... دریافت می‌شود.
معاون امنیتی-انتظامی وزیر کشور با اشاره به اتفاقات اخیر در برخی از مدارس گفت: چند موردی که پیش آمد که بسیار محدود بود، تمارض و شیطنت برخی از دانش‌آموزان برای تعطیلی کلاس‌ها بود.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور خبر داده که در این رابطه چند نفر در 5 استان دستگیر شده اند و گفته است: برخی موارد هم بوده که جنبه غیرمعاندانه داشته اند و ارشاد شدند.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور خبر داده که در این رابطه چند نفر در 5 استان دستگیر شده اند و گفته است: برخی موارد هم بوده که جنبه غیرمعاندانه داشته اند و ارشاد شدند.
جلالی گفت: باید چند نکته را در نظر داشته باشیم. اول اینکه در کنار تلاش دشمن برای بر هم زدن امنیت مدارس باید بدانیم که امروز فضای عمومی و به ویژه مدارس کشور درگیر پدیده‌ای به نام هراس اجتماعی نیز شده‌اند. این بدین معنا نیست که مسمومیت‌ها واقعی نیست بلکه نکته اینجاست که القای یک ترس عمومی می‌تواند با ضریب قابل توجهی تعداد نمونه‌ها را افزایش بدهد.
شهریار حیدری بیان کرد: الان چند استان و چند مدرسه درگیر مسمومیت شدند. امروز هم برخی از مدارس تهران از جمله در منطقه تهران پارس دچار این مشکل شدند.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در خصوص مسئله مسمومیت دانش‌آموزان دختر در قم، بروجرد و چند شهر دیگر، عنوان کرد: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از جانب نمایندگان و اعزام گروهی از نمایندگان مجلس به قم، و نتیجه آزمایش‌های انجام شده مشخص شد که گاز ان.2 (N2) در سم  منتشر شده در مدارس وجود داشته است.
هر چند رقم و آمار رسمی‌ای از تعداد مسمومیت‌ها و سطح اثرگذاریشان در دسترس نیست، اما حالا دومینوی مسمومیت‌ها به مساله‌ای جدی برای والدین در شهر‌های درگیر و البته دیگر شهر‌ها تبدیل شده است. افکار عمومی به شدت نگران هستند که این اتفاق، به زودی به دیگر شهر‌های کشور بسط پیدا کند. سطح نگرانی‌ها نسبت به این موضوع به اندازه‌ای بالا رفته که حالا موضوع به یک مساله در سطح ملی تبدیل و مطالبه ورود جدی دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی به ماجرا مطالبه‌ای عمومی شده است
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: در گذشته نگاه به مشارکت خانواده عمدتاً مشارکت مالی بوده است.
وحیدی رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس گفت: بهتر است جای اینکه بپرسیم دانش آموزان چند روز تعطیل بوده اند، بپرسیم چند روز به مدرسه رفته اند.
پخش‌شدن سؤالات امتحان نهایی در هفته‌ای که گذشت، تیتر خبرها شد. البته این اولین باری نیست که پخش‌شدن سؤالات امتحان نهایی تیتر خبرها می‌شود. اگر قدیم‌تر سؤالات امتحان نهایی مقابل مدارس، کتابخانه‌ها یا حتی در پارک‌هایی که پاتوق نوجوانان بود فروخته می‌شد، حالا حتی سؤالات کنکور هم به وسیله تکنولوژی با سرعت بیشتری به اقصانقاط کشور پخش می‌شود.
مشهد ـ رئیس اطلاع رسانی آموزش و پرورش خراسان رضوی از تعطیلی مدارس چند شهرستان خراسان رضوی در نوبت صبح خبر داد.
سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن طی چند ماه اخیر می خواست خیابان ها، خودروها، منازل و مغازه ها را به آتش بکشد و بازار و مدارس و دانشگاه‌ها را تعطیل کند.
جانشین رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه نادیده گرفته شدن قانون هوای پاک در یک بازه زمانی کوتاه توسط صاحبان قدرت جای تأسف و تعجب فراوانیدارد، اظهار کرد: این روز‌ها میزان آلایندگی هوای تهران رکورد‌های چند ساله و چند دهه گذشته را شکسته است و تصمیم‌گیری درخصوص تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، در واقع سعی بر سرپوش گذاشتن در میزان بالای آلایندگی خودرو‌های فاقد استاندارد است ودر صورتی که تدبیر اساسی و تلاش گسترده به این منظور صورت نگیرد، نفس شهر بند می‌آید و ریه‌های شهروندان از انواع آلاینده‌ها وذرات معلق انباشته خواهد شد.
در آستانه امتحانات نیم سال اول، آلودگی هوا در برخی شهر‌ها اوج گرفته و موجب تشکیل جلسه کارگروه‌های شرایط اضطرار هوا شده است. جلساتی که تقریبا می‌شود خروجی آن‌ها را پیش از اعلام حدس زد؛ از تعطیلی پیش دبستانی‌ها و مهد‌های کودک تا غیرحضوری شدن آموزش در مدارس و منع ورزش در فضای باز. تصمیماتی که تا چند سال قبل شامل منع تردد زوج و فرد خودرو‌ها هم می‌شد که حالا برچیده شده!
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران از افزایش سرانه‌های آموزشی و نوسازی مدارس با همکاری شهرداری تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر چند صد مدرسه در شهر تهران وجود دارد که متأسفانه ناایمن است.
یاسوج_ چند فضای آموزشی و مدارس نوسازی شده شهر زلزله زده سی سخت با حضور وزیر آموزش و پرورش در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
زنجان-مشاور وزیر در اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: مدارس الگوی سند تحول آموزش و پرورش  راه اندازی می شود و تلاش داریم تا در هر منطقه آموزشی چند مدرسه الگو داشته باشیم.
با شروع فصل پاییز و آغاز سال تحصیلی مدارس میزان ترافیک شهر تهران چند برابر میشود که برای حل این چالش افزایش ساعت طرح ترافیک و برنامه ریزی هایی مدون شده است.
راه‌اندازی دوباره سرویس مدرسه اگرچه برای اغلب دانش‌آموزان یک اتفاق مثبت محسوب می‌شود و عدم استقبال از بازگشایی‌های نصفه و نیمه و دو ساعت در روز در سال‌های گذشته در زمان کرونا یکی از علت هایش نبود سرویس مدارس بود، اما افزایش سرسام‌آور هزینه‌های رفت و آمد با توجه به تحمیل هزینه‌های دیگری مثل «ثبت نام»، «کلاس‌های فوق برنامه»، «غذا»، «باشگاه»، «لباس فرم» و «تغذیه» موجب شده تا والدین برای ثبت نام سرویس مدرسه تردید کنند.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: سن اعتیاد به میانگین و معدل مجموعه مصرف کنندگان اطلاق می‌شود که بر اساس آخرین پیمایش علمی، سن اعتیاد در کشور ۲۴ سال و چند ماه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ