مقامات و منابع محلی می‌گویند بخش زیادی از سلاح‌ها و تسلیحاتی که آمریکا و کشورهای غربی در اختیار اوکراین قرار می‌دهند، در بازارهای سیاه فروخته و به آفریقا منتقل می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وقوع کودتا در کشور نیجر، دولت انگلیس اعلام کرد که کمک‌های طولانی‌مدت لندن به نیجر را به حالت تعلیق درمی‌آورد.
وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه امروز از ارائه کمک‌های هوانوردی این کشور به اطفای حریق در جنگل‌های ترکیه خبر داد.
در ادامه کمک‌های تسلیحاتی مداوم غرب به ارتش اوکراین، رئیس‌جمهور فرانسه اعلام کرد پاریس موشک‌های دوربرد در اختیار کی‌یف قرار می‌دهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تکرار ادعاهای واهی رئیس جمهور اوکراین علیه جمهوری اسلامی ایران با هدف جلب هر چه بیشتر کمک‌های تسلیحاتی و مالی کشورهای غربی صورت می‌گیرد.
کمک‌های «برنامه جهانی غذا» به بیش از ۲۰۰ هزار تن از فلسطینیان ساکن نوار غزه و کرانه باختری به دلیل کسری بودجه قطع می‌شود.
وزارت دفاع کانادا از تخصیص کمک‌های نظامی تازه به اوکراین خبر داد.
در گزارش اورشلیم پست آمده است: از زمان حمله روسیه به اوکراین، کی‌یف خواستار کمک‌های نظامی در قالب تسلیحات و تانک‌ها از متحدانش شد. در حالی که آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی به اوکراین این کمک‌های نظامی را ارائه داده‌اند، رژیم صهیونیستی این درخواست را رد کرده و در عوض کمک‌های بشردوستانه به اوکراین ارائه کرده است. درخواست کمک نظامی اوکراین توسط نفتالی بنت و یائیر لاپید، نخست‌وزیر‌های پیشین رژیم اسراییل و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر فعلی این رژیم رد شده است.
در ادامه اعتراض‌ها به تداوم کمک‌های تسلیحاتی آمریکا و کشورهای اروپایی به ارتش اوکراین و طولانی‌شدن جنگ، صدها نفر از مردم آلمان خواستار
کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین، در آینده نزدیک به حدود ۵۰ میلیارد دلار خواهد رسید.
انتشار تصاویری از محموله های به اصطلاح کمک رسانی انگلیس به زلزله زدگان در ترکیه و سوریه در شبکه های اجتماعی، موجی از خشم عمومی را ایجاد کرده است.
انتشار تصاویری از محموله های کمک رسانی انگلیس به زلزله زدگان در ترکیه و سوریه در شبکه های اجتماعی، موجی از خشم عمومی را ایجاد کرده است.
نخست وزیر نروژ امروز در سخنانی با انتقاد از سرازیر شدن کمک‌های اروپا به اوکراین تأکید کرد: اسلو باید به فکر امنیت خود باشد؛ در آینده ارائه تسلیحات بیشتر به اوکراین از سوی ما دشوارتر است.
نمایندگان پارلمان فرانسه می‌گویند تداوم کمک‌های نظامی پاریس به ارتش اوکراین، انبارهای مهمات نیروهای مسلح این کشور را خالی کرده است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر ترکیه از کمک‌ها و خدمات امدادگران ایرانی در مناطق زلزله‌زده این کشور قدردانی کرد و گفت: کمک‌های دولت و هلال‌احمر ایران به زلزله‌زدگان را هیچ‌وقت فراموش نخواهیم کرد.
سومین و چهارمین مرحله از کمک های بشر دوستانه جمهوری اسلامی ایران برای مردم زلزله زده سوریه و ترکیه توسط دو فروند هواپیمای ۷۰۷ و سی۱۳۰ نیروی هوایی ارتش ارسال شد.
مقامات و منابع محلی می‌گویند بخش زیادی از سلاح‌ها و تسلیحاتی که آمریکا و کشورهای غربی در اختیار اوکراین قرار می‌دهند، در بازارهای سیاه فروخته و به آفریقا منتقل می‌شود.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: امسال ۱۸۰ میلیارد تومان کمک هزینه دارو درمان توسط مددکاران و داوطلبان هلال احمر به بیماران نیازمند بصورت بلاعوض انجام شده است‌.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: امسال ۱۸۰ میلیارد تومان کمک هزینه دارو درمان توسط مددکاران و داوطلبان هلال احمر به بیماران نیازمند بصورت بلاعوض انجام شده است‌.
نخست‌وزیر انگلیس می‌گوید حجم کمک‌های نظامی این کشور به اوکراین به ۳.۶ میلیارد دلار رسیده و احتمالا در سال آینده هم افزایش یابد.
سفیر و نماینده کشورمان نزد سازمان ملل متحد گفت: کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین عملاً آتش ادامه جنگ و منافع کارخانه‌های تسلیحاتی آمریکا را تامین می‌کند.
مقام سابق پنتاگون می‌گوید ارسال کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین بر دوش صنعت دفاعی واشنگتن سنگینی می‌کند.
کشورهای اروپایی از شرکت‌های تولید تسلیحات خواسته‌اند برای کمک به جبران کمبود ذخایر تسلیحاتی خود و همچنین ادامه کمک‌های نظامی به اوکراین برای مقابله با روسیه، تولید را تسریع بخشند.
وزیر امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن به ارائه تسلیحات و کمک های نظامی به اوکراین ادامه خواهد داد.
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد در گفت‌گوی تلفنی وزیر دفاع این کشور با همتای اوکراینی خود، درباره ارسال کمک‌های نظامی بیشتر به کی‌یف بحث شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ